לקוחות יקרים, תודה על אהבתכם! נותנים לכם חזרה קופון הנחה של 10% עם הקוד 'Love'

איך להרגיש יפה?

תוכן העניינים

איך להרגיש יפה?

אז איך להרגיש יפה? טיפ היופי הגדול מכולם הוא לדעת שאת כבר יפה כמו שאת! עם זאת, לפעמים קשה להכיר ביופי שלך כשאת פשוט לא מרגישה יפה. הנה כמה דברים שאת יכולה לעשות כדי להזכיר לעצמך שאת כבר יפה ושכולם יפים בצורה כזו או אחרת.

נוקטים בפעולה כדי להרגיש יפה

צרי יומן על התכונות החיוביות שלך. התחילי יומן הכרת תודה שמדגיש את ההערכה שלך למה שאת הכי אוהבת בעצמך. על ידי הישארות מבוססת על התכונות הטובות שלך, הן היופי הפנימי והן החיצוני שלך, תשאירי את הדברים האלה נוכחים יותר במוחכם.

בדרך זו, בכל פעם שיש לך רגע של ספק עצמי או בפני הערה גסה ממישהו אחר, הדברים שאת הכי מוקירה בעצמך יהיו מוכנים בהישג יד.

שקלי את הטיפים הבאים ליומן הכרת תודה שבאמת עובד:

  • אל תעברי רק על התנועות. רישום יומן יעיל יותר אם את מקבלת החלטה חזקה להיות מאושר יותר ואסיר תודה על התכונות החיוביות שלך.
  • לכי על איכות על פני כמות. כתבי בפירוט מעמיק על כמה דברים במקום להכין רשימת כביסה שטחית על תכונות רבות. תעשי את זה הכי אישי לך שאפשר.
  • שקלי מצבים ומערכות יחסים ספציפיים שהושפעו לטובה מהתכונות הללו שלך כדי לראות כיצד את מרוויחה מהתכונות הללו בחיי היומיום שלך.
  • תחשבי על איך החיים שלך היו נראים אם פתאום לא היו לך את התכונות החיוביות שלך. זה גורם להכרת תודה לבוא די בקלות.

15 טיפים איך להיות סקסית

עוד על: בעיות עור בגיל ההתבגרות.

תסתכלי על מערכות היחסים שלך. אם יש לך מנות קבועות של חיבה וקבלה, תמיד תוכלי לראות את עצמך באור החיובי של יקיריכם. באופן דומה, אם את מבלה הרבה זמן עם אנשים קשים מדי או שיפוטיים, תלמדי לראות את עצמך בהתאם לסטנדרטים הנוקשים והביקורתיים שלהם.

עוד מאמר מעניין על: איך להיות יפה באופן טבעי בתור נערה?

אם את מתמלא בתפיסה שאת לא מושכת או לא ראוי, שאלי אם מישהו בחייך מחזק את הרעיון הזה או לא.

ודאי שיש לך מערכת תמיכה טובה של חברים ואהובים. אין דבר יעיל יותר מתמיכה חברתית כדי לגרום לך להרגיש חזק, מסוגל ויפה.

תקשטי את הבית שלך ביופי. פירוש הדבר עשוי לקשט את החדר שלך בסצנות יפות שאת מוצאת במגזינים או בפוסטרים או לשמור על מזכרות וחפצי חפצים חמודות. סביבה יפה תגרום גם לך להרגיש יפה. זכרי למלא את החלל שלך במה שנראה לך יפה, במקום רק לעקוב אחר הטרנדים האחרונים בתחום העיצוב והקישוט.

תאורה מחמיאה, כמו נורות ליבון בציפוי לבן, תקבעי אווירה של אור רך ואלגנטי שגורם לך ולסביבתך להיראות מושכים יותר באופן כללי.

שקלי גם את המיקום של גופי התאורה שלך. אור שמגיע לפנים שלך מכל הכיוונים מקשה על ראיית הקווים והצללים. אז, למשל, תרצי להחליף את גופי הגג בחדר האמבטיה שלך בתאורה משני צידי המראה שלך.

התחילי כל יום בהצהרה. הפעילי את כל התכונות החיוביות שאת רואה בעצמך על ידי שימוש בהן כדי להגביר את הביטחון שלך בכל בוקר. הזכירי לעצמכם, בכמה שיותר פרטים חיים ואישיים, את הדברים שאתם מציעים לעולם.

הסתכלי במראה ותגידי לעצמך שהתכונות האלה (כלומר החיוך הבהיר שלך, הסגנון החומל שלך) הן שלך לחלוק. את אולי מרגישה טיפשה או אפילו מתנשאת בהתחלה, אבל את תתרגלי להיות אדיב ומעורר מוטיבציה כלפי עצמך ותחווה את היתרונות בלהיות החבר הכי טוב שלך. קראו עוד על: איך לגדל שיער מתולתל ארוך יותר?

כמו כן, נסי לכתוב מעודדי ביטחון על פתקיות פוסט-איט, על מגנטים למקרר, או אפילו על המראה בחדר האמבטיה עם אייליינר.

הצבת תזכורות קטנות במקומות שבהם הן צפויות להיראות לעתים קרובות, תשאיר אותך מעודכנת עם סוג החשיבה שמטפח אופטימיות.

שימו לב ליציבה שלכם. יציבה טובה לא רק שולחת מסרים לאחרים שאנו בטוחים ומסוגלים, אלא היא גם שולחת מסרים חיוביים לעצמך.

הסיבה לכך היא שהמוח שלך מתקשר כל הזמן עם הגוף שלך לגבי איך את מרגישה. כשאת עומדת זקופה ומסתכלת קדימה ולא לרצפה, המוח שלך מקבל את המסר שאת אכן מרגישה טוב עם עצמך ומוכנה להתמודד עם העולם (תרתי משמע).

מחליקי שיער מומלצים

אנשים שיושבים זקופים במקום רפויים נוטים להיות בטוחים יותר במה שהם אומרים ועושים.

נסי גם לשמור את הכתפיים לאחור ואת החזה שלך פתוח מעט קדימה. פעולה זו תגרום לך להיראות בטוחה בעצמך, גבוהה יותר ואפילו רזה יותר.

האזיני למוזיקה לעתים קרובות. מוזיקה היא חלק גדול ממה שעוזר לך להעריך את היופי הטבעי בחיים, ואף חושבים שהיא קודמת לשפה בהשפעתה על תחושת הקשר וההתמצאות שלך בעולם הסובב אותך. הקשיבי לכל מה שמוציא את הדם שלכם, בין אם זה פופ, רוק, ג’אז או קאנטרי. הקשבה מתמשכת תשאיר את מצב הרוח שלך מרומם ואת המחשבות שלך יעריכו את היופי.

קחי חיית מחמד חמודה. חיות מחמד משרתות שתי מטרות כשזה מגיע לעזור לך להרגיש יפה. ראשית, את יכולה לבלות הרבה זמן סביב יצור נעים ויזואלית, תמיד מחייך. במובן מסוים, הם יכולים ליצור את האביזר המושלם להיות איתו בחוץ. מומלץ לקרוא על: איך להיראות יפה עבור החבר שלך?

כמו כן, חיות מחמד מהוות בני לוויה מהימנים שיעזרו לך להרגיש אהובים ואהובים ללא התנאים של יחסי אנוש.

ודאי שאת מקבלת חיית מחמד רק אם יש לך את האמצעים לטפל בה באופן פעיל. חיות מחמד דורשות מידה רבה של אחריות ותשומת לב יומיומית, אך היתרונות הם עצומים.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח ויופי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות