איך ליצור איפור מעושן?

תוכן העניינים

איך ליצור איפור מעושן?

איפור מעושן נשמעת פשוטה בעקרון, אבל יכולה להיות די חמקמקה בפועל. זה בגלל שיש דבר כזה יותר מדי עשן (אני יודע, גם אנחנו לא חשבנו שזה אפשרי).

אחרי הכל, עיניים מעושנות אמורות להיות האלטרנטיבה המרדנית והרוקנ’רולית לאיפור מסודר בקפדנות. אבל, יש איזון עדין בין מראה “סקסי פרוע” לבין פשוט.

אז זה די מובן שלמעלה מ-200 אלף מאיתנו הקלידו “איך עושים עין מעושנת?” בגוגל לאחרונה.

מהי איפור מעושן (עין מעושנת)?

דבר ראשון, מה הופך עין מעושנת? למעשה, מדובר בצללית מעורבת או מפוזרת ולא בצבע בלוק אחד, אשר א) יוצר ממד וב) נראה לוהט לחלוטין. את יכולה להשתמש בגוון אחד ולעשן אותו החוצה בקצוות, אבל בדרך כלל, את תבני שכבות עם גוונים ומרקמים שונים.

מאפרת מפורסמת, נופר הסבירה “כל השכבות יוצרות כל כך הרבה מימד. את עשויה לתהות ‘למה אני צריכה לעשות קודם עיפרון איילינר ואז את הצל, ואז עוד צל?  אבל זה בגלל העומק שאת יוצרת. זה בא לידי ביטוי בתמונות שאת מצלמת וזה יפהפה. בעיקרון, את יוצרת שיפוע מחושך באמת ודועכת אותו”.

קראו עוד על: מחליק שיער מומלץ.

ביקשנו מהאמנת המקצוענית שלנו, עין מעושנת צעד אחר צעד, עם הטיפים המובילים שלה לביצוע נכון.

 

סט איפור מלא

3 דברים שכדאי לדעת לפני שמתחילים את העין המעושנת שלך

המפתח הוא לשמור תמיד על הנקודה הכהה ביותר בקו הריסים. זה שומר על האיפור ממש מודרני ורענן, ומבטיח שאת מושכת יותר תשומת לב לעין לעומת האיפור.
תשאירי את זה פשוט. היצמדי לא יותר מ-3 צלליות ותוחם כדי לגרום לעיניים שלך לצוץ.

מברשות חשובות במיוחד כדי לקבל את התערובת הזו. כשמדובר באיפור מעושן, זה לא משנה כמה את כהה, או באיזה צבעים את משתמשת, זה כמה טוב את יכולה למזג את התוחם והצללית. זה מה שנותן לו את המראה המחניק הזה.

איך עושים מראה עין מעושנת?

התחילי על ידי מריחת צללית בגוון אמצע על כל המכסה. בחרי באפורים, חומים או אברש כדי ליצור בסיס מעושן עדין.

מרחי תוחם לאורך קו הריסים, וודאי שאת מצפה ומפקידה צבע בין הריסים כדי לשפר את העין באופן מיידי. בחרי ג’ל או נוסחת החלקה כמו עיפרון איילינר של  24/7, למריחה קלה. רק תוודאי שאת משתמשת עם מברשת צללית לפני שהיא מתקבעת, כי ברגע שזה קורה, זה לא יזוז כל הלילה.

השתמשי בצללית בגוון כהה כמו אספרסו, פחם או עשן מעל התוחם, תוך התמזגות עד מחצית המכסה לתוך צללית המכסה. למרוח לאורך קו הריסים התחתון על ידי לחיצה רכה של המברשת על שורש הריסים התחתונים. לאחר מכן יש למרוח עם האצבעות לגימור מעושן יותר.

עוד מאמר על: קרם פנים מומלץ.

הוסיפי את הנגיעות הסופיות החשובות האלה עם מסקרה, שכבת 3-4 שכבות לאפקט ריסים מלא.

לבסוף, את יכולה להוסיף צללית נוצצת עם האצבע שלך כדי לתת לו את הגימור היוקרתי האמיתי הזה. זה נהדר להחלקת המכסה ולהעניק את התערובת הזו דרך קפל העין.

נשמע קשה מדי?

“צללית קרם ללבוש ארוך ואייליינר ג’ל לזמן ארוך המשולבים יחד הם דרך מהירה ופשוטה ליצור עין מעושנת עם מוצרים מינימליים”, אומרת המומחית.

כל שעליך לעשות הוא למרוח את הצללית על כל המכסה ולערבב אותה שוב ושוב לכיוון הפינה החיצונית לקבלת אפקט המעושן. לאחר מכן מרחי את האייליינר ג’ל לאורך המכסה התחתון וקו הריסים, מריחי אותו עם מברשת עיניים קטנה.

אם את רוצה עין מעושנת לערב אינטנסיבית, המומחית ממליצה להשתמש בצללית קרם כהה, או לאלטרנטיבה רכה לשעות היום, היא ממליצה על צללית קרם שימר.

לא כל העיניים המעושנות זהות.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות