איך להשיג גבות מושלמות?

תוכן העניינים

איך להשיג גבות מושלמות?

אז איך להשיג גבות מושלמות? יש לך כמה אפשרויות: את יכולה ללכת לסלון ולקבל אותן בשעווה או מושחל, או שאת יכולה ליצור את הצורה המושלמת בעצמך. תחילה תביני איזו צורה הכי מתאימה לפנים שלך, ואז החליטי כמה עבה או דק ללכת ולעצב את הגבות שלך באמצעות פינצטה ועיפרון גבות. עם גבות נהדרות, את יכולה להיות צעד אחד קרוב יותר למראה כוכב הקולנוע הזה. תפסי את הפינצטה הזאת!

להבין את צורת הגבה המושלמת שלך

מצאי את המקום בו צריכות להתחיל את הגבות שלך. מציאת הנקודה הנכונה להתחלה של הגבות הפנימיות שלך היא המפתח ליצירת גבות מושלמות, שכן התחלה רחוק מדי עלולה להפיל את האיזון של הפנים שלך.

כדי להבין היכן צריכות להתחיל את הגבות הפנימיות, השתמשי בטכניקה הבאה:

  • כנקודת התחלה כללית, קח עיפרון או מכשיר ארוך ודק אחר ויישר אותו עם הפינה הפנימית של העין. המקום בו המכשיר חופף את הגבה שלך הוא המקום בו הוא אמור להתחיל. סמני את הנקודה על ידי יצירת נקודה עם עיפרון אייליינר. חזרי על הצד השני.
  • עם זאת, אם יש לך עיניים צמודות, הרווח את הגבות שלך קצת יותר זה מזה. אם יש לך עיניים רחבות, מקרוב את הגבות שלך קצת יותר זו לזו. זה עוזר לאזן את התכונות שלך.
  • אם אינך בטוחה מה ייראה הכי טוב, שקלי לבקר אצל קוסמטיקאית מיומנת לפגישת מיפוי גבות. הקוסמטיקאי ישתמש בעיניים ובאף שלך כמדריכים כדי ליצור גבות שיסגרו ויבליטו את התכונות שלך.

שמן קיק לשיער

מצאי את המקום שבו קשת הגבות שלך אמורה להגיע לשיא. רוב הגבות מתעקמות באופן טבעי מסביב לעין, ומציאת המקום שבו הקשת מגיעה לשיא חיונית כדי לגרום להן להיראות מושלמות.

השתמשי באותו מכשיר ארוך ודק כדי להבין היכן הקשת שלך אמורה להגיע לשיא על ידי ביצוע הטכניקה הזו:

הסתכלי ישר קדימה במראה ויישר את המכשיר עם הקצה החיצוני של הנחיר שלך והקצה החיצוני של הקשתית שלך. המקום שבו המכשיר חוצה את הגבה שלך הוא המקום שבו הקשת שלך צריכה להגיע לשיא. סמני אותו בנקודה בעזרת עיפרון אייליינר. חזור על הצד השני.

  • אם יש לך פנים עגולות, כווני לגבה זוויתית יותר. לחלופין, בחרי גבה מעוגלת ברכות אם יש לך פנים מרובעות או מוארכות.

עוד על: איך לעשות איפור טבעי ויפה לבית הספר?

קבעי היכן הגבה שלך אמורה להסתיים. מציאת המקום הנכון לסיום הגבה חשובה לא פחות מהמקום שבו היא מתחילה. את רוצה שהגבות שלך ימסגרו את העיניים שלך בחן. מצאי את הנקודה הנכונה על ידי הסדרת הכלי הארוך והדקי בדרך זו:

  • יש ליישר את המכשיר מקצה הנחיר לפינה החיצונית של העין. המקום בו המכשיר חוצה את הגבה החיצונית שלך הוא המקום בו הוא אמור להסתיים. סמני את הנקודה עם נקודה בעזרת עיפרון אייליינר.
  • עם זאת, אם יש לך פנים ארוכות, האריכי את הגבות שלך קצת יותר החוצה. אם יש לך פנים רחבות, הקצוות החיצוניים של הגבות שלך צריכים להיות דקים ועדינים יותר.

החליטו כמה עבות אתם רוצים שהגבות שלכם יהיו. גבות מושלמות עבור מישהו אחר עשויות לא להיות גבות מושלמות עבורך. לפעמים גבות עבות ועבות הן בסגנון, ולפעמים יותר אנשים מעדיפים שהן יהיו דקות ומותאמות היטב. תחשוב על איזה סגנון את הולכת לפני שאת צוללת למריטת הגבות שלך. עובי הגבות שלך הוא החלטה אישית שצריכה להיות מושפעת מהגורמים הבאים:

  • גודל העיניים שלך. אם העיניים שלך בצד הגדול יותר, גבות עבות יותר יכולות לעזור לאזן אותן. אם הן קטנות, גבות עבות עלולות להאפיל עליהן, אז תרצו לבחור בעובי גבות מעט דק יותר.
  • גודל השפתיים שלך. כלל אצבע טוב הוא שהגבות שלך צריכות להיות בערך באותו עובי של השפה העליונה. זה יכול לעזור ‘לקשר את המראה יחד’. אם תסתכל על תמונות של דוגמניות במגזינים תבחין שזה המקרה עם רבים מהם.
  • המרחק בין הגבות לעיניים. אם יש לך עצם גבה נמוכה שמוצבת קרוב לעינייך, תרצה להרים מעט את הגבות כדי להאיר את האזור. אם יש לך קו גבות גבוה המרווח הרבה מעל העיניים שלך, גבות כבדות יותר עשויות לספק
  • מראה מאוזן יותר. עם זאת, כדאי להימנע מציצה בפינצטה של השיער מעל הגבות שלך, ולא מתחת, כדי ליצור פחות מקום מעל הגבות.

פתיחת תלתלים שיער

מצפצפים וממלאים את הגבות שלך

צחצחי את שערות הגבות שלך למעלה. קחי מברשת גבות קטנה או מסרק עדין וצחצחי את השערות כלפי מעלה בכיוון שהן גדלות. כך יהיה קל יותר להבין אילו שערות יש למרוט.

תארי את הצורה הרצויה של הגבות שלך. אם יש לך שערות אקראיות מתחת או בצדי הגבות שלך, תרצי להסיר אותן. חברי את הנקודות שציירת בעת קביעת הצורה הרצויה של הגבות שלך.

אם את מתאמנת בפינצטה של הגבות שלך, את יכולה לצייר את קווי המתאר ביד חופשית באמצעות עיפרון גבות. לחילופין, תוכלי להשיג שבלונה לגבות מחנות ציוד יופי או באינטרנט ולהתחקות אחר השבלונה בעזרת עיפרון גבות.

טוויץ את השערות מחוץ לקו המתאר. עכשיו הגיע הזמן להתחיל לעצב את הגבות לפי התוכניות שהנחתם. וודאי שאתם נמצאים באזור מואר היטב כדי שלא תציצו בטעות יותר מדי. החזיקי את העור מתוח, אחוז בכל שערה בחוזקה בעזרת הפינצטה, ותתלשי שערה אחת בכל פעם בכיוון שהיא גדלה.

התחילי עם הגבה הפנימית, הכי קרוב לאף שלך. השתמשי בפינצטה כדי למרוט את השערות הקרובות יותר לאף שלך מאשר לנקודה.

טוויץ את השערות הנופלות מחוץ לנקודה על הגבה החיצונית שלך.

שערות פינצטה מעל ומתחת לאזור הקשת. הסתכלו על המקום שבו הקשת שלכם אמורה להגיע לשיא וסובבו סביבה בזהירות כדי להפוך את הפסגה למעט יותר בולטת.
מצפצפים את תחתית הגבה. תלפו שערות תועה מתחת לגבה ועצבו את החלק התחתון. אם החלטת שאת רוצה גבות עבות, הפסיקי לאחר מריטת השערות שצומחות מחוץ לגבה.

אם את רוצה גבות דקות יותר, מרטי בזהירות את הצד התחתון של הגבה כדי להאיר אותה.

עברו לדף: ערכות איפור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות