איך להתלבש סקסי?

תוכן העניינים

איך להתלבש סקסי?

כולם רוצים להרגיש סקסיים מדי פעם. אם את מחפשת ליצור את המראה הסקסי והקז’ואלי הזה ללא מאמץ, יש כמה צעדים שאת יכולה לנקוט כדי להביא אותך לדרך הנכונה. לאחר שתשלטי בארון הבגדים ובגישה של שידה סתמית וסקסית, תסובבי ראשים לכל מקום שתלכי.

חידוש ארון הבגדים שלך

הציגי את הצורה שלך. לבישת בגדים מחמיאים לגזרה היא המפתח לשיפור המשיכה הסקסית שלך.

אל תסתירי את הצורה שלך עם בגדים רחבים, אבל אל תדחסי את הגוף שלך גם לבגדים צמודים במיוחד. לכל אחד יש את הנכסים הייחודיים שלו, אז בחרי את הבגדים המבליטים את הבגדים שלך בצורה הטובה ביותר.

אם את חושבת שהזרועות שלך סקסיות, מלאי את הארון שלך עם חולצות ללא שרוולים. אם את אוהבת את איך שהגב שלך נראה, קני כמה חולצות ושמלות עם גב פתוח. אם הרגליים שלך הן חלק הגוף האהוב עליך, חצאיות ושמלות קצרות צריכות למלא את הארון שלך.

15 טיפים איך להיות סקסית

החליפי סוודרים מגושמים בצווארוני גולף בצבע כהה דק, החליפי חצאיות רפויות יותר בחצאיות עיפרון צמודות, החליפי חולצות טי רחבות בצווארון V צמוד. למרות שהשינויים האלה עדינים, הם יעניקו לך את המראה הקז’ואלי והסקסי שאת הולכת אליו.

שלבי את הלבוש הקז’ואל שלך עם פריטים סקסיים יותר. יצירת איזון בין סקסי לקז’ואל עוסקת בשילוב של אורכים, סגנונות והתאמה. את יכולה ללבוש דברים שמסתובבים למראה נינוח בשילוב עם משהו צמוד כדי להוסיף קצת משיכה מינית, או שאת יכולה להשוויץ ברגליים שלך עם חצאית סקסית תוך כדי לבוש עליון צנוע יותר.

שלבו חלק תחתון קצר, כמו חולצת מיני, עם צווארון גולף או עליון עם שרוולים ארוכים.

שלבי חולצה בגזרה נמוכה או גב פתוח עם זוג מכנסיים רחבי רגליים אופנתיים.

לזרוק את הג’ינס הזה שמדגיש את הקימורים שלך עם חלק עליון זורם. את יכולה גם לחגור את החלק העליון כדי להראות את המותניים שלך.

עוד על: כיצד לקבל עור נקי במהירות ובאופן טבעי?

אז איך להתלבש סקסי?

הוסיפי טקסטורות כמו תחרה ועור למראה שלך. מכנסיים שחורים סקסיים יותר כשהם מכנסי עור שחורים. חלק עליון תחרה יאפשר לך להראות מעט עור בעדינות תוך כדי מראה נינוח וקז’ואל.

מצאי את המידה הנכונה. לבישת בגדים גדולים מדי או קטנים מדי מחמיאה רק לעתים רחוקות, ויכולה למשוך תשומת לב לכל האזורים הלא נכונים.

אם אינך בטוחה במידה הנכונה שלך, בקשי עזרה מאיש מכירות כשאת יוצאת לרכוש את המלתחה החדשה והסקסית שלך.

קראו עוד על: איך עושים פסים בשיער

השאירי משהו לדמיון. יש תפיסה שגויה נפוצה שמראה יותר עור שווה להיות סקסי. אין שום דבר רע בלאהוב את הגוף שלך, אבל להראות הרבה עור יכול להיראות כניסיון קשה מדי, במיוחד בסביבה מזדמנת. במקום זאת, לבשו בגדים שמראים את הגזרה שלכם אך עדיין משאירים חלק מהגוף שלכם לדמיון.

לבשי שמלת כפפות גוף עם שרוולים ארוכים באורך הברך. את תהיי מכוסה, אבל את עדיין תשוויצי בצורתך.

לבשי מכנסיים בגזרה גבוהה עם חלק עליון קצוץ וזורם. תוכלי להשוויץ ברגליים ובמותניים מבלי להראות טונות של עור.

להסיר צבע שיער

תלבשי יותר אדום. האפקט האדום הוא אמיתי מאוד, והוכח שוב ושוב במחקרים. חוקרים למדו שיש כמה גורמים ביולוגיים שבעצם גורמים לנשים להיראות אטרקטיביות יותר לגברים כשהן לובשות אדום ושנשים תופסות גברים כדומיננטיים יותר כשהם לובשים אדום. אז כן, לבישת אדום מבחינה מדעית תהפוך אותך לסקסית יותר, גם אם זה משהו סתמי כמו סוודר גדול מדי.

היפטרי מהבגדים הישנים והמשעממים שלך. אם את לובשת את אותם בגדים ישנים במשך שנים, מהפך לארון שלך הוא הדרך המושלמת להוסיף קצת משיכה מינית לארון הבגדים שלך.

היפטרי מהבגדים שלא גורמים לך להרגיש נהדר והחליפי אותם בפריטים חדשים שנראים לך סקסיים. אם רצית שמלה שחורה קטנה משלך, זה הזמן להשיג אחת! זה חלק חשוב באיך להתלבש סקסי ואם נמאס לך ללבוש את אותה חליפה משעממת לעבודה, שני אותה עם צבע נועז או עיצוב אחר.

ללבוש בגדים ישנים לא מרגיש רענן או מרגש. התלהבות ממה שאת לובשת ייתן לך דחיפה של ביטחון עצמי, וביטחון עצמי הוא תמיד סקסי. זוג ג’ינס חדש שיתאים לך כמו כפפה ליד יגרום לך להרגיש יותר סקסית מהזוג הישן שלא נראה מחמיא כמו פעם.

עברו לדף: מסלסל שיער ייחודי 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות