איך לזהות ארנק פראדה מזויף?

תוכן העניינים

איך לזהות ארנק פראדה מזויף?

השטן עשוי ללבוש פראדה… אבל האם זה אמיתי? למרות הפופולריות של הזיוף, לא צריך איש מקצוע כדי לקבוע מה אמיתי ומה מזויף כשמדובר בארנקים. בין אם את קונה תיק פראדה משומש או פשוט רוצה לדעת אם התיק של הבלוגר האהוב עליך הוא מקורי, עיין בלוגו, החומרה, הבד ואביזרים אחרים.

בדיקת הלוגו

חפשי את עקומת החתימה ב-“R” בלוגו של פראדה. זהו המאפיין המובהק ביותר של הלוגו של פראדה והמתנה הגדולה ביותר לכך שתיק מזויף. הרגל הימנית של ה-“R” מתעקלת מעט כלפי מעלה. אם הרגל ישרה כמו “R” רגילה, יש לך תיק מזויף.

מצא בכל מקום את המילה פראדה מודפסת או חקוקה על התיק כדי לוודא שה-R המעוקל קיים בכל נקודה. זה כולל תוספות כמו שקית האבק אם יש כזו או כרטיס האותנטיות.

בדקי את הלוגו המשולש עבור הגופן, המרווח והצבע הנכונים. ניתן לזהות בקלות את הלוגו של המשולש ההפוך. ודאי שהאותיות מרווחות באופן שווה על הלוח ושהגופן מתאים לגופן בכל שאר השימושים של פראדה בשאר התיק. צבע הרקע של הלוח יתאים לצבע התיק אם הוא מקורי.

יש להדק את השלט היטב לקדמת התיק ולא ליפול או להטות כלל.

הלוגו על תיק אמיתי יהיה קריא בקלות, לא משנה כמה קטן הגופן.
בזמן שאת בודקת את הגופן מסביב לתיק, בדוק שכל המילים מאויתות כהלכה.

קרם להסרת שיער

ודאי שלט הלוגו בחלק הפנימי תואם את הבד הפנימי. לדוגמה, אם השקית היא שמנת, הפלאק יהיה באותו גוון שמנת או מעט כהה יותר. הלוגו יהיה קרמי על תיקי עור וייתכן שיהיה עור על תיקים שאינם מעור. תג פלסטיק או בד הוא סימן לשקית מזויפת.

לוח הלוגו הפנימי צריך להיות גם מלבני, וזה שונה מלוח המשולש החיצוני.

לתיק פראדה אמיתי יהיה לוח עם 4 פינות מעוגלות המחובר היטב לתיק.
אם אין שלט לוגו פנימי בכלל, זה לא תיק פראדה אמיתי.

בדקי שעל לוח הלוגו הפנימי כתוב “Prada Milano Made in Italy”. הביטוי יחולק בין 3 שורות על הלוח. “פראדה” נמצאת בקו הראשון, אחריו “מילאנו” בקו השני, ולאחר מכן “תוצרת איטליה” בקו השלישי.

אם כתוב “מילאני” במקום “מילאנו” למשל, זה זיוף.

סגנונות חדשים יותר של תיקים מקוריים עשויים לומר “Prada” בשורה הראשונה ו”Made in Italy” בשורה השנייה במקום זאת.

בדיקת החומרה

השוי את כל החומרה כדי לוודא שכולה זהב או כולה כסף. פראדה משתמשת רק בזהב וכסף באיכות גבוהה עבור החומרה שלה. הם לעולם לא יערבבו צבעים על שקית אז בדקי שכל החומרה כולל רוכסנים, סוגרים ורגליים הם כולם בצבע אחד. צבעים או גימורים שונים פירושם שהתיק מזויף.

פתחי וסגרי את הרוכסן כדי לראות אם הוא פועל בצורה חלקה. על תיק פראדה אמיתי, הרוכסן אמור לעבוד בקלות. לא יהיו תקלות, תופסים או חלקי רוכסן שבורים.

חריג הוא אם את קונה תיק משומש שבו הרוכסן עלול להיפגע על ידי הבעלים. שאל אם זה המצב.

קראי את מותג הרוכסנים כדי לראות אם זה Lampo, Ykk, Riri, Opti או Ipi. אלו המותגים היחידים בהם משתמשת פראדה עבור התיקים שלה. מצאי את המותג המוטבע בגב הרוכסן.

בדקי אם כל החומרה אומרת “פראדה”. על תיקי פראדה, על כל פיסת חומרה חרוט שם המותג. זה כולל את הרוכסנים, האבזמים, רגלי המתכת בתחתית, המנעולים וכל חלקי נוי אחרים.
אם חלק מהחומרה ריקה, זה לא תיק אמיתי.

איך להתכונן לדייט

על הרוכסן של תיק אמיתי, חריטת פראדה תהיה בצד הקדמי ואילו מותג הרוכסן יהיה מאחור.

לא לכל תיקי פראדה האמיתיים יש רגלי מתכת בתחתית הארנק או הדגשים מיוחדים כמו מנעולים. בדקי את הקטלוג של פראדה באינטרנט כדי לראות אם הדגם שלך אמור לעשות זאת.

בחינת החומר

העבירו את היד על תיק עור כדי לראות אם הוא רך למגע. תיקי עור פראדה עשויים מעור עגל אמיתי, צריכים להיות גמישים וחלקים. אם העור נוקשה או לא מתכופף, סביר להניח שזה מזויף.

בדקו שהבד הפנימי איכותי ובעל דוגמת פראדה. החלק הפנימי יהיה בד ניילון מובלט או מעור נאפה. הבד יהיה בעל דוגמה המחליפה קו מודפס עם פראדה וקו של מוטיב חבל.
כל שורה נוספת עם הלוגו של פראדה תודפס הפוך.

חפשי תפרים נקיים לאורך התפרים. תיקי פראדה אמיתיים לא צריכים להיות עם תפרים עקומים, לא אחידים או מרושלים. התפרים יהיו קטנים ויציבים. אם הם מרופטים באזורים מסוימים, זה סימן בטוח שהתיק מזויף.
בתיק עור, התפרים צריכים להתאים לצבע העור.

לתיקים מעוצבים כמעט אף פעם אין תפרים שמודבקים.

 

ניתוח חלקים נוספים

מצאי תג לבן קטן בתוך התיק ועליו מספר מודפס. לכל תיק אמיתי של פראדה יהיה תג מרובע זעיר איפשהו בפנים. המספר הוא מספר מפעל הארנק.

בדקי אם יש שקית אבק לבנה שעליה מודפס לוגו פראדה בשחור. שקית אבק היא כיסוי בד הדומה לכרית דמה המגן על הארנק מלכלוך, חשיפה לשמש ולחות. הגופן שנמצא על שקית האבק יתאים לגופן בתיק פראדה עצמו (הלוגו או גופן הבד הפנימי) אם מדובר בתיק אמיתי. יהיה לו גם שרוך.

בשק האבק צריך להיות תווית שכתוב עליה “פראדה” ו”100% כותנה תוצרת איטליה”.
לא כל תיקי פראדה מגיעים עם שקית אבק. אם אין כזה, שאל את המוכר.

ארנקים ישנים יותר עשויים להיות עם שק אבק של חיל הים עם פראדה מודפס בזהב.

בדקי את כרטיס האותנטיות עבור המידע הנכון ואיכות טובה. כל תיק של פראדה מגיע עם כרטיס אותנטיות אטום המכיל את המספר הסידורי ומידע בסגנון הארנק. סימנים של כרטיס אותנטיות מזויף כוללים מרווח לא אחיד בין האותיות והמספרים, קווים מלוכסנים או הדפסה באיכות נמוכה.

כרטיס האותנטיות צריך להגיע במעטפה שחורה מוטבעת עם הלוגו של פראדה. לוגו מודפס מסמן שהוא מזויף.

צרי קשר עם פראדה דרך האתר שלהם אם את רוצה לבדוק שמספר סידורי תקף. מלא את טופס יצירת הקשר, הפוך את שורת הנושא למשהו כמו, “אנא אמת את המספר הסידורי של תיק הפראדה שלי.” כללי את המספר הסידורי בגוף טופס האימייל.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות