לקוחות יקרים, תודה על אהבתכם! נותנים לכם חזרה קופון הנחה של 10% עם הקוד 'Love'

איך להשיג ציפורניים בעלות מראה בריא?

תוכן העניינים

איך להשיג ציפורניים בעלות מראה בריא?

מאחלת שהציפורניים שלך ייראו בריאות ויפות, אבל לא מצליחה לגרום לזה לקרות? ציפורניים, זיהומים וקצוות משוננים יכולים להיות כואבים, מביכים ומתסכלים, אבל למרבה המזל יש דרכים למנוע ולטפל במצבים אלה. על ידי נקיטת צעדים לטיפוח הציפורניים, הגנה על הציפורניים וטיפול בבעיות בציפורניים, תוכלי לקבל ציפורניים בעלות מראה בריא תוך זמן קצר.

טיפוח הציפורניים שלך

גזזי את הציפורניים באופן קבוע. השתמשי בקוצץ מניקור כדי לקצץ את הציפורניים שלך ישר ולעגל את הקצוות עם עיקול עדין. קל יותר לגזוז את הציפורניים לאחר אמבטיה או מקלחת, מכיוון שהן רכות ועדינות יותר לגזירה. אל תשייפי את הציפורניים שלך מיד לאחר החשיפה למים מכיוון שזה עלול להחליש את הציפורניים שלך.

צחצחי את הציפורניים שלך לברק בריא. שימוש במאגר על הציפורניים מגביר את אספקת הדם, מה שעוזר לציפורן לצמוח. זה גם הכרחי כי זה מונע משמנים טבעיים להצטבר יותר מדי סביב הציפורניים שלך. תחשבי על ליטוש כמו צחצוח שיניים; זה שומר על הציפורניים שלך נקיות ובהירות.

לטשי את הציפורניים כמו שצריך. כשאת עושה את הציפורניים שלך, זכרי ששלוש שכבות צריכות לעשות את העבודה. כדי שהציפורניים שלך ייראו במיטבן, הקפידי למרוח שכבת בסיס ולטבול את הציפורניים במים קרירים לאחר מריחת הלק.

בנוסף, שמרי את הלק שלך במקרר. חום ואור השמש יכולים לשנות את העובי והצבע.

טיפול בפטרת ציפורניים

הגנה על הציפורניים שלך

תוספי ביוטין. כחבר במשפחת ויטמין B, ביוטין נחשב כמגביר את עובי הציפורן ומונע פיצול ושבירה. אם יש לך ציפורניים שבריריות או דקות במיוחד, ביוטין עשוי לעשות הבדל גדול. קחי תוסף מדי יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר האפשריות.

עוד על: איך לטפח ציפורניים ארוכות?

אכלו את המזונות הנכונים. שלב יותר עגבניות וחלבונים בתזונה שלך כדי לשמור על הציפורניים שלך חזקות.

מאכלים מסוימים, כמו בננות, שעועית וכרובית, מכילים ביוטין, המחזק באופן טבעי את הציפורניים.

מולסה ועלי סרפד ניתן להכניס למשקה או להפוך אותם למשקה, כגון תה, ולצרוך אותו לציפורניים חזקות יותר.

למרוח קרם ידיים על הציפורניים. את בדרך כלל משתמשת בקרם ידיים כדי לרכך את הידיים שלך. עם זאת, גם הציפורניים והציפורניים שלך יכולים להועיל. התמקדות בציפורניים שלך כמו גם בידיים שלך יכולה לשפר את בריאות הציפורניים.

לחות עם שמן. שפשפי כמות שמן בגודל פרוטה על הציפורניים והעור סביב הציפורניים או טבלו את קצות האצבעות בקערה קטנה של שמן למשך מספר דקות. את יכולה לקנות שמן לציפורן או להשתמש בשמן זית, קוקוס, זרעי פשתן או ויטמין E כתרופות ביתיות.

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, לחות עם שמן קצר ויומיומי.

הימנעי מכסיסה או לקטוף ציפורניים. להרגל עצבני זה יש השפעות מזיקות רבות על הגוף שלך, כולל גרימת נזק זמני או קבוע לציפורניים שלך. נשיכה וקריטה יוצרים דלקת סביב הציפורן, שעלולה לשבש את הצמיחה הבריאה, ולהשאיר אותך עם ציפורניים מעט גבשושיות או מרועות.

טיפול ומניעה של בעיות ציפורניים עיקריות

קחי זיהומים פטרייתיים ברצינות. זהי וטפלי בזיהום שלך באמצעות תרופות נגד פטריות. אם הציפורן שלך מצהיבה, מתעבה, מתפוררת או מתרחקת ממיטת הציפורן, ייתכן שיש לך זיהום פטרייתי.
לרפא את הזיהום שלך על ידי שימוש בג’ל אנטי פטרייתי, קרם אנטי פטרייתי, לק אנטי פטרייתי, או על ידי נטילת תרופה דרך הפה שאת מקבלת מהחנות או שנרשם על ידי רופא.

ללבוש כפפות גומי מרופדות כותנה בעת ניקוי או שימוש בכימיקלים. הציפורניים שלך לא מסתדרות כשהן חשופות לכימיקלים קשים, שניתן למצוא במוצרי ניקוי.

לבישת כפפות הגנה תמנע מחיידקים, פטריות וחיידקים אחרים להתפתח מתחת לכל אחת מהציפורניים שלך.

אל תקבלי מניקור ופדיקור מקצועיים בתדירות גבוהה מדי. למרות שזו חוויה מרגיעה ומהנה עבור רבים, אלו שהולכות לסלון הציפורניים לעיתים קרובות נוטות יותר לציפורניים יבשות ושבירות שגם נוטות יותר לזיהומים. הכימיקלים המשמשים במניקור ופדיקור מקצועיים קשים מדי והכלים המשמשים עלולים לשאת חיידקים מכיוון שהם נמצאים בשימוש על לקוחות רבים אחרים.

איך להכין מוצרי יופי משלך

התרחקי מסוגים מסוימים של מסיר לק. בעת הסרת לק, נסי להימנע ממסירים עם בסיס אצטון או פורמלדהיד. מסירים אלו עשויים להיות קצת יותר חזקים ויעילים, אבל המרכיבים הקשים שלהם משאירים את הציפורניים שלך חלשות ומיובשות.

השתמשי במסירים על בסיס אצטט במקום זאת.
לק שמתייבש במהירות יכול גם ליצור אפקט מייבש זה.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות