איך להיראות יפה עבור החבר שלך?

תוכן העניינים

איך להיראות יפה עבור החבר שלך?

העובדה היא שהחבר שלך חושב שאת יפה לא משנה מה. עם זאת, אולי יש לך מצב רוח לתבל את המראה שלך ופשוט לנסות משהו אחר כדי לגרום לגבר המיוחד שלך לראות את היופי שלך באור חדש. אם את רוצה להיראות יפה עבור החבר שלך, אז את צרhfv לדאוג למראה החיצוני שלך כמו גם לגישה שלך.

קבלת המראה

שמרי על גבות יפות. מרטי את הגבות שלך קצת. אם את כבר מעצבת את הגבות שלך, פשוט תמרטי את כל השערות התועה. אם את לא מעצבת את הגבות שלך, פשוט תמרטי את השערות באמצע שתי הגבות שלך, כדי למנוע גבה אחת.

אם את לא מורטת את הגבות שלך בכלל, פשוט עזבי אותן; החבר שלך כנראה אוהב אותם כמו שהם. אל תשתגעי ותגררי יתר על המידה! ברגע שאת עושה את זה, אין דרך חזרה – עד שהם יגדלו שוב, כלומר. חוץ מזה, כמה בנות נראות טוב יותר עם גבות עבות יותר.

את יכולה גם לרפד את הגבות שלך בעיפרון גבות לקבלת אפקט דרמטי נוסף.

לבשי בגדים מחמיאים. זה לא משנה מה את לובשת – מה שחשוב זה שאת מרגישה יפה בבגדים שלך, בין אם את לובשת שמלה שחורה קטנה או פלנל וחותלות. ככל שאת בטוחה יותר, כך תראי יפה יותר, מכיוון שיופי וביטחון הולכים יד ביד.

שיער בריא

אם את מרגישה סופר בטוחה בכל האאוטפיטים שלך, בחרי אחד שאת יודעת שהוא הכי אוהב. אם את לא מתלבשת הרבה ולך ולחבר שלך יש אירוע מיוחד בפתח, אז תבואי איתו עם שמלה יותר מתלבשת או חצאית וחולצה חמודה.

אם את בצד הגדול יותר, אל תתחרפני! בחרי בגד שמציג את הקימורים המדהימים שלך! החבר שלך צריך לאהוב אותך בגלל מי שאת, אז אמצי את הקימורים האלה!

אם את מחפשת להוסיף קצת תבלינים למראה שלך, נסי לנעול נעלי עקב אם את בדרך כלל לובש נעליים שטוחות. הם יכולים לגרום לך להרגיש גבוהה יותר ובטוחה יותר. עם זאת, אם את נועלת עקבים בדרך כלל, נסי כמה נעליים שטוחות לשם שינוי – את עשויה להרגיש מאושרת ונוחה יותר!

תעצבי את השיער שלך. צחצחי או סרקי את השיער, ולאחר מכן עצבי אותו איך שאת הכי אוהבת. נסי כמה סגנונות שונים כדי לראות איזה מהם את חושבת גורם לך להיראות הכי יפה. אם הוא החמיא לשיער שלך בסגנון מסוים, נסי ללבוש אותו בסגנון זה שוב זמן מה, כי ברור שהוא אוהב את זה.

לקלוע, להחליק או לסלסל את השיער למראה חדש. את יכולה לשים אותו או להשאיר אותו למטה, תלוי איך את מרגישה.
אין תסרוקת קסומה שהכי תמשוך את החבר שלך; הכל תלוי מה גורם לך להרגיש הכי יפה.
אל תנסי משהו משוכלל רק בגלל שאת חושבת שהחבר שלך באמת יאהב את זה. יותר חשוב שתאהבי את זה וכדאי לחשוב על זה לפני שאת שוקלת מה הוא חושב.

למרוח איפור פשוט. אם מותר לך, שימי איפור שמשפר את היופי הטבעי שלך ומוצאי את מיטב התכונות שלך. לכי על מראה איפור פשוט מאוד וטבעי, במיוחד אם את לא מתאפרת לעיתים קרובות. אם את לא רוצה להתאפר, גם זה בסדר; יופי לא נובע רק מאיפור.

אם את רוצה להתאפר, רק מעט צללית תהיה מושלמת לעפעפיים שלך, בין אם זה צבע כהה יותר כמו חום או שחור מעושן, או צבע בהיר יותר כמו בז’ או ורוד בהיר.

את יכולה ללבוש גם מסקרה כדי להדגיש את היופי שלך. ייתכן שתרצי להיצמד רק למכסה העליון כדי להימנע ממראה המכסה התחתון העכבישי הזה. כדי למרוח מסקרה, הניחי את המברשת מתחת לתחתית הריסים שלך, והזיזי אותה בעדינות מצד לצד ולמעלה כדי להוסיף נפח לריסים שלך. אם רק תזיזי אותו מלמעלה למטה, הריסים שלך עשויים להיראות נדירים.

את יכולה להחליט אם את רוצה ללבוש בסיס או קונסילר או סתם לנסות את המראה הטבעי. קרן וקונסילר יכולים לגרום לעור שלך להיראות אחיד יותר ויכולים לגרום לאיפור שלך לבלוט קצת יותר; עם זאת, זה יוצר מראה דרמטי יותר שלוקח זמן ליישם.

מריחה של רק מעט סומק על תפוחי הלחיים שלך יכולה לגרום לפנים שלך להיראות קצת ורודות ובריאות יותר. רק וודאי שאת ממזגת אותו ביסודיות כדי שהוא לא ייראה קריקטורי מדי. אם זו הפעם הראשונה שלך עם סומק, נסי אותו ללילה או לאירוע רשמי יותר כדי שהוא לא יבלוט כל כך.

אביזר. שימי כמה עגילים מיוחדים, או ענדי שרשרת או צמיד חמודים. אם הוא קנה לך תכשיט ואת אוהבת את זה, תלבשי את זה. אם אביזרים זה לא הקטע שלך, אל תזיעי! את לא רוצה להיראות מזויף בזוג עגילים שהם באמת לא את.

אבל אם את כן רוצה לתת למראה שלך את הטאץ’ הנוסף הזה, אז את יכולה לנסות כמה ניטים חמודים או עגילי חישוק קטנים, כמה צמידים, טבעת שמנמנה, או סתם תכשיט שמתאים לך.
את יכולה לענוד רק תכשיט אחד קטן שיש לו משמעות רבה עבורך. הכל תלוי אם זה גורם לך להרגיש יפה או לא, לא לגבי כמה תכשיטים את יכולה לענוד בו זמנית.

להיות טרי ונקי

להתקלח באופן קבוע. מקלחת או אמבטיה ושמפו ותנהלי את השיער. בזמן שאת שם, גלחי את הרגליים ובתי השחי שלך, אם זה משהו שאת עושה בדרך כלל. פילינג את העור שלך עם ליפה כדי להסיר תאי עור מתים ולשמור על העור שלך בריא, רענן ומהמם! לבסוף, שטפי את הגוף עם סבון או תרחיץ גוף כדי לשמור על ריח נהדר של העור.

את לא צריכה לחפוף את השיער שלך כל יום אם הוא באמת נראה ומרגיש טוב יותר אם את שוטפת אותו רק כמה פעמים בשבוע. השיער של כל בחורה שונה.

קחי את ידי החלומות שלך. אם יש לך ידיים יבשות, נקי אותן בעזרת פילינג סוכר או סבון פילינג אחר. את יכולה לקנות אחד בחנות, או להכין אחד בעצמך. כל שעליך לעשות הוא להעביר את הידיים מתחת למים, ואז לנגב אותן על מגבת כדי שיהיו לחות, ולאחר מכן לשים עליהן כמות נדיבה של קרצוף סוכר.

שפשפי אותו סביב הידיים שלך, תוך התמקדות באזורים היבשים ביותר. לאחר שתסיימו, שטפי את השפשוף, וכדאי שיהיו לכם ידיים יפות ורכות.
החבר שלך יאהב במיוחד את הידיים הרכות שלך אם את מחזיקה ידיים הרבה.

פודרה שקופה

קבלי שפתיים שניתן לנשק. החבר שלך יאהב את זה אם יש לך שפתיים רכות ומוזנות, במיוחד אם הוא חושב לנשק אותך. פילינג את השפתיים שלך, ומרחי שפתון כדי להחזיק את הלחות. נשאי איתך שפתון ומרחי אותו כל כמה שעות כדי לשמור על השפתיים שלך יפות ורכות.

אם את חושבת שאת עומדת לנשק את החבר שלך, עם זאת, עזבי את השפתיים. את רוצה שהשפתיים שלך יהיו יפות ורכות כשאת מנשקת אותו, אבל אם תניחי שפתון ממש לפני שאת מנשקת אותו, אז אולי השפתיים שלך קצת רטובות מדי לטעמו.

אז איך להיראות יפה עבור החבר שלך?

העניקי לחות לגוף שלך. נעלי על הלחות על ידי לחות לכל הגוף שלך. התמקדי באזורים יבשים באמת, כגון כפות הרגליים, הידיים והמרפקים שלך, אך העניקי לחות בכל מקום. זה עובד טוב במיוחד לאחר היציאה מהמקלחת. אם את מגלחת את הרגליים, הקפידי להרטיב אותן כדי שלא יהיו יבשות. עור חלק, רך ומשיי הוא עור סקסי, והחבר שלך יאהב את זה.

את יכולה גם לשאת איתך קרם כדי למרוח אותו מחדש לאורך היום אם את צריכה. שמרי על הלבנים הפנינים שלך. צחצחי שיניים פעמיים ביום, השתמשי בחוט דנטלי והשתמש במי פה כדי לקבל נשימה רעננה במיוחד. אם שניכם הולכים להתנשק, תרצו לטעום מנטה, ולא לאהוב את מה שאכלתם לארוחת צהריים. וכשאת מחייכת, תרצי שהשיניים שלך ייראו במיטבן!

לעיסת מסטיק או מציצת נענע זה נהדר לפני שאת מנשקת את החבר שלך. פשוט אל תעשי את זה מיד לפני שאת מנשקת אותו, אחרת תהפוך את הכוונות שלך למעט ברורות מדי.

קבלת הגישה

דעי שהחבר שלך תמיד חושב שאת נראית יפה. אם את באמת רוצה להיראות יפה לחבר שלך, אז את צריכה לדעת שהוא כבר חושב שאת יפה. את לא רוצה לחשוב שאת לא מספיקה ושאת יכולה להתלבש עם איפור מפואר ותלבושת חדשה כדי להיראות נהדר; את כבר יפה ופשוט מנסה משהו אחר.

תמיד צריך להיות לך ביטחון עצמי כדי להישאר חיובי. חשוב לדעת שהחבר שלך חושב שאת יפה לא משנה מה – אם יש לך את הגישה הזאת, הוא יתפוס הרבה יותר מהמראה שלך בכל מקרה.

אם החבר שלך מוריד את המראה שלך או אומר לך שאתה צריך לרדת במשקל או להתאפר יותר כדי להיראות יפה יותר, אז הוא לא בקשר מהסיבות הנכונות והגיע הזמן לשחרר אותו. החבר שלך צריך לגרום לך להרגיש אפילו יותר טוב עם עצמך ממה שאת כבר מרגישה – לא יותר גרוע.

להיות חיובי. דרך נוספת להיראות יפה היא לקבל גישה חיובית לגבי החיים שלך, איך את נראית ומה את עושה בעולם. אל תתלונני יותר מדי והתמקדי בדיבור על הדברים שאת מצפה להם בחיים.

אל תחרטי כל דבר קטן שהחבר או החברים שלכם עושים ותני להם מחמאות במקום. אם את מטפחת אופטימיות בחייך, סביר יותר שדברים טובים יקרו לך. יתרה מכך, את תהיי אדם יפה יותר בגלל האנרגיה החיובית שאת מביאה לשולחן.

שמרי על עצמך בפעם הבאה שאת מדברת עם החבר שלך. אם את מבחינה בעצמך שהערה שלילית, הערה שתי הערות חיוביות לאחר מכן כדי לבטל אותה.

שמן קיק לשיער

את צריכה להחמיא לחבר שלך הרבה יותר ממה שאת מציקה לו. משוב חיובי הוא בעל ערך רב יותר משלילי.

אל תניחי את עצמך. חלק מהגישה של אדם יפה הוא לדעת שאת יפה מבפנים ומבחוץ. אמנם את יכולה לצחוק על עצמך בקלילות כדי להראות שאת לא לוקחת את עצמך כל כך ברצינות, אבל את לא צריכה לדבר על כמה את שמנה, מכוער או מטומטם, כי זה רק יגרום לחבר שלך לרחם עליך.

במקום זאת, התמקדי בהדגשת הדברים שאת הכי אוהבת בעצמך במקום להיות שליליים כל הזמן. אם את שלילית מדי, אז את תיראי כאילו את מחפשת מחמאות תוך חוסר ביטחון.

זה דבר אחד לא לקחת את עצמך יותר מדי ברצינות וללעוג לעצמך מדי פעם, ודבר אחר להיות כל כך מיואש על עצמך שזה גורם לאנשים לאי נוחות.

אל תשווי את עצמך לאנשים אחרים. את יפה, וזה לא קשור לכמה יפה השכן שלך, החבר הכי טוב שלך, האויב הגרוע ביותר, אחות או סלבריטי עשוי להיות. את יכולה להעריך את היופי של אנשים אחרים מבלי לייחל שאת יותר כמוהם או להרגיש שאין לך מספיק מה להציע.

על תחשבי רק איך להיראות יפה עבור החבר שלך? תחשבי על עצמך ועל ההרגשה הפנימית שלך.

התמקדי במראה ובהרגשה הכי יפה שאת יכולה ואל תדאגי לאף אחד אחר; חוץ מזה, החבר שלך יהיה הרבה יותר מאושר אם לא תבזבזי את זמנך בדיבור על אנשים אחרים ותתמקדי בעצמך.
את יכולה להחמיא לנשים אחרות או להזכיר כמה יפה או מעניינת אישה אחרת כשהיא לא בסביבה. זה יראה שאת מרגישה מספיק נוח עם עצמך כדי לא להרגיש תחרותי עם כל נקבה על הפלנטה.

להטמיע ביטחון עצמי. כפי שצוין קודם, ביטחון עצמי הוא מאוד יפה ומאוד סקסי. את יכולה להיות מדהימה, אבל בלי ביטחון, את כלום. עבדי על הביטחון העצמי שלך, ולבשי דברים שגורמים לך להרגיש מדהים! אל תעשי שום דבר שלא נוח לך, כי זה יוריד את הביטחון שלך.

ללכת בצורה בטוחה על ידי הרמת ראש למעלה. תסתכלי עליו כשאת מדברת איתו.
את לא צריכה להיות מאוהב בעצמך ב-100% כדי להיות בטוח, אבל את צריכה לעבוד על לאהוב את מי שאת, ועל טיפול בפגמים שאת יכולה לתקן אם את  עושה את זה למטרה שלך. לגבי השאר, חשוב לקבל שיש דברים שאת לא יכולה לשנות בעצמך (כמו הגובה שלך) וללמוד לקבל אותם גם כן.

חיוך! כדי להשלים את הכל, חייכי אל החבר שלך לעתים קרובות ככל שתוכלי. אם יש לך פלטה, אל תרגישי מודעת לעצמך! הוא החבר שלך, אז ברור שהוא אוהב אותך בשבילך (כולל הפלטה שלך!). כשאת רואה אותו, חייכי אליו. כשאת מתרחקת ממנו, חייכי ונופף. חיוך גורם לך להיראות ידידותי, בטוח ויפה מאוד.

חוץ מזה, זה הוכיח שחיוך באמת יכול לגרום לך להרגיש מאושר יותר, כך שאין לך מה להפסיד בחיוך.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח ויופי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות