איך להיראות צעירה יותר?

תוכן העניינים

איך להיראות צעירה יותר?

אז איך להיראות צעירה יותר? הזדקנות היא חלק טבעי מהחיים עבור גברים ונשים כאחד, אבל זה לא אומר שזה תמיד נעים. אם את חוששת לאבד את המראה וההתנהגות הצעירים שלך, אז את לא לבד. אל תדאגי – יש עזרה לאורך הדרך. יש הרבה דברים שאת יכולה לעשות כדי לדפוק שנים מהתדמית שלך מבלי להרוס את חשבון הבנק שלך או לעבור ניתוח, כמו טיפול קשוב בעור שלך ושינוי התסרוקת שלך.

לגרום לפנים שלך להיראות צעירות יותר

בחרי בניקוי פנים עדין. עור מזדקן אינו זקוק למוצרים קשים כמו אלה שבני נוער צריכים להשתמש בהם, מכיוון שבדרך כלל אין עודפי שמן. אם תכשיר הניקוי שלך חריף מדי, הוא יוריד את העור שלך מהשמנים הטבעיים שלו, ולכן יייבש את העור ויגרום לו להזדקן מהר יותר.

חפשי כאלה שמכוונים לקבוצת הגיל שלך, או כאלה שמתארים את עצמם כעדינים או מלחחים. נשים צריכות להרטיב את פניהן בכל עת לפני שהן מתאפרות.

עדיין חשוב לנקות את הפנים שלך ככל שאת מתבגרת, מכיוון שהוא מסיר עקבות של כימיקלים מהסביבה שלך או כל איפור שעלול לגרום להזדקנות אם הוא נשאר על העור.

לחות לאחר הניקוי. חשוב לתת לעור שלך דחיפה לחות כדי שהוא יוכל לשמור על עצמו. עור יבש מזדקן מהר יותר אם הוא לא לח.

חפשי קרמי לחות אנטי אייג’ינג עם אחוז גבוה של החומר הפעיל שלהם. אם יש לך ספק מה לקנות (יש מאות בשוק), נסי להסתכל על ביקורות או לנסות למצוא מחקר מדעי התומך במוצר. ודאי שהמוצר שאת מחליטה עליו הוא עשיר ומעניק לחות עמוקה, בניגוד לאלו שאולי השתמשת בהם בשנותיך הצעירות.

שיער שטני

וזכרו, לחות לא מיועדת רק לנשים, יש הרבה מוצרים דומים בשוק המיועדים לגברים.

השתמשי בהגנה מפני השמש מדי יום. ישנם קרמי לחות רבים שכבר מכילים בהם הגנת SPF, וזאת משום שחיוני להגן על העור מפני קרני UV מזיקות מדי יום על מנת למנוע נזקי שמש.

השמש היא אחד הדברים העיקריים שגורמים להזדקנות מוקדמת, ולכן רופאי עור ממליצים ללבוש לפחות SPF 15 מדי יום כדי למנוע קמטים, כתמים חומים ועור עמום. בנוסף לכך, זה יגן עליך מפני סרטן העור.

את יכולה לשים קרם הגנה לא רק על הפנים שלך, אלא על החזה שלך ועל החלק העליון של הידיים שלך אם את רק הולכת להיות בחוץ בשמש לזמן מה. זה ימנע את הכתמים האלה על החזה והידיים שלך. אם את באמת הולכת להיות בחוץ בשמש, עם זאת, תצטרכי לשים קרם הגנה על כל הגוף שלך. קראו עוד על: איך לבצע עיצוב שיער מתולתל באופן טבעי?

פילינג את העור שלך. פילינג עדין מעודד את חידוש תאי העור, ולכן מעודד מראה עור צעיר יותר. בחרי משהו שמכוון לעור מבוגר מכיוון שהם עדינים יותר ופחות סביר שיתייבשו או יפגעו בעור. פילינג הוא גם טוב לעשות שכן הוא מותיר את העור שלך מרגיש רך יותר ונראה בהיר יותר. לגברים, פילינג לפני גילוח הפנים יכול להקל על תהליך הגילוח מכיוון שהוא חושף יותר מהשיער.

נהלי את שיער הפנים שלך. עבור גברים, זה יגרום לך להיראות מטופחת יותר ופחות מקושקשת, מה שיאפשר לך להיראות טוב עם הגיל, ולנשים, זה יסתיר את תופעת הלוואי הזו של ההזדקנות. הנה כמה דברים שכדאי לזכור עבור כל מגדר:

  • גברים: שמרו על הפנים שלכם מגולחות נקיות או גזורות בקפידה, ותמיד גזרו את שיער האף והאוזניים. אתה יכול לקנות גוזם שיער באף בבית המרקחת המקומי שלך וזה פשוט לחלוטין וללא כאבים לשימוש. לתת לשיער הזה לצמוח פראי מוסיף גיל וגם גורם לך להיראות מרופט יותר. הקפד למרוט גם את שערות האף האלה, אם אתה רוצה להימנע ממראה הזקן הזה.
  • נשים: שיער פנים יכול להופיע לעיתים אצל נשים לאחר גיל המעבר עקב שינוי ברמות ההורמונים. כדי להיפטר מזה, ולכן להסתיר את גילך קצת יותר טוב, ישנן מספר דרכים קלות להרחיק אותו כולל הסרת לייזר, שעווה, קרם להסרת שיער והשחלה.
  • נשים צריכות גם לדאוג שהגבות שלהן נראות עבות למדי. ככל שאת מתבגרת, הגבות שלך עלולות להתחיל להידלדל, אז הקפידי לצבוע אותן בעיפרון שתואם את צבע הגבות שלך כדי שתמשיכי להיראות צעירה.

תשתמשי באיפור שגורם לך להיראות צעירה יותר (לנשים). ישנם עשרות טריקים של איפור שיכולים לעזור לנשים לגרום לתכונותיהן להמשיך לבלוט כמו גם להסתיר את סימני ההזדקנות. החוכמה היא להסתיר את הפגמים האלה תוך הדגשת התכונות הטובות ביותר שלך, כמו העיניים שלך.

מחליקי שיער מומלצים

הנה כמה טריקים שכדאי לנסות:

  • הקפידי להשתמש בקונסילר קרמי. כל קונסילר שעווה או שיכול לקבל עוגה יכול למעשה לגרום לך להיראות מבוגרת יותר.
  • שימי טיפה סומק בגובה עצמות הלחיים שלך, אבל אל תשתמשי בסומק בשקעים של הלחיים. ככל שאת מתבגרת, הפנים שלך למעשה יאבדו שומן, והלחיים שלך באופן טבעי יהיו קצת יותר חלולות. זה יכול לגרום לך להיראות קצת יותר מבוגרת, אז אין צורך להדגיש זאת יותר עם יותר מדי סומק.
  • התחילי להשתמש באיילינר חום במקום שחור. ככל שאת מתבגרת, שחור יתחיל להיראות חריף מדי בניגוד לשאר הפנים שלך. חום יצור מסגרות עדינות יותר סביב העיניים שלך.
  • הציגי את הריסים שלך. ככל שאת מתבגרת, הריסים שלך יצטמצמו באופן טבעי ויתיישרו, אז תנגדי את זה על ידי סלסול הריסים או אפילו לבישת מסקרה מעבה כשאפשר.
  • צמצמי את הדרמה סביב השפתיים שלך. גוון חיוור ויפה של שפתון יכול להיות תוספת נהדרת לפנים שלך, אבל אל תחמידי את השפתיים יותר מדי או תלבשי שפתון בהיר; השפתיים שלך יידללו ככל שתתבגר, ואין צורך לפצות יתר על המידה.

לגרום לגוף שלך להיראות צעיר יותר

שמרי על שיניים בריאות. שיניים טובות יכולות לגרום לך מיד להיראות צעירה ומושכת יותר. ודאי שיש לך שגרת טיפול שיניים טובה, זה צריך לכלול צחצוח, שימוש בחוט דנטלי ושימוש בשטיפת פה. אם השיניים שלך לא מספיקים לבנות, או אם יש לך בעיות עם השיניים שלך, פני לרופא השיניים שלך לייעוץ. את יכולה לקבל הלבנה מקצועית, או אם יש לך בעיות כמו עששת, שיניים נקרות או שיניים מוכתמות, תוכלי לטפל בדברים האלה.

ישנם גם מוצרי הלבנה ללא מרשם שיכולים גם להיות יעילים, אם כי אולי תרצי לדבר עם רופא השיניים שלך לייעוץ מראש.
שיניים יכולות להסגיר את גילך האמיתי יותר מכל חלק אחר בגופך, אז התחילי מוקדם עם שגרת טיפוח השיניים הכוללת שלך.

תכסי את האפורים שלך. זה לא מתאים לכולם, מכיוון שיש אנשים שאוהבים לנענע את שיערם האפור או המפולפל. עם זאת, אנשים רבים רוצים להיפטר משיער אפור, ויש הרבה צבעי שיער בשוק שיכולים להתמודד עם זה. עדיף לבחור צבע שדי דומה לצבע השיער הטבעי שלך כדי שייראה טבעי יותר. קראו עוד על: איך לטפל בשיער המתולתל שלך?

את יכולה לבחור לצבוע את השיער שלך במספרה, או שאת יכולה לבחור באפשרות הזולה יותר ולקנות ערכת צביעת שיער בבית. עם זאת, עלייך לזכור שכל צבעי השיער מזיקים לשיער, לכן הימנעי מלצבוע אותו לעתים קרובות מדי, והשתמשי במוצרים המיועדים לטיפול בשיער פגום או צבוע.

כדרך להימנע מצביעת שיער בתדירות גבוהה מדי, את יכולה למרוח צבע שיער בעיקר על השורשים שבהם מופיע צבע השיער האמיתי שלך, להשאיר אותו שם למשך זמן רב יותר, ולאחר מכן להדביק את השאר בשיער במשך הדקות האחרונות. אלטרנטיבה נוספת היא לקנות ערכות ליטוש שורשים התואמות לצבע השיער בו השתמשת.

נשים צריכות לשקול לקבל הדגשות יחד עם צביעת שיערן, כדי להוסיף קצה רך יותר למראה החדש שלהן.
נסי להשתמש בצבעי שיער טבעיים או אורגניים ללא כימיקלים מזיקים. יהיה לך שיער טוב יותר והוא יהיה טוב יותר.

עדכני את התסרוקת שלך. בעשרים השנים האחרונות? אם כן, אז הגיעי הזמן לתספורת טרנדית יותר שתוכלי להפיק את המרב מהפנים והתכונות הצעירות שלך. בדקי כמה מגזינים מסוגננים או אפילו כמה מגזיני רכילות של סלבריטאים וראי אילו תסרוקות פופולריות בימינו.

את לא צריכה ללכת על משהו אולטרה אופנתי אם זה לא הקטע שלך, אבל תספורת שמתאימה לך יותר מהישן שלך יכולה לגרום לך להיראות צעירה בעשור.

הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כשאתה הולך לתספורת חדשה:

נשים:

שקלי לקבל פוני אם יש לך מצח גדול יותר ואם הם מתאימים לצורת הפנים שלך. הם יגרמו לך להיראות צעירה יותר.
שכבות יכולות גם להוריד שנים מהגיל שאת נראית. הם יגרמו לשיער שלך להיראות בעלי מרקם, אוורירי ונפח יותר, וייפטרו מהמראה השטוח והחוטי הזה שהשיער שלך עלול לסבול ממנו.

קצצי את השיער שלך כך שימסגר את פניך ויפול מעל הכתפיים שלך. גזירה של כמה סנטימטרים מהשיער שלך תגרום לך להיראות צעירה יותר בשנים. רק תוודאי שאת לא תקצרי את זה קצר מדי כדי שתראי בסופו של דבר כאילו את מטלטלת את מראה הסבתא.

גברים:

תן לשיער שלך לצמוח קצת כדי שהתכונות שלך ייראו פחות קשות. אבל אל תיתן לשיער שלך להיות מדובלל מדי, אחרת אתה תיראה קצת יותר פרוע וזקן.
אם אתה מתקרח, שקול לגלח את הראש. זה יגרום לך להיראות צעיר יותר – וסקסי יותר – במקום פשוט לתת לקרחת שלך להופיע.

קונסילר מומלץ

התלבשי לפי גילך ומבנה הגוף שלך. לבישת בגדים המחמיאים לגזרה שלך יכולה לגרום לך להיראות רזה וטרנדיות יותר, מבלי שתצטרכי להתאמץ יותר מדי. זה תקף גם לגברים, למרות שלצורות הגוף של גברים יש פחות מגוון משל צורות הגוף של נשים.

את לא תיראי צעירה יותר אם תתלבשי כמו אדם שגילך חצי מגילך; למעשה, זה עשוי לגרום לך להיראות מבוגר עוד יותר. במקום זאת, התמקדי בבגדים המתאימים לך.

נשים לא צריכות להראות מחשוף נוסף כדי להיראות צעירות יותר; במקום זאת, לבשי חולצות מחמיאות המדגישות את התכונות הטובות ביותר שלך מבלי להפנות יותר מדי תשומת לב לחזה שלך.

אם לבשתם את אותם דברים בעשור האחרון, זה הזמן לעדכן את הארון. אם את לא יודעת מה לקנות, נסי לבקש מחברה או בן משפחה עם סטייל טוב ללכת איתך לכמה חנויות, או אם לא נוח לך לעשות את זה, תסתכלי במגזינים ותראי איזה סוג של דברים את אוהבת. דגמים שם וראה איך את יכולה ליישם את זה על עצמך.

אם את עדיין לא בטוחה, או ללכת לחנות ולבקש עצה מעוזר מכירות, או פשוט ללכת לקחת את כל פריטי הלבוש שאת אוהבת את המראה שלהם, גם אם את חושבת שהם אולי לא מתאימים לך, קחי אותם ל מחליפים חדרים ונהנים לנסות דברים חדשים. בסופו של דבר, תופתעי לטובה ממשהו ויהיה לך משהו חדש ורענן.

ללבוש צבעים בהירים. צבעים בהירים יגרמו לך להיראות צעיר יותר, מהנה ותוסס יותר. לבישת צבעים מרהיבים גם תגרום לך להרגיש צעירה ואנרגטית יותר.

היפטרי מכל הבגדים השחורים, האפורים והנייטרליים האלה ותבלח את הארון שלך עם כמה צבעים של אדום, כתום, ירוק ושאר צבעים חגיגיים. למרות שצבעים שחורים וכהים יותר עשויים להרזות, הם גם גורמים לך להיראות קצת יותר מבוגרת ממה שאת באמת.

את לא צריכה להיפטר לגמרי מהבגדים הכהים יותר שלך. אבל אם את לובשת חולצה שחורה, למשל, תבלטי אותה עם עניבה צבעונית או תכשיט מדליק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות