לקוחות יקרים, תודה על אהבתכם! נותנים לכם חזרה קופון הנחה של 10% עם הקוד 'Love'

איך לכסות פגמים?

תוכן העניינים

איך לכסות פגמים?

כתם הוא סימן קטן, פגם או חוסר שלמות, בדרך כלל על הפנים שלך. לפעמים הם מופיעים משום מקום ובזמן הגרוע ביותר. כאשר יש לך פגמים על הפנים שלך, קל להיות מודעת לעצמך לגביהם. למרבה המזל, את לא צריכה לתת להם להרוס לך את היום. את יכולה לכסות אותם על ידי הפחתת הדלקת ושכבת האיפור שלך כראוי. אז איך לכסות פגמים?

הפחתת הדלקת

נקי עם חומר ניקוי המכיל חומצה גליקולית או גופרית. דלקת של כתם נגרמת בדרך כלל על ידי קטיף. אם זה המקרה, הקפידי לנקות את הכתם לפני הנחת איפור עליו או סביבו. שני חומרי הניקוי הכימיים הללו יעזרו לרפא את הכתם שלך תוך מספר ימים בלבד ולא יהיו מורגשים מתחת לאיפור.

עוד על: גוונים בשיער.

15 טיפים איך להיות סקסית

השתמשי בוויזין או בקרח. לפני שתניחי איפור כלשהו, עלייך להפחית את הנפיחות ככל שאת יכולה. השתמשי בוויזין או בקרח כדי להפחית את הנפיחות ולשטח את הכתם. זה יעזור לפצות ולהסתיר את הכתם בצורה יעילה יותר.
טיפה של Visine ישירות על הכתם היא כל מה שאתה צריך.

החזק קרח על הכתם למשך 3-5 דקות כדי להפחית את הנפיחות.

השתמשי בקרם לחות כהה. לפני מריחת כל איפור, מרחי קרם לחות כהה. זה יעזור ליישר את גוון העור שלך. השתמשי בזה במקום בסיס בכיסוי מלא מכיוון שקרם הלחות יהיה הרבה יותר קל ופחות סביר לגרום ליותר פגמים

שימוש בשכבות בשביל לדעת איך לכסות פגמים

השתמשו בקונסילר בצבע צהוב. אם יש לך כתם אדום על הפנים שלך, את רוצה להשתמש באיפור מתאים כדי להפחית את האדמומיות. מתקן צבע צהוב הוא היעיל ביותר בהפחתת האדמומיות.
השתמשי בספוג איפור כדי למרוח את הקונסילר שלך כי השימוש באצבע שלך מעביר שמנים.

עוד על: איך להיראות גבוהה יותר בנעליים?

בחרי בסיס טבעי. לאחר שהשתמשת במתקן שלך על הכתם, את רוצה למצוא בסיס שהוא הגוון המדויק של גוון העור שלך. את רוצה שזה ייראה טבעי ככל האפשר.

שמן קיק לשיער

הרעיון שקונסילר כהה יסתיר את הכתם שלך טוב יותר הוא רק מיתוס.

מסיימים עם אבקה. השתמשי באבקת אבק כדי לקזז את כל השמן שנותר. הפודרה צריכה להתאים לגוון העור שלך ועלייך להיצמד לשכבה אחת של פודרה. הנחת שכבות נוספות של אבקה תגרום לך להיראות עוגה.

תביאי איתך את הקונסילר שלך. כשיש לך פגמים שכיסית לפני שיצאת מהבית, כדאי להביא איתך קונסילר כשתצאי. במיוחד אם יש לך עור שמן, תצטרכי אותו עבור מגע. קונסילר נוטה לדהות על עור שמן. כדי לשמור על הפגמים מוסתרים לאורך כל היום, נקודת טאצ’ עם הקונסילר שלך.

הסתרת פגמים בולטים יותר

הדגישי מסביב לפגם. זה אולי נשמע נוגד, אבל אם הכתם גדול מספיק כדי שהוא מטיל צל, כדאי לנטרל אותו על ידי יצירת אשליה אופטית. עשי זאת באמצעות קונסילר הדגשה מתחת לפגם. שכבות האיפור הבאות שלך ימשיכו להפחית את הנראות של הכתם תוך מתן אפשרות לאור לקפוץ מההיילייטר. אשליה זו תסיר את חומרת העומק בפגם שלך.

השתמשי בקוסמטיקה מיסוך. קוסמטיקה מיסוך היא איפור עבה יותר מקונסילר. הוא מוסיף גם פיגמנט. אם את מנסה להסתיר צלקות או פגמים בולטים אחרים, השתמשי בקוסמטיקה מיסוך בתור הקונסילר שלך.

השתמשי בספריי גימור. כאשר מכסים פגמים בולטים יותר, ספריי גימור הוא נהדר. זה יעזור לשמור על הכתם שלך מוסתר. תרסיס הגימור שלך צריך להימשך ישירות לאחר שתסיימי לכסות את הכתם שלך. מרחי איפור עיניים וצבע שפתיים לאחר התרסיס.

אם יש לך פגמים קטנים יותר, אין צורך בתרסיס גימור, אבל אתה יכול לבחור להשתמש באחד.

עברו לדף: איפור פנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות