איך להרגיש יפה מבפנים?

תוכן העניינים

איך להרגיש יפה מבפנים?

דעת הקהל עשויה להשפיע על מי מתויג כ”יפה” מבחוץ, אבל היופי הפנימי מקבל משמעות אחרת לגמרי. ההרגשה היפה מבפנים קשורה יותר לאופי שלך מאשר למראה החיצוני שלך. למד מה המשמעות של יופי עבורך וקבל את הביטחון לחיות לפי הכללים שלך החל מהיום.

הגדרת יופי במונחים שלך

שאלו את עצמכם מה משמעות היופי עבורכם. איך את מגדירה יופי פנימי? האם זה אדם שתמיד מחייך? מישהי שיש לה מילים טובות לכל מי שהיא פוגשת? או, האם ההגדרה שלך ליופי מורכבת יותר? אדם שמחזיק מעמד, אוהב ומגלם כוח? קחי רגע להרהר על המשמעות של יופי עבורך. קחי עט ומחברת ורשמי שמות תואר או אפילו שמות עצם שעוזרים לכם לתאר יופי פנימי.

זכרי שיופי פנימי הוא סובייקטיבי, כלומר זה תלוי בך איך את מגדירה אותו. אל תהיי תלויה בנקודת המבט של החברה, סמכי על האינסטינקטים שלך. מבלי לעשות שום מחקר או לבקש חוות דעת של מישהו אחר, נסי לקבוע את הסטנדרטים שלך לגבי מה זה אומר להיות יפה מבפנים. קראו עוד על מחליק שיער מומלץ.

מייבש שיער מומלץ

ערכי הערכה עצמית. ניתן לתאר בני אדם באמצעות רשימה ארוכה של תכונות חיוביות. אלה עשויים לכלול כנות, יושרה, הגינות, חמלה, מנהיגות, סליחה, תקווה ופתיחות ראש. אחרי שהכנתם את רשימת התכונות שלכם שמסמנות אדם יפה מבפנים, ראו איך נקודות החוזק של האופי שלכם משתנה ומתחזק.

רוב הסיכויים הם שרבות מהתכונות שציינת כחשובות יחפפו לתכונות שאת מחזיקה בפועל. 

מחקרים מראים שכאשר אנשים בקיאים בחוזקות האופי שלהם (ומשתמשים בהם) הם נהנים מרווחה משופרת וסיפוק מהחיים. חשיפת המעלות שלך יכולה לעזור לך לעשות בהן שימוש רב יותר ולהבין מי את. בסופו של דבר, הכרה במה שיש לך להציע יכולה גם לעזור לך להרגיש יפה יותר מבפנים.

תסתכלי מעבר למראה. תודי שאיך שאת נראית מבחוץ הוא רק חלק קטן מהיופי שלכם. אל תאפשרי לעצמך להיות מוגבלת על ידי הגדרות חברתיות של המראה החיצוני שלך. כשזה מגיע למה שיש בפנים, התכונות הפיזיות שלך לעולם לא יכולות להתאים לתכונות מסוימות כמו סבלנות, אדיבות ואמפתיה.

הגדילי את כל התכונות הקטנות הנפלאות שאת מחזיקה בהן שאינן נראות בבירור. תחשבי על עצמך כעל ספר. כמו שאומר הפתגם הישן, “לעולם אסור לשפוט ספר לפי הכריכה שלו”. אם תשימי לב רק למראה פני השטח של אנשים, את יכולה לפספס את כל התכונות המדהימות האחרות שיש להם.

אל תנסי לשנות את עצמך עבור אחרים. הכירי שיש בך משהו מיוחד במינו, בדיוק כמו שיש בכל בני האדם. אל תהיי תלויה בהתרשמות של אחרים ממך כדי לקבוע כיצד את רואה את עצמך. אם אי פעם יש לך ספקות לגבי מי את ולמה את מיוחדת, חזרי אחורה ותסתכלי על התוצאות של הערכת חוזק הדמות שלך. זו הוכחה שיש לך משהו בעל ערך להציע לעולם. למדי לאהוב ולקבל את עצמך כפי שאת.

כמו שאסור לך לנסות לשנות את עצמך כדי לפייס אחרים, את גם לא צריכה להתחרות באחרים. האדם היחיד שאת צריכה לנסות להתחרות בו הוא עצמך. אם את רוצה לשפר משהו בעצמך, עשי זאת למען העצמי העתידי שלך, לא למען אף אחד אחר. קראו עוד על: איך להרגיש יפה כשאת לא מרגישה את זה?

תאמיני במי שאת. בנוסף להדגשת חוזקות הדמות שלך, את יכולה ליישם אסטרטגיות אחרות כדי להרגיש בטוחה יותר. עסקי לעתים קרובות בפעילויות שבהן את מתפקדת היטב. זה יכול להיות כל דבר, החילי מיצירת מוזיקה וכלה בספורט. לעשות דברים שאת טובה בהם בונה הערכה עצמית.

תפסיקי להשוות את עצמך לאחרים. תמיד יהיה מישהו שיותר טוב ממך במיומנות נתונה. השוואה לעצמך רק מפחיתה את החוזקות שלך במקום להגביר אותן.

את צריכה גם להיות זהירה מהיכן את מקבלת תחושות של ביטחון. אם הוויברציות הטובות האלה מגיעות רק כשמישהו אחר מצא אישור ליכולות שלך, הביטחון שלך לא יציב. אל תסמכי על הסכמתך של אחרים כדי לשמור על הסכמתך לעצמך.

קונסילר מומלץ

חייכי וצחקי יותר. נסי לחייך. גם אם את לא ממש מרגישה את זה כרגע, עצם סידור הפנים שלך להבעה מחייכת יכול לשנות באופן קיצוני את מצב הרוח שלך. חיוכים יכולים להוביל למצב רוח חיובי יותר ולגישה מלאת תקווה. יתר על כן, כדאי לנסות לצחוק כמה שיותר.

צחוק מדבק. זה יכול לגרום לך לא רק להרגיש יפה מבפנים, אלא לגרום לאחרים להקרין כלפיך ולשפר גם את היופי החיצוני שלך.

היתרונות של צחוק הם רבים. תוחלת חיים ארוכה יותר, חסינות רבה יותר, אופטימיות וויסות הורמונים יכולים להיות מושפעים מצחקוק טוב.

שימי לב ליופי שסביבכם. שיטה בטוחה לשיפור היופי הפנימי שלך היא אימוץ ההרגל לראות את היופי בכל דבר. מסביבך, כל יום, יש אנשים, מקומות ודברים מופלאים. עשי מאמץ להאט את הקצב ולהכיר בהם מדי יום.

בבוקר, הקשיבי לשיר הציפורים. קחי את השמש העולה. ממש לעצור ולהריח את הוורדים. במקום למהר בשגרת הבוקר שלך, השתדלי להיות מודעת לרגעים הקטנטנים שמתאחדים כדי ליצור את חייכם.

שימו לב לחיוכה של הגברת הזקנה כשהיא חוצה את הרחוב. אפשרו לילדים שצוחקים במגרש המשחקים להיות פסקול לשעת הצהריים שלכם. הכירו בחסד קטן כמו אנשים שמחזיקים דלתות עבור אחרים, או קניית קפה לאדם שעומד מאחוריהם בתור.

עבדי על עצמך

תהיי אסירת תודה. הכרת תודה מוגדרת כ”האיכות של להיות אסיר תודה” או “נכונות להפגין הערכה ולהחזיר חסד”. יש אינספור דרכים שבהן את יכולה להביע הכרת תודה. אמרי תודה לחבר, מורה, הורה או אח על כל מה שהם עושים כדי לעודד או לעזור לך. הביעו הערכה ליקום, לכדור הארץ או לכוח עליון על חייכם ועל קיום חייכם.

הפגינו הכרת תודה על ידי מדיטציה על כל הדברים שאתם אסירי תודה עליהם, ניהול יומן הכרת תודה, תפילה וכתיבת מכתבי “תודה”.
עם זאת, את עושה את זה, הכרת תודה מציעה מגוון רחב של יתרונות עבור אסירי תודה.

היתרונות של הכרת תודה עשויים לכלול:

  • מקטין את הסבירות שלך להיות שטחי או לשפוט אחרים לפי רכושם.
  • מגדיל את הסבירות שלך לשתף עם אחרים.
  • משפר מערכות יחסים.
  • מפחית מתח, חרדה ודיכאון.
  • מעודד אותך לעזור לאחרים.
  • מגביר את שביעות הרצון מהחיים.

השאירי אנשים, מקומות ודברים טובים יותר ממה שמצאת אותם. במילים אחרות, השפיעי לטובה על כל מה שאת נתקלת בו. לא משנה לאן מסע חייך מוביל אותך, התחייבי לעזור לסובבים אותך או לסביבה במקום לפגוע בהם. בעבודה שלך, בבית הספר, בקהילה שלך ובמערכות היחסים שלך, השתדלי ליצור רושם שישמח אנשים לראות אותך בא ועצוב לראות אותך הולך.

להיות לשירות לאחרים. השתלבי בקהילה המקומית שלך. עזרה במקלט לחסרי בית. שמרטף על הילדים של השכנים שלך כדי שיוכלו ליהנות מלילה דייט מוצדק. עזרי לשכן הקשיש שלך עם מטלות הבית. להיות מודל חיובי לחיקוי לבני הנוער. תעשי שינוי בחיים של מישהו אחר ובוודאי תרגישי יפה יותר מבפנים ומבחוץ.

מחקרים מגלים שהתנדבות, או שירות קהילתי, עוזרת לך לשנות את החיים שלך ושל אחרים, לחזק קהילות, ליצור קשרים ולפתור בעיות. מתן עזרה לנזקקים יכולה גם להפחית את שיעורי הדיכאון, לשפר את היכולות התפקודיות שלך ולהפחית את התמותה.

תחשבי חיובי. ההשקפה שלך על החיים יכולה להיות בעלת השפעה גדולה על כמה יפה את מרגישה בפנים. אם את פסימי ומסתכלת ללא הרף על הכוס כחצי ריקה, יש לך נטייה ליצור נבואה שמגשימה את עצמה שבה אופן החשיבה קובע את המציאות שלך – שלילית.

מצד שני, אם את מסתכלת על הכוס כחצי מלאה, סביר יותר שתראי ותתפסי יותר הזדמנויות. יתרה מכך, חשיבה חיובית יכולה להוביל לתפקוד חיסוני טוב יותר, לרווחה גופנית ונפשית טובה יותר ולשפר את ניהול המתח.

אפשר ללמוד אופטימיות. הצעד הראשון, לעומת זאת, הוא לזהות ולזהות מתי את חושבת שלילי. מחשבות שליליות נוטות להיות לא רציונליות והכללות יתר. “אתמול היה יום נורא. כל השבוע הזה הרוס”. בנוסף, לעתים קרובות את יכולה לזהות באמצעות סימנים פיזיים (כלומר כובד בחזה, תחושת נידון) מתי מחשבות שליליות עוברות בראשך.

ברגע שאת לומדת להיות מודעת לחשיבה שלילית, נסי לשנות את המחשבות הללו לגרסאות חיוביות או מציאותיות יותר. לדוגמה, במקום להכליל שכל השבוע ייהרס על סמך יום אחד, גרסה חיובית עשויה להישמע כמו, “היום היה קשה. אקבל מנוחת לילה טובה ומקווה שמחר יהיה שיפור”.

שנת היופי שלך

היו אדיבים. ההרגשה היפה מבפנים קשורה לא פחות איך את מתייחסת לאחרים כמו איך שאת מתייחסת לעצמך. תרגול נימוס נאות במצבים חברתיים חיוני לבניית דמות טובה. זה חוזר להתנהגויות שלימדו אותך בבית הספר היסודי: לשמור על קשר עין כשאת מדברת עם מישהו, לברך אחרים כשאת נכנסת לקבוצה, לחייך, לזכור שמות של אנשים, להחזיק דלתות וכו’.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות