לקוחות יקרים, תודה על אהבתכם! נותנים לכם חזרה קופון הנחה של 10% עם הקוד 'Love'

איך להכין קרם פנים?

תוכן העניינים

איך להכין קרם פנים?

בין אם אתם מחפשים לחיות בצורה חסכנית יותר, או שאתם פשוט רוצים לנהל אורח חיים אורגני יותר, יש הרבה דרכים להכין קרם פנים בבית. לא רק שקרם פנים תוצרת בית עולה הרבה פחות ממה שאת מקבלת בחנות, את יכולה לשלוט בדיוק מה נכנס פנימה. להכין קרם פנים בבית זה קל להפתיע, וברגע שמכירים את הבסיס, אפשר להכין כל מיני מתכונים.

קרם פנים שמן שקדים

מניחים את ארבעת המרכיבים הראשונים בצנצנת או כוס מדידה חסינת חום. תזדקק ל-¼ כוס (60 מיליליטר) שמן שקדים, 2 כפות (28.35 גרם) שמן קוקוס, 2 כפות (28.24 גרם) כדורי שעוות דבורים וכף אחת (13.63 גרם) חמאת שיאה. תפסיקי עם שמן ויטמין E ושמן אתרי לעת עתה.

את יכולה להכין שמן זית משלך בבית על ידי מיזוג כוס שקדים גולמיים עם 2 כפות (30 מ”ל) שמן זית. אחסני אותו במקרר שלך למשך שבועיים ואז סנני אותו למיכל אחסון!

מביאים מעט מים לרתיחה בסיר. מלאו סיר עם 3 עד 4 אינץ’ (7.62 עד 10.16 סנטימטרים) של מים. מניחים את הסיר על הכיריים ומביאים את המים לרתיחה.

מניחים את הצנצנת למים ונותנים לתוכן להימס. קחי את הצנצנת שהוספת את השמנים, שעוות הדבורים וחמאת השיאה לתוכה, והכניסי אותה לסיר. משאירים את הצנצנת בסיר עד שהכל נמס תוך ערבוב מדי פעם. אין לכסות את הסיר או הצנצנת בכלום.

דונה אלקסיה - קרם פנים מומלץ

הוציאי את הצנצנת מהמים והוסיפי את שמן ויטמין E. השתמשי במחזיק סירים או כפפה לתנור כדי להוציא את הצנצנת מהמים. הניחי אותו על משטח בטוח בחום. תני לזה להתקרר לכמה רגעים, ואז מערבבים פנימה ½ כפית שמן שמן ויטמין E. קראו עוד על: כיצד להשתמש בקרם להסרת שיער על הפנים שלך?

שמן ויטמין E שמגיע בבקבוק יהיה קל יותר למדוד, אבל את יכולה להשתמש בסוג הקפסולה – רק לנקב קודם את הכמוסות.

שקלי להוסיף 2 עד 3 טיפות של שמן אתרי. את יכולה להשתמש בכל סוג של שמן אתרי שאת אוהבת. התחילי עם 2 עד 3 טיפות, ואז הוסיפי עוד במידת הצורך. השמן האתרי יעניק לקרם הפנים שלך ריח נעים. לסוגים מסוימים של שמנים אתריים יש גם יתרונות לטיפול בעור,

למשל:

  • אקנה או עור שמן: לבנדר, עשב לימון, פלמרוזה, מנטה, רוזמרין
  • עור יבש או מזדקן: לבנדר, פלמרוזה, ורד, גרניום ורד
  • עור רגיל: ורד, גרניום ורד
  • כל סוג עור: קמומיל, פלמרוזה

מעבירים את התערובת לצנצנת נקייה, ואז מניחים לה להתקרר ולהתקשות. יוצקים את הקרם לצנצנת זכוכית בגודל 4 אונקיות (120 מיליליטר), רצוי עם פה רחב. תני לקרם להתקרר ולהתקשות בטמפרטורת החדר.

סגרי את הצנצנת ולאחר מכן אחסני אותה במקום קריר ויבש. קרם זה בטוח לשימוש בערבים ובבקרים. 

קרם פנים אלוורה

מניחים את השמנים והשעוות בסיר כפול. מלאי סיר ב-2 אינץ’ (5.08 סנטימטרים) של מים, ואז הניחי מעליו קערת זכוכית חסינת חום. הוסף חצי כוס (108 גרם) שמן קוקוס, 2 כפות (30 מיליליטר) שמן חוחובה ו-1½ כפות (21.32 גרם) כדורי שעוות דבורים.

תפסיקי עם האלוורה והשמן האתרי לעת עתה.

ממיסים את השמנים ושעוות הדבורים. מעלים את האש לבינונית ונותנים למים להגיע לרתיחה. הניחי לשמנים ולשעוות הדבורים להמיס, תוך ערבוב מדי פעם. את מוכנה ברגע שהם הופכים לנוזלים ושקופים.
יוצקים את התערובת לבלנדר ומניחים לה להתקרר שעה עד שעה וחצי. ודאי שהבלנדר שלך יכול לעמוד בחום (כלומר: זכוכית). אם הבלנדר שלך עשוי מפלסטיק, תני לתערובת להתקרר תחילה, ולאחר מכן גרדי אותה לתוך הבלנדר עם מרית.
אם אין לך בלנדר, אפשרי להשתמש במעבד מזון במקום.

סרום לשיער

מערבבים את התערובת תוך הוספה איטית של ג’ל האלוורה. הפעילי את הבלנדר למהירות נמוכה. בזמן שהוא מסתובב, שפכי לתוכו לאט כוס אחת (236.5 גרם) של ג’ל אלוורה. מעת לעת, השהי את הבלנדר, וגרדי את הצדדים עם מרית גומי.
השתמשי בג’ל אלוורה טבעי. אל תשתמשי במיץ אלוורה או ג’ל תוצרת בית.
הוסיפי 5 עד 8 טיפות שמן אתרי. את לא חייבת לעשות את זה, אבל זה יעניק לקרם ניחוח נחמד.
אם את משתמשת בסוג הנכון של שמן אתרי, את יכולה גם להועיל לעור שלך.
לדוגמה:
  • אקנה או עור שמן: לבנדר, עשב לימון, פלמרוזה, מנטה, רוזמרין.
  • עור יבש או מזדקן: לבנדר, פלמרוזה, ורד, גרניום ורד.
  • עור רגיל: ורד, גרניום ורד.
  • כל סוג עור: קמומיל, פלמרוזה.

מערבבים הכל יחד, ואז מעבירים אותו לצנצנות זכוכית נקיות. מערבבים את התערובת או מקציפים אותה ביד עד שהיא בהירה ותפוחה. השתמשי במרית גומי כדי להעביר אותו למספר צנצנות זכוכית קטנות. צנצנות של ¼ או ½ אונקיה (60 או 120 מיליליטר) יעבדו את הקרם.

אחסני את הצנצנות במקרר. את יכולה לשמור את אחת הצנצנות בחדר האמבטיה שלך, אבל את צריכה לאחסן את השאר במקרר כדי שיחזיקו יותר זמן. השתמשי בקרם בוקר וערב תוך 3 עד 4 חודשים.

קרם פנים תה ירוק

מניחים את השעווה והשמנים בסיר כפול. מלאו סיר עם 2 אינץ’ (5.08 סנטימטר) של מים. הניחי מעל קערת זכוכית חסינת חום, ולאחר מכן הוסיפי את הדברים הבאים: 1 אונקיה (7.11 גרם) כדורי שעוות דבורים, 1 אונקיה (30 מיליליטר) שמן שקדים, 1 אונקיה (28.35 גרם) שמן קוקוס, ו-¼ כפית שמן זרעי שושנים.

מעלים את האש לבינונית ונותנים להכל להמיס תוך ערבוב מדי פעם. כשהמרכיבים נמסים, הם יתחילו להתבהר. את יודעת שהם מוכנים כשהצבע שקוף ולא נשארו גושים.

הוסיפי את התה לתערובת והניחי לה להתבשל מחוץ לחום. הורידי את הקערה מהסיר והניחי אותה על משטח חסין חום. הוסיפי שקית אחת של תה ירוק לתוך תערובת השמן והשעוות המומסות. הניחי לתה לתלול 15 דקות.
את יכולה לשמור את התה בשקית, או שאת יכולה לחתוך את השקית ולצקת את העלים הרופפים לתוך התערובת.

מערבבים את התערובת עד לקבלת קרם. אפשר לעשות זאת עם מיקסר ידני או מעבד מזון עם מטרפה. המשיכי לערבב עד שהתערובת הופכת לטמפרטורת החדר ולקרמית.
אם הוספתם תה עלים רופפים לתערובת, סננו אותו תחילה דרך מסננת דקה ורשתית.

מעבירים את התערובת לצנצנת זכוכית ונותנים לה להתקרר. בחרי צנצנת של 8 אונקיות (240 מיליליטר) עם פה רחב. השתמשי במרית גומי כדי להעביר את התערובת לתוך הצנצנת. תני לתערובת להתקרר עוד יותר, ואז סגרי את הצנצנת.

לשפר את היופי הטבעי שלך

אחסני את הצנצנת במקום קריר ויבש. קרם זה נהדר לשימוש בבקרים ובערבים. השתמשי בו תוך 3 חודשים.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח ויויפי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות