איך להיראות יפה עבור בחור?

תוכן העניינים

איך להיראות יפה עבור בחור?

אם את רוצה להיראות יפה עבור בחור, יש הרבה אפשרויות לבחירה! נסי למרוח קרם גוף מנצנץ על החזה והכתפיים שלך כדי למשוך את עינו. שמרי על איפור הפנים שלך במראה טבעי, אבל תניחי שפתון אדום מט עבור מראה קלאסי ויפה שבהחלט ימשוך את תשומת ליבו. לבשי חולצה שקופה או תחרה כשאת יוצאת איתו יחד בפומבי, ואז החליפי להלבשה תחתונה לוהטת כשתגיעי מאחורי דלתות סגורות!

שינוי שגרת היופי שלך

מרחי קרם גוף או פודרה מנצנץ לזוהר בריא. ניצוץ עדין יכול לגרום לעור שלך להיראות רך וניתן לגעת בו. נסי למרוח קרם גוף או פודרה מנצנץ על החזה והכתפיים שלך כדי למשוך את עינו של הגבר שלך לאזורים האלה. חפשי את מגוון הטעמים אם אתם רוצים לטעום כמו שאתם נראים!

פילינג את העור שלך במקלחת לפני מריחת התחליב לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

ניסוי עם איפור במראה טבעי. נסו להימנע משכבות כבדות של בסיס וקונסילר, שנוטות להיראות עוגיות. מרחי שכבה קלה של בסיס כדי ליישר את גוון העור שלך וטפחי מעט קונסילר על אזורים בעייתיים כמו פצעונים ועיגולים כהים מתחת לעיניים. הוסף סומק קרם ורוד והיילייטר ליצירת מראה בריא וסמוק. סיימי עם 1-2 שכבות של מסקרה.

אם את אוהבת ללבוש צבע שפתיים, נסי שפתון מט אדום או כתם שפתיים עבור שפתיים סקסיות.

שפתון עמיד למים

אם את מעדיפה לדלג על צבע השפתיים, מרחי מעט גלוס כדי למשוך תשומת לב לשפתיים שלך.

נסי מראה איפור נועז יותר כדי לשפר את תווי הפנים האהובים עליך. את בהחלט לא חייבת להיצמד לאיפור במראה טבעי אם את לא רוצה! אם את מעדיפה מראה זוהר או דרמטי יותר, השתמשי באיפור כדי להגביר את התכונות האהובות עליך.

לדוגמה, נסי איפור עיניים חתול או אייליינר מכונף למראה מחניק.

הדגישי את העיניים שלך אפילו יותר על ידי הוספת כמה שכבות נוספות של מסקרה או מריחת ריסים מלאכותיים.
הפעילי את השפתיים שלך על ידי התחקות שלהן עם תוחם שפתיים ומריחת צבע שפתיים מודגש.

קראו עוד על: כיצד למרוח עיפרון אייליינר?

צרי סגנון שיער משוחרר וסקסי למראה מוכן לחדר השינה. אם יש לך שיער ארוך ובדרך כלל מתאפיינת בטיפוח, נסי ללבוש אותו רופף סביב הכתפיים שלך לשינוי קצב. השתמשי במעט משחת מרקם כדי ליצור מראה מבולגן ובלתי מפורק. אם את  מעדיפה עדכונים, לכו על משהו רך וניתן לגעת בו, כמו קשר עליון רופף.

החזיקי את הסגנון שלך במקום עם שפריץ מהיר של ספריי שיער. אל תגזימי, כי את רוצה שהשיער שלך יהיה רך.

שמן קיק לשיער

השתמשי בפומדה או בשעווה לשיער על שיער קצר עבור אווירה סקסית וסותרת. אם השיער שלך קצוץ קצר, גרפו כמות בגודל פרוטה של פומד ביד ושפשפו את כפות הידיים זו בזו כדי להפיץ את המוצר. שפשפו את הידיים בשיער יבש ונקי כדי להפיץ את הפומדה מהשורש ועד לקצה. לאחר מכן, סובבי פיסות שיער או תפעילי אותן כדי להשלים את מראה ראש המיטה המעורער שלך.

עברי עם שעווה מט אם את רוצה שהסגנון המוגמר שלך ייראה יבש ורך. הימנעי ממוצרי שיער “למראה רטוב” כמו ג’ל לעיצוב.

צבעי את הציפורניים שלך באדום למראה ערפד קלאסי. אדום נוטה לתפוס את העין ונודף חושניות. תני לציפורניים 2 שכבות של לק אדום קלאסי כדי לקבל את המראה הנצחי הזה. סיימי עם שכבת עליון שקופה ומתייבשת במהירות כדי להוסיף ברק ולהגן על הציפורניים הצבועות הטריות שלך.

אם את נועלת סנדלים או נעליים עם אצבעות פתוחות, תן לציפורני הרגליים שלך מעיל תואם של לק אדום.

עברו למאמר על: כיצד להסיר דבק ציפורניים מהציפורניים?

לבשי בגדים סקסיים

לבשי משהו אדום כדי למשוך את העין שלו. גברים נוטים לקשר בין הצבע האדום למין ותשוקה, גם אם זה רק ברמה התת מודע. מחקרים הראו שלבישת אדום יכולה למעשה להגביר את המשיכה המינית שלך. בחרו בשמלה אדומה המחבקת את הקימורים שלכם, טופ אדום משיי, או אפילו כפתור אדום כדי למשוך את עיניו.

נעלי נעלי עקב כדי למשוך את תשומת ליבו. עקבים מעוררים ויזואלית, מושכים את העין ויכולים לגרום לרגליים שלך להיראות ארוכות ורזה יותר. עקבים יכולים גם להשפיע בעדינות על הדרך בה את הולכת על ידי הגברת התנועה סביב אזורי האגן והירכיים. השינויים הקטנים האלה מביאים בסופו של דבר לקפיץ סקסי בצעד שלך שהבחור שלך בטוח ישים לב אליו.

העקבים גם מרכיבים ומרימים את שרירי הישבן שלך בזמן שאתה נועל אותם, וזה אף פעם לא דבר רע!

פתיחת תלתלים שיער

בחרי בגדים רפויים וזורמים שמרחפים את הצללית שלך. בגדים צמודים בהחלט ישימו לב אליכם, אבל אל תזלזלו בכוחם של חומרים רכים וזורמים! סובבי מעט את הירכיים תוך כדי הליכה כך שהחומר יזוז ויחפף על פני הקימורים של הדמות שלך.

לדוגמה, לבשו חצאית מידי זורחת עם חולצה רכה ורפויה עשויה משי.

בחרי בחומרים שניתן לגעת בהם כמו משי, סאטן ושיפון.

לכו על טופ תחרה או שקוף כדי להשוויץ בגופכם. נסי ללבוש חולצה שקופה מעל כריכה כדי למשוך את תשומת הלב של הבחור שלך. את יכולה לשלב את החולצה עם זוג הג’ינס האהוב עליך או חצאית עיפרון מחבקת דמות כדי להשלים את המראה שלך.

אם מראה שקוף זה לא הקטע שלך, חפשי בגדים שמשלבים תחרה, גם אם זה רק קצת סביב הצווארון!

עברו לדף: ערכות איפור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות