איך להשיג שיער בלונדיני מחום כהה?

תוכן העניינים

איך להשיג שיער בלונדיני מחום כהה?

להשיג שיער בלונדיני מחום כהה ומעבר מברונט כהה לבלונדינית זה שינוי דרסטי, אבל גם כזה שהוא כיף ובהחלט בר ביצוע. בין אם את משתעמת, מהמראה הנוכחי שלך או סתם רוצה לנסות סגנון חדש, בלונדינית תעזור לערבב דברים ולתת לך מראה חדש ומרגש.

הבנת התהליך

השתמשי במספר טיפולים כדי להפחית נזקים. אם את עוברת מצבע כהה לבלונד בהיר מאוד, את יכולה לצפות לעשות מספר טיפולים בשיער שלך. המתיני מספר שבועות בין כל טיפול כדי שלשיערכם יהיה זמן להתאושש. ביצוע מספר טיפולים ביום אחד יפגע בשיער שלך. אם את מלבינה את השיער שלך לעתים קרובות מדי הוא יכול להתחיל לנשור.

צפי לרמה מסוימת של נזק. בכל פעם שאת מלבינה את השיער, מתרחש תהליך חמצון, אשר מסיר את הצבע משיערך. זה מה שמשאיר את השיער שלך בגוון לבן או צהוב, מכיוון שהקרטין (החלבון שממנו עשוי השיער) בשיער שלך הוא באופן טבעי צהוב חיוור. תהייי מוכנה שהשיער שלכם יסבול מיובש ושבירות וכן מהעובדה שהוא יהיה נוטה יותר לשבירה וקצוות מפוצלים.

מכיוון שהלבנת השיער שלך היא תהליך רציני שעלול להזיק מאוד לשיער שלך אם נעשה בצורה לא נכונה, עדיף לפנות לאיש מקצוע אם את מחפשת שינוי צבע דרסטי.

אם אינך רוצה להלבין את השיער שלך, תוכלי להשתמש בצבע זמני, חצי-קבוע, חצי-קבוע או צבע קבוע. סוגי צביעה אלה רק מבהירים את השיער שלך, כך שאם יש לך שיער כהה מאוד, ייתכן שזה לא יהיה יעיל במיוחד. עם זאת, היתרון של צביעת השיער שלך לעומת הלבנת זה הוא שהצבע לא יפשיט את צבע השיער שלך. עם זאת, זה עדיין יפגע במידה מסוימת בשיער שלך, כך שעדיין תצטרכי לטפל בשיער שלך באותו אופן שהיית מלבין אותו.

התכונני לצבע שיער בגוון כתום במהלך התהליך. אם את עוברת מגוון כהה מאוד לבלונד בהיר מאוד, התהליך לוקח קצת זמן ובמהלך הזמן הזה השיער שלך יתחיל בדרך כלל לפתח גוון כתום. זה קורה מכיוון שכאשר את מלבינה את השיער שלך, גוונים קרירים יותר מועלים מהשיער שלך בקלות יותר מאשר הפיגמנטים החמים יותר.

15 טיפים איך להיות סקסית

לכן, כשאת מסירה צבע מהשיערך, הגוונים החמים (אדומים וכתומים) הם מה שנשארים כי קשה יותר להרים אותם מהשיער.
כדי לנטרל את הגוונים החמים האלה, את יכולה להוסיף טונר לשיער שלך אם את הולכת לבלונד בהיר מאוד. זה ינטרל את הצבע שנותר באוויר שלך, ובכך יסיר את הגוונים הכתומים והצהובים מהשיער שלך.

את יכולה למצוא את הטונר המתאים על ידי התבוננות בגלגל טונר או פנייה של איש מקצוע. קראו עוד על: איך להשתמש במסקרה על הריסים התחתונים?

שמרי היטב על השיער שלכם. בכל פעם שאת מלבינה את השיער שלך חשוב לטפל בו כדי למנוע נזק נוסף. לפני שאת מלבינה את השיער שלך, מרחי מרכך עמוק, ואחרי שאת מלבינה את שיערך מרחי מרכך עמוק שוב. כמו כן, נסי להימנע משימוש במוצרי חימום, שכן החום מהם עלול לייבש עוד יותר את השיער ולגרום לו להיות נוטה יותר להישבר.

אם את חייבת להשתמש במגהץ שטוח, מייבש או מגהץ מסתלסל, הקפידי להשתמש במוצר עיצוב חום שיגן על השיער שלך מחום מוגזם.

להפוך לבלונדינית עם אקונומיקה

מזגי מראש את השיער שלך. לפני שאת מלבינה את השיער שלך, עלייך למרוח מרכך עמוק כדי לעזור להגן עליו ולשמור עליו בריא ככל האפשר. אקונומיקה תייבש מאוד את שיערך, לכן הוספת לחות רבה ככל האפשר לשיער לפני ההלבנה היא שלב חשוב. תוספת הלחות הזו תפחית את ההשפעות המזיקות של האקונומיקה.

שטפי את השיער שלך כמה ימים לפני שאת מלבינה אותו, אבל נסי להתאפק עד אחרי שאת מלבינה אותו כדי לשטוף אותו שוב. הלבנת שיער שטוף טרי עלולה לגרות את הקרקפת שלך, ולכן עדיף להלבין שיער שיש בו יותר שמנים טבעיים.

ניתן להשתמש בכמה כפות שמן זית או שמן קוקוס כחלופה למרכך עמוק. מוצרים אלה עדיין יטחנו את שיערך, ויעניקו לו את הלחות הדרושה לו.

אספי מרכיבים והכיני את האזור שלכם. לבשי חולצת טי או מגבת ישנה כדי למנוע הלבנת הבגדים שלך ואספי את החומרים והכלים שתצטרכי: דלי קטן או קערה צבעונית לערבב את האקונומיקה, מברשת גוון וכפפות גומי.

מערבבים אקונומיקה עם מפתח. את יכולה לרכוש אקונומיקה לשיער שלך בבית מרקחת מקומי או חנות קוסמטיקה. תצטרכי גם לקנות צבע כלשהו, שעוזר להרים את צבע השיער במהירות. עקבי אחר ההוראות על התווית כדי לערבב את האקונומיקה מפתח יחד.

אז איך להשיג שיער בלונדיני מחום כהה?

הנפח הגבוה יותר של מפתח ירים יותר רמות צבע מהשיער שלך. מפתח נפח נמוך יותר ירים פחות רמות צבע מהשיער שלך, וישאיר אותו בגוון כהה יותר לאחר שתסיימי להלבין אותו. אם את רוצה לקחת את זה בקלות ולהלבין את השיער לאט, עדיף להשתמש במפתח נפח נמוך יותר. סלונים משתמשים בדרך כלל במפתח של 20 כרכים.

תערובת אקונומיקה ומפתחים היא מה שמכונים משתמשים בדרך כלל להלבנת שיער. את בהחלט יכולה לרכוש תערובת צבע בקופסה, אבל את לא יכולה להתאים את זה כדי להתאים את הצרכים של השיער שלך. כדאי לקנות את הפריטים בנפרד. העלות תהיה בערך זהה ויהיה לך מזל טוב יותר בהגנה על השיער שלך.

בדקי קווצת שיער. יש אנשים שיש להם תגובות אלרגיות למוצרי שיער מסוימים, אז תצטרכי לבדוק חלק מהשיער שלך כדי לוודא שהאקונומיקה לא פוגעת בך. קחי את התערובת ובעזרת מברשת טונר, מרחי על קווצת שיער של 1-2 אינץ’ על השכבה התחתונה של השיער שלך בחלק האחורי של הראש. השאירי את התערובת למשך 30 עד 45 דקות ואז שטפי אותה.

אם לא חווית תגובה כלשהי לאקונומיקה תוכלי להמשיך להלבין את השיער שלך.

חלקי את השיער שלך לארבעה חלקים. כדי להשיג את הכיסוי הטוב ביותר ואפילו הלבנה על השיער שלך, הפרידי אותו לארבעה חלקים. חלקי את השיער שלך באמצע הראש או לאורך החלק שלך, ולאחר מכן חלקי את השיער אופקית על פני הראש. לאחר מכן משכי את החלקים הקדמיים של השיער סביב הפנים שלך הרחק משאר השיער שלך. לאחר מכן תוכלי להצמיד את השיער שלך כדי להסיר אותו מהדרך.

שיער שטני

מרחי את התערובת באופן שווה בשיער. התחילי בחלקים האחוריים של השיער שלך, כי הם לא סופגים אקונומיקה כמו החלק העליון, כך שהם יצטרכו יותר זמן לשבת. אספי חתיכת שיער בעובי של כרבע סנטימטר והפרדו אותה משאר השיער.

לאחר מכן, השתמשי במברשת גוון כדי למרוח את תערובת האקונומיקה, מכסה את השורשים אחרון מכיוון שהשורשים נוטים להתעבד מהר יותר משאר השיער שלך. ודאי שהרווית את השיער באופן שווה.

היזהרי לא לקבל את האקונומיקה על חלק מגופך או על הקרקפת שלך מכיוון שהדבר עלול לגרות את העור ולגרום לתחושת צריבה. הקפידי כאשר את מלבינה את השורשים שאת מרימה את השיער שלך מהראש שלך, כך שתימנעי להבריש את האקונומיקה על הקרקפת שלך. להשיג שיער בלונדיני מחום כהה צריך לדעת אבל בסוף התוצאה תהיה מדהימה.

עטפי את השיער בנייר כסף. לאחר שמרחת את האקונומיקה שלך על כמה חלקים של השיער שלך, קחי פיסת נייר כסף ברוחב של כחמישה עד שישה סנטימטרים והניחי חלק מהשיער המולבן שלך על גבי זה. לאחר מכן, קפלי את נייר הכסף כך שהשיער שלך לא ייחשף.

את לא חייבת להשתמש בטכניקת הסיכל, אבל זה יכול להיות מועיל כי זה מרחיק את שאר השיער שלך מהשיער שכבר הלבנת או אם את עושה הבהרה ורוצה להרחיק את שאר השיער שלך מהשאר של השיער שלך.

אם את מרגישה ששיטת הסיכל עשויה להיות מייגעת מדי, נסי להשתמש במכסה פלסטיק. זה הרבה יותר קל על הקרקפת שלך מכיוון שהרדידים יכולים להיות כבדים ויהיה קל יותר לראות עד כמה האקונומיקה מרימה את השיער שלך.

תני לשיער שלך לשבת במשך 30 עד 45 דקות. לאחר שכיסית את כל השיער שלך באקונומיקה, הניחי לתערובת לשבת כ-30 דקות. בדקי אותו לעתים קרובות כדי לוודא שהוא מתבהר במידה הנכונה. ייתכן שתזדקקי ליותר או פחות זמן, תלוי עד כמה השיער שלך לוקח את ההלבנה. לאחר מכן שטפי את השיער במים ומרחו שמפו סגול. הניחי לשמפו לשבת למשך הזמן המומלץ על התווית, ולאחר מכן שטפי אותו החוצה.

כדי למנוע נזק קיצוני לשיער, כל 10 דקות, בצעי בדיקת משיכה. את יכולה לעשות זאת בקלות על ידי משיכה עדינה של כמה קווצות שיער מחלקים שונים. אם כמות משמעותית של שיער נשברת או נראית ומרגישה “דביקה” (זה כנראה מטוגן), שטפי מיד את האקונומיקה מהשיער ושטפי בשמפו עדין. תצטרכי לבקש עזרה מקצועית. הקפידי לעשות את המחקר שלך לפני צביעת השיער שלך בעצמך!

מכיוון שלשיער החום שלך יש גוונים חמים באופן טבעי, סביר להניח שיהיה לו צבע פליז לאחר שהלבנת אותו. שמפו סגול עוזר להסיר את הצבע הפליז ולנטרל גוונים צהובים. אם את מתכננת להשתמש בטונר אינך חייבת להשתמש בשמפו סגול, אבל זה כן עוזר להסיר את הגוונים המביכים האלה לשיער שלך.

את יכולה למצוא את השמפו הזה במדור שמפו או צבעי שיער בחנות התרופות או הקוסמטיקה המקומית שלך. סביר להניח שתוכל גם למצוא שמפו סגול בחנות ביוטי המקומית שלך.

אם בחרת לא להשתמש בנייר כסף, הקפידי לכסות את ראשכם בכובע מקלחת, או משהו אחר שימנע ממנו להיחשף לאוויר – את לא רוצה שהאקונומיקה שלכם תתייבש.

מרחי טונר על השיער שלך. אם את מרוצה מהצבע של השיער שלך, את יכולה להמשיך להתחזק אותו. עם זאת, אם את רוצה להסיר אפילו יותר פליז, את יכולה למרוח טונר על השיער שלך. ייבשי את השיער שלך במגבת וסרק אותו עם מסרק רחב. לאחר מכן, ערבבי את הטונר עם מפתח 20 נפחים ומרחי בצורה אחידה על השיער. כסי שוב את השיער והניחי לטונר לשבת במשך עשרים עד שלושים דקות.

כדי למצוא את הטונר המתאים ניתן להסתכל על גלגל טונר. על הגלגל מצאי את הצבע שהכי מתאים לגוונים בשיער שלך, ולאחר מכן רכשי טונר בצבע שנמצא בדיוק בצד הנגדי של גלגל הטונר.

  • כמות הטונר שתערבב עם המפתח תהיה תלויה בסוג הטונר שאת קונה. עייני בהוראות עבור הטונר הספציפי הזה לפני ערבוב זה יחד.
  • וודאי שאינכם מתקנים את השיער לפני שאת מורחת את הטונר שכן זה יקשה על הטונר להיצמד לשיער.
  • אם את מתכננת להלבין את שיערך בפעם אחרת, המתיני למריחת הטונר עד הפעם האחרונה שהלבנת את שיערך.

שטפי את הטונר והניחי מרכך. לאחר שהטונר התייצב, שטפי אותו במים ומרחי מרכך עמוק. זה נאמר מספר פעמים אבל חשוב מאוד לעשות זאת כדי להגן על בריאות השיער שלך. את יכולה גם למרוח מסכות מיזוג שיער כדי לספק עוד יותר לחות לשיער שלך.

חזרי על תהליך זה כעבור שבועיים. אם את רוצה ללכת לגוון בהיר יותר עם האקונומיקה שלך, את יכולה לחזור על כל תהליך ההלבנה הזה פעם שנייה ושלישית. הקפידי להמתין לפחות שבועיים בין כל אקונומיקה כדי שלשיערך יהיה זמן להתאושש. לאחר מכן, מרחי את האקונומיקה באותו אופן ובאותו מצב כדי להרטיב את השיער שלכם בין כל טיפול כדי לשמור על בריאותו.

קונסילר מומלץ

שימוש במרכיבים מופעלי שמש

אספי את המרכיבים שלכם. כדי להלבין שיער באופן טבעי, כלומר השמש תהיה מה שתפעיל את הבלונד בשיער שלך, תצטרכי מיץ לימון, תה קמומיל (או שקיות תה) ומים חמים. תהליך זה ייקח הרבה יותר זמן וניתן להשתמש בו כדי להוציא את הדגשים הטבעיים בשיער שלך, אבל סביר להניח שלא יביא אותך לצבע בלונד פלטינה.

מרתיחים מים ומאפשרים לתה להתרכך. תלולו חמש עד עשר שקיות תה קמומיל במשך כמה דקות בכחצי ליטר (או שתי כוסות) מים חמים בכוס מדידה מזכוכית המתאימה למיקרוגל. לאחר מכן, הוסיפי כחצי כוס אחת של מיץ לימון לתה שלך, שפכי אותו לתוך התמיסה שלך עד שהוא הופך מעט עכור.

כמות מיץ הלימון שתצטרך להשתמש משתנה, אז התחילי עם חצי כוס ושפך אותה לתוך התה שלך למשך כמה שניות, והפסיקי כאשר התה שלך הופך לתערובת עכורה.

יוצקים את התערובת לבקבוק ספריי. לאחר ששילבת את המרכיבים, תרצי לשפוך את כל התערובת לבקבוק ספריי כדי שתוכל למרוח אותה על השיער שלך. לאחר מכן, רססי לאורך כל השיער שלך לציפוי אחיד. השיער שלך צריך להיות לח מהתמיסה אך לא ספוג.

שבי בחוץ בשמש. כדי שחומרי ההלבנה במיץ הלימון יפעלו, הוא יצטרך להיות חשוף לשמש לזמן מה. הישארי בחוץ בשמש עד שהשיער שלך יתייבש, הקפידי להשתמש בקרם הגנה על שאר הגוף כדי למנוע נזק לעור שלך. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השאירי את התערובת על השיער שלך למשך שעה עד שעתיים.

שיטה זו פועלת לאט, מביאה בהדרגה את הדגשים בשיער שלך, אז דעי שייתכן שיחלפו מספר שבועות, ריסוס שיערך מדי יום או כל יומיים, עד שהשיער שלך באמת הופך לבלונדיני, במיוחד אם יש לך שיער חום כהה מאוד.

מרחי מרכך על השיער שלך. בכל פעם שאת מבהיר את השיער שלך, אפילו עם מוצרים טבעיים, עליך להגן עליו ולשמור עליו לחות על ידי מריחת מרכך. את יכולה להשתמש להשאיר במרכך או שמן קוקוס. עד לפה מאמר על איך להשיג שיער בלונדיני מחום כהה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות