איך להשיג גבות אחידות?

תוכן העניינים

איך להשיג גבות אחידות?

גבות אחידות,  – נראה כאילו הן נמצאות בכל מקום ותמיד בנקודה. אם את נאבקת בעיצוב הגבות שלך ובכך לגרום להן להיראות אחיד בצורה נפלאה, יש כמה טיפים מועילים שיכולים לשפר את משחק הגבות שלך ולהכין אותן לאינסטגרם. קחי עיפרון גבות ומראה – אפילו גבות נמצאות במרחק דקות ספורות בלבד!

מיפוי ועיצוב

סמני את קצה הזנב של הגבות שלך בכל צד. כדי לעשות את זה קל, קחי עיפרון גבות (או אייליינר, או תוחם שפתיים – הבנתם את הרעיון). יש ליישר אותו באלכסון בין נחיר שמאל לזוית החיצונית של העין – היכן שהעיפרון פוגע בעצם הגבה שלך הוא המקום שבו הזנב אמור להסתיים. חזרי על הצד הימני; פשוט העבר את העיפרון אל הנחיר הימני שלך. סמן סימן בעיפרון בנקודה זו משני הצדדים.

השימוש בסימטריה הטבעית של הפנים שלך כדי לעצב את הגבות שלך הופך אותן לאחידות ופרופורציונליות להפליא.

אם את מעדיפה לא להתמודד עם עיצוב הגבות שלך ביד חופשית, בדקי שבלונות לגבות. הם דרך חכמה להתנסות בצורות וסגנונות שונים, ומעקב אחר מתאר שהוכן מראש מבטיח שהגבות שלך ייצאו באופן שווה בכל פעם.

מדדי את המרחק בין הגבות שלך כדי לוודא שהן אחידות. תפוס את עיפרון הגבות הזה והחזק אותו אנכית על מרכז האף שלך. תסתכלי מקרוב עד כמה הגבה שלך משני הצדדים נמצאת מהעיפרון וסמני את המקום שבו כל אחת מהן צריכה להתחיל.

מחליקי שיער מומלצים

כלל אצבע טוב הוא להסתכל היכן הפינה הפנימית של העין שלך פוגעת ולגרום לגבה שלך להתחיל באותה נקודה על עצם הגבה שלך. עם זאת, יש אנשים שמעדיפים שהגבות שלהם יתחילו יותר לכיוון גשר האף. בדקי את האפשרויות השונות כדי לראות מה את הכי אוהבת!

מכיוון שהפנים שלנו לא סימטריות לחלוטין, גבה אחת עשויה להיות קצת יותר רחוקה מעיפרון הגבה מהשנייה.

עיפרון בקשתותיך באותה נקודה בכל צד של הפנים שלך. קחי את עיפרון הגבות ויישר אותו עם קצה האף שלך. צור קו אלכסוני כך שיעבור לרוחב מרכז העין שלך, עד לעצם הגבה שלך. המקום שבו העיפרון פוגע הוא המקום שבו הקשת הטבעית שלך צריכה ללכת. סמן בנקודה זו משני הצדדים.

עוד על: כיצד למרוח איפור עיניים?

טיפ זה עוזר לך להשיג את הקשתות האלה באותו מקום בכל צד, ובכך ליצור גבות אחידות יותר.

אם את מוצאת שהקשתות שלך נראות גבוהות באופן לא טבעי ברגע שאת  ממלא את הגבות שלך, את יכולה לתקן זאת על ידי הארכת הקצוות החוצה רק קצת יותר. זה יחסוך לך זמן מהצורך לבצע מחדש לחלוטין את הגבות שלך.

גזרי שערות ארוכות מדי עם מספריים. קחי מברשת ספולי (מסרק קטן לגבות שלך – מצאי אחד בחנות היופי המקומית שלך), ודחפי את שערות הגבות שלך ישר למעלה. קצצי בזהירות את כל השערות שנמשכות מעבר לקו הגבות שלך.

לחצו על התמונה לרכישת המוצר: 

אייליינר נוזל שחור ייחודי

אם הגבות שלך נוטות לצד הקצר יותר, אל תהסס לדלג על שלב זה!

תלפו שערות תועה שנמצאות מחוץ לקו הגבה המעוצב שלך. כעת לאחר שסימנת את צורת הגבות שלך, את מוכנה למרוט. השאירי כל דבר בתוך העיצוב לבד, ובמקום זאת, חפשי שערות זוחלות מתחת, מעל או לצדדים. הוצאת שערות אלו מהדרך גורמת לגבות שלך להיראות מסודרות יותר.

כדי להפוך את התהליך הזה לנטול כאבים ככל האפשר, מרוט את הגבות שלך לאחר מקלחת חמה. השיער שלך יהיה רך יותר וקל יותר להצמיד אותו.

בעוד שמשקפי מגדלת נראים כמו רעיון מצוין, הם עלולים להוביל למריטת יתר. שימי אותם בצד והשתמשי במראה בחדר האמבטיה או בחדר השינה הרגילה שלך כדי לזהות את השערות התועה האלה.
אם אפשר, עשי את הגבות שלך באור טבעי. אם זה לא אופציה, הימנעי מחדרים עם תאורה עמומה והקפידי להדליק את כל האורות העיליים.

מילוי וגימור

בחרי מוצר בגוון כהה יותר מצבע הגבה הטבעי שלך. בין אם את משתמשת בעיפרון גבות, קרם, פומד או שעווה, בחירת הצבע המתאים עושה את ההבדל בין גבות מדהימות לגבות חסרות ברק. שימוש בגוון כהה יותר מצבע הגבה הטבעי שלך נותן לגבות שלך יותר הגדרה וגורם להן לצוץ.

קונסילר מומלץ

ייתכן שהגבות שלך יהיו כהות בכמה גוונים מהשיער שעל ראשך. לדוגמה, זה נפוץ שלאנשים עם שיער בלונדיני יש גבות חומות כהות.

השתמשי בתנועות קצרות וריצדות כדי למלא את הגבות שלך. משיכות ארוכות וכבדות גורמות לגבות שלך להיראות כהות ומסורבלות מדי. לגבות אחידות שנראות טבעיות, תרגלי שימוש ביד קלה כדי לשכפל קווצות של שערות גבות.
כלל זה מתאים לכל שיטת יישום, כמו שרביטים, מברשות ועפרונות.

אם את חדשה בעיצוב הגבות שלך, התהליך הזה עשוי להרגיש קצת זר, אבל זה בסדר! עם תרגול, תוכל להוריד את השלבים וללמוד לעצב את הגבות שלך תוך דקות ספורות.

אם את מורחת יתר על המידה וחוששת שהגבות שלך הפכו ממראה מלא למראה מזויף, אל תדאג! השתמשי במברשת ספולי או צמר גפן כדי לפזר ולרכך את המוצר. השתמשי בתנועות קלות וקצרות כדי להימנע ממריחת האיפור סביב הגבות שלך.

לכי עם הגרגר כשאת ממלא את הגבות שלך. כלומר, עקבי אחר דפוס הצמיחה הטבעי של הגבה שלך. אם זה עוזר, תסתכלי מקרוב על הגבות שלך ושימי לב איך השיער צומח. בדרך כלל, תבחיני בדפוס כלפי מעלה ואלכסוני. חיקו את הדפוס הזה כדי למלא את הגבות שלך כדי שיראו מציאותיות.

עשה כמיטב יכולתך להישאר בתוך מפת הגבות שעשית קודם לכן.

אם את מוצאת את העיפרון או המברשת שלך דוחפים את הגבות שלך בצורה לא טובה, כנראה שאת לא הולכת עם הגרגר.

עברו לדף: איפור פנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות