איך למרוח כראוי פודרה?

תוכן העניינים

איך למרוח כראוי פודרה?

אני מעריצה של יופי, במיוחד מאז שהעור שלי נהיה יבש שאני לא משתמשת בפודרה יותר עם הגיל שלי. לצערי, האהבה שלי למראה שלי מקבלת תפנית ברגע שאני רואה איך המראה מתורגם לתמונות .

כמעט בכל תמונה שבה לא השתמשתי בפודרה, אני נתקלת בבלגן ופנים לא יפות. זה לא מצחיק איך שתמונות עובדות? אבל, עם קצת עזרה מהחלקה של האבק הקסום הידוע יותר בתור אבקת פנים, כולנו ניפרד מלהראות כאילו בדיוק עמדנו בחוץ ביום קיץ חם.

לפני שנגמר לך ורוכשת פודרה חדשה, יש כמה דברים שאת צריכה לדעת על מריחת אבקה נכונה.

היישום הוא המפתח למראה יופי ולא שמנוני. הפודרות הטובות ביותר אינן מובנות מאליהן, ולא ייראו כאילו רק אבקת את הפנים שלך. אבקה שקופה ושקופה שלא תתייצב בקמטים עדינים תעזור להפוך את זה למציאות.

כאן אנו חולקים שישה טיפים פשוטים שיעזרו לך למצוא את הפודרה האידיאלית לסוג העור שלך תוך שיתוף הנחיות ליישום כדי להפוך אותך למקצוענית בפודרה.

איך לבחור את האבקה המושלמת
כדי למצוא את מוצרי היופי והטיפוח הטובים ביותר עבור גוון העור וסוג העור שלך. אם אתם מעדיפים מוצרים נטולי אכזריות או זקוקים לאופציה שסופגת שמן נוסף, ספרו לגורו היופי שלכם.

בעת בדיקת אבקה, ההתאמה הנכונה תיעלם על העור שלך.

רק זכרי שכל האבקה השקופה לא תעבוד על כל גוון עור. אבקות עם כרית פודרה יכולות לעבוד על מגוון גווני עור. אבל אם יש לך גוון כהה יותר.

זכור שמה שמתאים לחברה הכי טובה שלך או לכותבת יופי שאליה אתה מחפש עצות יופי עשוי שלא לעבוד בשבילך. עדיף לנסות כמה אבקות כדי למצוא את ההתאמה הטובה ביותר שלך.

כרית ופודרה

האם כדאי לבזבז או לחסוך באבקה?

לבזבז מוצרים זו בחירה אישית, אבל יש לנו מזל בימים אלה, כי יש הרבה מוצרי יופי שמתמודדים עם איפור מסורתי של חנויות. האוהדים האהובים של דונה אלקסיה בשתיהן טווח גוונים כולל ושומרות על העור במיטבו לאורך כל היום.

קראו עוד על: שפתון עמיד לשנת 2022

למרוח עם מברשת גדולה ורכה

זרקי את כרית הכרית שמגיעה עם הפודרה שלך ובמקום זאת השתמשי במברשת איפור רכה. או אם אתם מעדיפים מברשת שיכולה לבצע ריבוי משימות, מברשת יכולה למרוח סומק, פודרה וברונזר עם גימור ללא רבב.

לאחר שהשלמת את הצללית שלך וסמרת את ההיילייטר שלך, תני לפנים שלך ניקוי אבק עם כמה משיכות קלות של המברשת.

תרצי שהפנים שלך יהיו ניטרליות ככל האפשר כדי למנוע מהאבקה לשקוע בקמטים עדינים ולהיראות עוגה.

שמרי את העיניים שלך עצומות ואל תצחקי או תחייכי לפחות שלוש עד חמש דקות כדי להבטיח גימור נטול קמטים כשהפודרה מתקבעת לעור הפנים שלך.

לפני הנחת האיפור, הקפידי לפנק את האיפור שלכם במרכיבים חיוניים לטיפוח העור (כמו קרם לחות) כדי להבטיח לעור שלכם לחות וכדי למזער את הסיכוי להתקמט.

יישום נכון הוא המפתח

עדיף למרוח פודרה אחרי מוצרי יופי אחרים שלך כמו קונסילר ואיפור. למריחה, טבלו את המברשת באבקה וטפחו אותה על דופן המיכל כדי להסיר עודפים. אפשר גם לנשוף על המברשת.

אולי את חושבת שאת צריכה למרוח פודרה על כל הפנים, אבל זה לא הכרחי. במקום זאת, לחצי את המברשת לתוך העור מתחת לעיניים ולאחר מכן בקו מהמצח שלך, במורד גשר האף שלך אל הסנטר – כמו גם כל אזור אחר שבדרך כלל שומני לאורך היום.

קראו עוד על: קונסילר מומלץ לשנת 2022

היזהרי עם יישום יתר

את עלולה להתפתות להביא איתך את הפודרה שלך כדי לרענן את האיפור לאורך היום, אבל היזהרי לא להעמיס על הפודרה. במקום זאת, הביאו אתכם ניירות סופג שנועדו לספוג שמנים מבלי לבלבל את האיפור. בדרך זו, לא תגזימי עם הפודרה, מה שעלול לגרום לאיפור שלך להיראות עוגה מרוחה 😃.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות