לקוחות יקרים, תודה על אהבתכם! נותנים לכם חזרה קופון הנחה של 10% עם הקוד 'Love'

איך להכין מוצרי יופי משלך?

תוכן העניינים

איך להכין מוצרי יופי משלך?

האם את מעוניינת להכין לעצמך מוצרי איפור, שיער וטיפוח או להקים קו משלך של מוצרי יופי? את לא צריfv מרכיבים מפוארים או יקרים כדי להכין מוצרי יופי בעצמך. למעשה, כנראה שיש לך את רוב המרכיבים הדרושים בבית שלך כבר! הכנת מוצרי יופי משלך בבית היא פשוטה כמו לאסוף את החומרים ולערבב אותם יחד. פעולה זו תחסוך לך כסף ותמשיך להיראות במיטבך!

יצירת מוצרי טיפוח לעור

צרו שטיפת גוף באמצעות דבש, שמן קוקוס וסבון קסטיליה. השתמשי ב(89 מ”ל) מכל מרכיב. מערבבים אותם יחד במיכל זכוכית או פלסטיק. לאחר מכן, מרחי על מטלית רחצה רטובה, פוף, או ישר על גופך במקלחת. להקציף, ואז לשטוף את הסבון.

אם תרצי, את יכולה גם להוסיף 10 עד 15 טיפות של שמן אתרי כדי לתת לרחצת הגוף שלך ריח נעים, כגון לבנדר, מנטה, קמומיל או תפוז.

הכיני פילינג גוף עם חלקים שווים סוכר ושמן. שלבי 1/2 כוס (120 גרם) סוכר ו-1/2 כוס (120 מ”ל) שמן זית או קוקוס במיכל זכוכית או פלסטיק. מערבבים לאיחוד החומרים יחד. מרחי את השפשוף על העור שלכם במקלחת ועבדי אותו מסביב כדי למחוק עור יבש ומת. יש לשטוף ביסודיות כדי להסיר את שארית הקרצוף.

הוסיפי 1/2 כפית (2.5 מ”ל) של תמצית וניל כדי לתת לקרצוף הגוף שלך ריח נעים.

קונסילר מומלץ

אז איך להכין מוצרי יופי משלך?

ערבבי מעט שמן גוף באמצעות שמן זית. הכנת קרם משלך היא דרך מצוינת להבטיח שרק מרכיבים טבעיים ייכנסו אליו, אבל אם אין לך זמן או מרכיבים, פשוט השתמשי בזית בתור קרם!
עשבי התיבול הטובים ביותר להכנת קרמים בבית הם קמומיל וקלנדולה. הם יכולים לעזור עם עור יבש ולקדם אנטי אייג’ינג.

את יכולה להשתמש בשמנים אתריים כמו רוזמרין ושמן עץ התה שיש להם איכויות אנטי דלקתיות.
שמן אתרי עץ ארז מפחית גירוי, ילנג-ילנג הוא חומר ניקוי יעיל, ולשמן זרעי רימונים יש תכונות אנטי-אייג’ינג.
נסי להוסיף כמה טיפות שמן אתרי מנטה, לבנדר, לימון או קלרי מרווה כדי לתת לשמן ריח נעים.

הקציפי מסכת פנים באמצעות מרכיבים במטבח שלך. מסכות פנים מגיעות בהרבה סוגים שונים. את יכולה להכין מסכת פנים באמצעות מזון מהמטבח שלך ולהשיג את אותן תוצאות כמו מסכה מוכנה מראש שתמצאי בחנות לציוד יופי.

  • שלבי 1/2 מאבוקדו, 1 כף (15 מ”ל) יוגורט ו-1 כף (15 מ”ל) דבש למסכת לחות.
  • להקציף חלבונים עם מיץ תפוזים וכורכום למסכה לצמצום נקבוביות.
  • מערבבים דבש עם קינמון ולימון למסכת פנים מרגיעה.
  • מערבבים שיבולת שועל גולמית לתוך דבש ובננה מעוכה למסכה להפחתת אדמומיות.

הכנת מוצרי טיפוח לשיער

צרי שמפו פשוט באמצעות חלקים שווים של מים וסבון קסטיליה. שפכי 120 מ”ל של סבון קסטיליה ו-120 מ”ל מים לתוך מיכל פלסטיק או זכוכית. לאחר מכן, מערבבים את הסבון והמים יחד בעדינות כדי לאחד אותם.

  • הרטיבי את שיערך ומרחי כמות בגודל רבע (כ-15 מ”ל) על השיער. עבדי אותו בקצות האצבעות ואז שטפו אותו.
  • ערבבי פנימה 1 כף (15 מ”ל) שמן זית לקבלת שמפו לחות.
  • הוסיפי 2 עד 3 טיפות שמן אתרי כדי ליצור שמפו ריחני.

ערבבי את המרכך שלכם באמצעות מרכיבים מהמטבח שלכם. מערבבים 1 פירה בננה או אבוקדו, או 120 מ”ל של יוגורט רגיל מחלב מלא עם 1 כפית (5 מ”ל) של קוקוס או שמן זית, וכפית אחת (5 מ”ל) של דבש.

  • מרחי את המרכך על השיער שלך לאחר ששמפו אותו. הניחי לו לשבת כ-3 דקות, ואז שטפי את השיער ביסודיות כדי להוציא את כל המרכך.
  • זכרי שתערובת זו לא תישמר בטמפרטורת החדר. שימי אותו בכלי אטום ושמור אותו במקרר עד שבוע.
  • אם את רוצה משהו שאת יכולה לפזר לתוך השיער שלך כדי לעזור לנתק אותו, הכינו מרכך השארת-אין.

שלבי ג’לטין ומים לתרסיס טבעי לשיער. הוסיפי 1 כפית (5 גרם) של ג’לטין ל-8 fl oz (240 מ”ל) של מים חמים. מערבבים את הג’לטין לתוך המים עד שהוא נמס. הניחי למים להתקרר, ולאחר מכן העבירי את ספריי ג’לטין לשיער לבקבוק ספריי. מפזרים אותו על שיער רטוב או יבש לפי הצורך.

ניתן לאחסן את הספריי לשיער בטמפרטורת החדר למשך כ-6 חודשים, אך לנער אותו לפני כל שימוש מכיוון שהג’לטין עלול להיפרד מהמים.

הכיני ג’ל לשיער מג’ל אלוורה. קני ג’ל אלוורה טהור מחנות, מדדי 1/2 כוס (120 מ”ל). מערבבים פנימה כ-20 טיפות שמן אתרי אם רוצים להוסיף ריח לג’ל לשיער. אחסני את ג’ל השיער במיכל אטום ושמרי אותו בטמפרטורת החדר עד 3 חודשים.

דונה אלקסיה - קרם פנים מומלץ

מערבבים את האיפור שלך

שלבי שעוות דבורים, שמן קוקוס וחמאת קקאו לשפתיים. שלבו 1/4 כוס (60 גרם) של שעוות דבורים מגוררת, 2 כפות (30 מ”ל) חמאת קקאו, 3 כפות (45 מ”ל) שמן קוקוס ו-1 כף (15 מ”ל) שמן שקדים במיכל זכוכית או פלסטיק. ממיסים את החומרים על ידי חימום במיקרוגל למשך 15 שניות בכל פעם וערבוב.

העבירו את השפתון למיכלים קטנים או לסירי שפתון כשהוא עדיין חם ותנו לו להתקרר. השפתון יהפוך למוצק כשהוא קריר.
למרוח על השפתיים לפי הצורך.

צרי צלליות באמצעות פיגמנטים של צלליות. את יכולה לרכוש פיגמנטים לצלליות באינטרנט ולשלב צבעים שונים כדי ליצור צללית מותאמת אישית משלך. שמרי את האבקה רופפת, או ערבבי כ-1 כפית (5 גרם) של פיגמנט עם כמה טיפות של אלכוהול איזופרופיל כדי ליצור משחה שתוכלי להעביר למחבת צלליות. לחצי על המשחה עם מגבת נייר כדי להסיר את הנוזל העודף.

ודאי שהפיגמנטים שבהם את משתמשת להכנת צללית בטוחים לשימוש לאיפור עיניים!

צרי מסקרה משלך. הכנת מסקרה משלך קלה עם כמה מרכיבים מיוחדים! שלבו 2 כפיות (10 מ”ל) שמן קוקוס, 4 כפיות (20 מ”ל) אלוורה טהורה וכפית אחת (5 גרם) של שעוות דבורים מגוררת במחבת קטנה. ממיסים את החומרים על אש נמוכה על הכיריים שלך, ואז מסירים אותם מהאש.

לאחר מכן, הוסיפי כ-1/2 כפית (2.5 גרם) של פחם פעיל או אבקת קקאו לתערובת וערבבו לאיחודם. מעבירים את הנוזל לשפופרת מסקרה נקייה.
פחם יהפוך את המסקרה שלך לשחורה, בעוד שאבקת קקאו תהפוך אותה לחום.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות