איך להיראות רזה בשמלה שלך?

תוכן העניינים

איך להיראות רזה בשמלה שלך?

מעט בגדים הם גמישים ורב-תכליתיים כמו שמלת Bodycon הצמודה. יש אנשים שטוענים שהשמלות האלה עובדות טוב רק עם סוגי גוף מסוימים, אבל זה לא יכול להיות רחוק יותר מהאמת! איך להיראות רזה בשמלה שלך בשמלות Bodycon יכולות להיראות מסוגננות ואופנתיות על כל אחת, ללא קשר למבנה הגוף או המידה שלך. הנה כמה טיפים וטריקים שיעזרו לשמלה שלך להיראות מחמיאה במיוחד בפעם הבאה שתצאי לדרך.

ללבוש חגורה סביב המותניים.

חגורות עוזרות למסגרת שלך להיראות הרבה יותר רזה. שמלות Bodycon כבר סופר יוצרות – חגורה פשוט לוקחת את הבגד לשלב הבא. מסדרים וסובבים את החגורה לאורך החלק הדק ביותר של המותניים כדי לתת לבגד שלך מגע דק במיוחד ומחמיא.

אל תסיימי את התלבושת שלך עם חגורות אלסטיות או צמודות. מכיוון ששמלות Bodycon כבר צורפות, חגורות צמודות יכולות ליצור קפלים לא רצויים סביב המותניים והבטן.

הניחי את העין לפלג הגוף העליון שלך.

בחר שמלות עם צווארון נמוך או מחוץ לכתף. בגדים אלה עוזרים למשוך את העין כלפי מעלה, תוך התמקדות בצוואר ובכתפיים במקום בפלג הגוף התחתון. כדי להצהיר באמת, החליקו על שרשרת נועזת או זוג עגילים מסוגננים.

איך להיראות יפה עבור החבר שלך

להחליק לתוך כיסוי ארוך.

קרדיגנים עם קו ארוך וכיסויים בסגנון קימונו גורמים לצורה שלך להיראות רזה יותר. כל שעלייך לעשות הוא למשוך בכתפיים את הכיסוי שלך על שמלת ה-bodycon שלך – זה מוסיף גם מגע נחמד, נינוח לתלבושת שלך!

סוודרים ארוכים עוברים את הירכיים שלך, עם קצת נגררים עד אמצע השוק.

עוד על: עוד על: איך להרגיש יפה?

שכבת בגדי גזרה מתחת לשמלה שלך תעזור באיך להיראות רזה בשמלה שלך.

לבשי צורה עוזר להחליק את הצורה שלך מתחת לשמלה שלך. שמלות Bodycon הן מאוד צמודות לעור, מה שעלול לגרום אותן לקצת מפחידות ללבוש. Shapewear כאן כדי לעזור! החליקו על זוג מכנסיים קצרים, מכנסיים קצרים לבנים, תחתונים, תחתונים לכל הגוף לפני שתחליקו לשמלת ה-bodycon שלך – זה עוזר לשמלה שלך להיראות מחמיאה ורזה במיוחד.

את יכולה למצוא בגדי צורה באינטרנט, או ברוב חנויות הבגדים.
זכרי שבגדי גזרה לא יעזרו לשמלה להתאים יותר. את תמיד צריכה לבחור שמלות שנעות עם הגוף שלך, ולא למשוך או להתכווץ.

החליקי לשמלה שחורה.

גוונים של שחור עוזרים לך להיראות הרבה יותר רזה. הצבע הכהה עוזר להסתיר את כל הקפלים והקמטים, ויוצר אפקט ממש דק ומחמיא בכל התלבושת שלך.
שמלות עם לוחות צד כהים, כמו שחור או כחול כהה, גם יוצרות אפקט הרזיה. עוד מאמר על: איך לשמור על תלתלים בגשם?

משיכה לכיוון חומרי שמלה עבים יותר.

בדים דקים לא נראים כל כך חלקים, ואינם מחמיאים במיוחד. זה המקום שבו חומרים עבים שימושיים! קנבס, ג’ינס, קורדרוי, זמש וגיזת פוליאסטר הם כמה דוגמאות מצוינות של בד עבה.

בדי צמר, טוויד ושניל הם גם אפשרויות טובות.

יפה באופן טבעי בתור נערה

בחרי בבגד ארוך יותר.

שמלות ארוכות הן מסוגננות כמעט בכל מבנה גוף. שמלות קצרות יותר יכולות להדגיש יותר את הירכיים שלך, ואינן מציעות הרבה מקום להתנועע לעבוד איתה. זה בסדר – נסי שמלה ארוכה יותר עבור המידה ותראו איך היא מתאימה.

זה לא אומר ששמלות קצרות לא באות בחשבון! בסופו של יום, בחרי בגד שאת מרגישה הכי שמחה ובטוחה בו.

בחרי חזייה נוחה.

בחרי חזייה שמתאימה לך היטב, כדי שהחזה שלך לא ייפול. תאמינו או לא, רוב הנשים לובשות חזיות שאינן מתאימות כהלכה. בדקי שוב את מידת החזייה שלך והכניסי לבגד תחתון שתומך באופן מלא בחזה שלך.
כשהחזה שלך צונח, השמלה שלך נוטה להיראות גדולה יותר ופחות מחמיאה.

הארך את המסגרת שלך עם עקבי ערפד בגזרה נמוכה.

עקבי ערפד בגזרה נמוכה מצביעים לאורך הבוהן. זה עוזר לרגליים שלך להיראות ארוכות ורזות יותר, מה שבתורו, מתפשט לשאר התלבושת שלך.
עקבים נמוכים נראים נהדר במיוחד עם מכנסיים קצרים, חצאיות, מכנסיים קצוצים ושמלות.

להסתובב עם יציבה נהדרת.

היציבה עוזרת למסגרת שלך להיראות ארוכה יותר. בנוסף, הליכה ועמידה עם יציבה טובה זה גם נהדר לבריאות שלך!

עמדי עם גב גבוה וישר תוך כדי מציצת הבטן פנימה. לאחר מכן, מרכזי את שיווי המשקל לאורך כדורי הרגליים, תוך שמירה על הראש בגובה.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות