איך להכין ג’ל אלוורה?

תוכן העניינים

איך להכין ג’ל אלוורה?

ג’ל אלוורה הוא אחד המרפאים הגדולים של הטבע. זה יכול לשמש לטיפול בכוויות שמש, לחות לעור ולהרגעת גירוי. כדי להכין בעצמך, כל מה שאת צריכה זה צמח אלוורה בריא. ניתן לערבב ג’ל אלוורה עם מרכיבים אחרים כדי לעזור לשמר אותו ליותר מכמה ימים.

צעדים לשימוש

רחצי את ידייך. חשוב להתחיל עם ידיים נקיות ולהשתמש בכלים נקיים כדי לוודא שהג’ל לא יזדהם.

פורסים עלה חיצוני של צמח אלוורה טרי. העלים החיצוניים נוטים יותר להיות בוגרים. הם יכילו הרבה ג’ל טרי ובריא. חפשו עלים מסביב לחלק החיצוני של הצמח, כאשר בסיסים גדלים קרוב לאדמה. השתמשי בסכין חדה כדי לבצע חתך נקי ליד הבסיס.

מכיוון שג’ל אלוורה מתכלה, עדיף לא להכין אצווה ענקית בבת אחת, אלא אם כן את מתכננת לתת חלק. חיתוך רק עלה או שניים, במיוחד אם הם גדולים, אמור להספיק להכנת 1/2 עד 1 כוס ג’ל.
אם הצמח שלך צעיר, היזהרי במיוחד לא לחתוך יותר מדי בבת אחת. כריתת כל העלים החיצוניים עלולה לפגוע בצמח.

שטפי את העלה היטב והניחי לו להתייבש. בדקי את התחתית ואם את רואה שם הפרשות צהובות, חתכי אותה מהעלה, כי הוא מכיל חומר שעלול לגרום לתגובות אלרגיות.

איך להשתמש במוצרי יופי

 

מסננים את השרף למשך 10 דקות. מניחים את העלים זקופים בכוס כדי לתת לשרף הצהוב הכהה להתנקז החוצה. השרף מכיל לטקס, שעלול לעצבן מעט את העור. עדיף לנקז אותו החוצה כדי שלא ייכנס לג’ל שלך.

מקלפים את העלים. השתמשי בקולפן ירקות כדי לקלף בזהירות את החלק הירוק של העלים. הקפידי לחתוך את השכבה הלבנה הפנימית לג’ל שמתחתיו. מקלפים את כל העור בצד אחד של כל עלה, ומשאירים חצי בצורת קאנו מלא בג’ל.

אם יש לך עלים גדולים, אולי כדאי לחתוך אותם לחתיכות קטנות יותר לפני הקילוף.
זרקי את העור תוך כדי כך שהוא לא יתערבב עם הג’ל שלך.

מוציאים את הג’ל בעזרת כף או סכין. הג’ל השקוף והרך ניתן לגרוף בקלות. מוציאים הכל לקערה נקייה עד שלא נשאר כלום בחצי העלה.
אפשר גם לערבב את כל החלקים הבשרניים הלבנים של העלה בבלנדר כדי להסיר את כל הגושים. קראו עוד על: איך להיראות נקייה?

שקלי לערבב את הג’ל עם חומר משמר טבעי. אם יש לך הרבה ג’ל ואת רוצה שהוא יישמר במשך חודש או חודשיים, ערבבי פנימה 500 מ”ג אבקת ויטמין C או 400 IU ויטמין E עבור כל 1/4 כוס ג’ל שיש לך. מניחים את החומרים יחד בבלנדר ומערבבים היטב. הג’ל ייראה מוקצף בהתחלה.

מניחים את הג’ל בצנצנת זכוכית מעוקרת ונקייה. אם השתמשתם בחומר המשמר, הג’ל יישמר מספר חודשים במקרר. בלי זה, זה יישמר במשך שבוע או שבועיים.

השתמשי בג’ל. יש למרוח אותו על כוויות שמש או כוויות משטח קלות אחרות. אלוורה יכולה לשמש גם כקרם לחות לעור או כמרכיב במוצרי גוף תוצרת בית.

יש להשתמש בג’ל אלוורה בעיקר על גירוי עורי, כוויות קלות, עקיצות חרקים ופצעים קלים. היזהרי עם פצעים עמוקים וצלקות, כמו אלה שנוצרו בניתוח, מכיוון שמחקרים מסוימים מראים שג’ל אלוורה יכול להחמיר צלקות כמו אלה.
נסי לערבב 1/2 כוס אלוורה עם 1/4 כוס שמן קוקוס מומס כדי ליצור קרם עיסוי מרפא ומעניק לחות.

למדי כיצד לגדל צמח אלוורה כך שתוכל להכין אצווה של ג’ל מתי שתרצה.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח ויופי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות