איך להתעורר יפה?

תוכן העניינים

איך להתעורר יפה?

אם את לא מרגישה מושלמת כשאת מתעוררת בבוקר, את לא לבד. רוב האנשים לא מתעוררים עם עור זוהר ושיער מושלם, לפחות לא בלי קצת מאמץ בלילה הקודם! אז איך להתעורר יפה? עם כמה טיפים לטיפוח העור והרבה שינה, את תראי את היופי הטבעי שלך לפני שתביני!

טיפול בעור שלך

נקי את הפנים כל ערב לפני השינה. אם את מתאפרת, את כבר אמורה לדעת שאת צריכה לשטוף את הפנים שלך בתכשיר ניקוי עדין כל ערב. אבל גם אם לא, שמנים וזיהומים מהאוויר עלולים להגיע על הפנים שלך לאורך כל היום. אלה יכולים לחסום את הנקבוביות שלך, מה שמוביל להתפרצויות ולהזדקנות מוקדמת. הרטיבי את הפנים שלך, לאחר מכן מרחי את חומר הניקוי ושטפי היטב במים נקיים.

אם את עייפה מכדי לשטוף את הפנים שלך, את יכולה להשתמש במגבון פנים כדי לנקות את העור.

מרחי שכבה עבה של קרם לחות על העור. שעות הלילה הוא הזמן המושלם לרענן את העור שלך עם קרם לחות. החליקי על שכבה עבה, אך אל תשפשפי אותה פנימה עד הסוף. במקום זאת, תני לו להיספג באופן טבעי כדי לקבל את מירב היתרונות.

איך לשפר את העור לעור יפה

יש למרוח קרם מתחת לעיניים לאחר הלחות. אם תשימי קרם מתחת לעיניים ולאחר מכן תמרחי קרם לחות, סביר להניח שתעבירי את קרם העיניים לחלקים אחרים של הפנים שלך שם הקרם יהיה פחות יעיל. מריחת קרם מתחת לעניים זה יגרום ללחות שלך להבטיח שהוא יישאר איפה שאת הכי צריכה אותו, מלחלח את העור העדין סביב העיניים שלך.

מרחי שפתון לחות לפני שאת הולכת לישון. השפתיים שלך צריכות לקבל לחות בדיוק כמו שאר הפנים שלך. הלילה הוא הזמן הטוב ביותר ללבוש שפתון כי את לא תדברי תוך שינה, אז תטפחי את קרם הלחות האהוב עלייך לשפתיים ותתעוררי עם שפתיים מושלמות.

הקליקו על התמונה לרכישת השפתון המושלם:

שפתון עמיד למים לנשים

הרטיבי את כפות הרגליים בכל לילה ותלבשי גרביים. את תתעוררי עם יופי מכף רגל עד ראש אם תפני את הזמן להרטיב את כפות הרגליים שלך בלילה. כסי את כפות הרגליים בקרם עבה, הימנעי בין אצבעות הרגליים. לאחר מכן, החליקי זוג גרביים רכות עבות כדי למנוע מהקרם להגיע על הסדינים שלכם.

לישון על הגב כדי למנוע קמטים. אם את ישנה על הבטן או על הצד, הכרית שלך תיצור חיכוך נגד הפנים שלך, וכוח הכבידה מושך את העור שלך כלפי מטה. עם הזמן, זה יכול להוביל לקמטים על הפנים שלך. בנוסף ליתרונות לפנים שלך, שינה על הגב מחזיקה את הצוואר ועמוד השדרה שלך בהתאמה טבעית יותר.

נוזל יכול להצטבר מתחת לעיניים וליצור עיגולים כהים. השתמשי בכרית נוספת כאשר את ישנה כדי למנוע את היווצרות השקיות הללו.

השתמשי במכשיר אדים כשאת ישנה. לחות חשובה לבריאות העור שלך, גם כשאת ישנה. הניחי מכשיר אדים בחדר שלך והפעילי אותו כשאת הולכת לישון, במיוחד בחורף כשהאוויר נוטה להיות יבש.

שתי כ-100 אונקיות נוזליות (3.0 ליטר) מים ביום. שתיית מים עוזרת להסיר זיהומים מגופך וזה חיוני לבעלות עור בריא למראה. אם את צריכה עזרה בשתיית יותר מים, נשאי איתך בקבוק מים גדול כדי להזכיר לך לשתות.

הגנה על השיער שלך בלילה

מרחי קרם לחות על השיער שלך לפני השינה למיזוג נוסף. אם השיער שלך יבש מאוד, מרחי מסכת מיזוג עבה על השיער שלך, ואז עטפי את הראש בצעיף בזמן שאת ישנה. שטפי את המסכה בבוקר. אם השיער שלך נוטה להיות שומני, מרחי שמן קל, כמו שמן ארגן או קוקוס, על קצוות השיער שלך כדי לסייע במניעת קצוות מפוצלים. חלק מאוד חשוב במאמר על איך להתעורר יפה?

ליצור את השיער שלך בסגנון משוחרר אם הוא ארוך. הגני על השיער שלך מחיכוך על ידי לבישתו בצמה רפויה, לחמנייה או קוקו בזמן שאת ישנה. עם זאת, אל תמשכי את השיער שלך חזק מדי, אחרת הוא עלול להישבר.

לישון על ציפית סאטן או משי כדי להגן על השיער שלך בזמן שאת ישנה. ציפיות כותנה רגילות יכולות לאחוז בסיבי השיער שלך. עם הזמן, זה יכול לגרום לקווצות השיער שלך להיחלש ואף להישבר. בחרי במקום זאת חומר חלק כמו משי או סאטן, כך שהשיער שלכם יחליק בצורה חלקה על פני הכרית שלכם בזמן השינה.

יפה באופן טבעי בתור נערה

עטפי את השיער בצעיף אם אין לכם ציפית סאטן. לעטוף את השיער שלך בצעיף או עטיפת ראש אחרת היא דרך מצוינת להגן על מנעולים שבירים. זה גם יכול לעזור לך לשמר תסרוקת ליום המחרת.

שינה בנוחות יגרום לאיך להתעורר יפה וזוהרת

צרי סביבה שלווה בחדר השינה שלך. חדר השינה שלך צריך להיות קריר, חשוך ושקט כדי לעזור לך לישון בצורה הטובה ביותר. התאימי את הטמפרטורה לזו שנוחה לך, ושקלי להשתמש במאוורר או ברעש לבן אחר כדי לעזור לחסום צלילים מהעולם החיצון. קראו עוד על: כיצד להסיר שיערות חודרניות עמוקות?

אם את יכולה, השקיעי בסט סדינים יפה כדי שתרגישו בנוח כשאתם נכנסים למיטה. לסדינים היוקרתיים ביותר יש ספירת חוטים של 300-400, אבל עדיין תקבלי תחושה משיי כל עוד הסדינים שלך נמצאים בטווח של 250-300 חוטים.

שמרי על חדר השינה שלך מסודר כדי שתרגישי רגוע כשאת נכנסת לשם. הרימי כל כביסה ויישר את שידת הלילה שלך או את החלק העליון של השידה שלך לפני שאת הולכת לישון.

שטפי את הסדינים פעם בשבוע. זיעה, תאי עור מתים וזיהומים אחרים יכולים להצטבר במצעים שלך, מה שמוביל לסדינים שלא נותנים לך את ההרגשה הקרירה והקרירה הזו כשאת שוכבת. שמרי על המיטה שלך נעימה ונקייה על ידי שטיפת הסדינים שלך פעם בשבוע אם את יכולה, או כל שבוע לפחות.

היצמדי ללוח זמנים לשינה אם את יכולה. במידת האפשר, נסי להתעורר וללכת לישון באותה שעה בכל יום. זה יעזור לגוף שלך לדעת מתי הגיע הזמן להירגע ללילה, ותתעוררי רגועה יותר – מה שבטוח יופיע על הפנים שלך.

הימנעי מאלכוהול וקפאין במשך 3-4 שעות לפני השינה. למרות שאלכוהול הוא מדכא וקפאין הוא ממריץ, שניהם יכולים לשבש את מחזורי השינה שלך. עברו למים כמה שעות לפני שאתם יודעים שתשכבו כדי שתוכלו לישון טוב בלילה ולהתעורר במראה רענן.

כבי את הטלפון ומכשירי אלקטרוניקה אחרים לפני שאת הולכת לישון. טלפונים, טלוויזיות ומחשבים פולטים אור כחול הדומה לאור השמש. האור הזה יכול להטעות את המוח לחשוב שזה שעות היום, ולמנוע ממך להירדם.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח ויופי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות