איך להיראות גבוהה יותר בנעליים?

תוכן העניינים

איך להיראות גבוהה יותר בנעליים?

אם את רוצה להיראות גבוהה יותר, נעליים חדשות הן אחת הדרכים הקלות ביותר לעשות זאת. בין אם אתם מחפשים הגברת גובה קיצונית או סתם הרמה עדינה, בחירת זוג הנעליים הנכון יכולה לעזור לכם להיראות גבוה יותר מבלי לוותר על הסגנון. המשיכו לקרוא כדי ללמוד אילו נעליים הכי טובות להיראות גבוהות יותר, וכן איך לשלב אותן עם חלקים בארון הבגדים שלכם כדי ליצור תלבושות חמודות.

בחירת הנעליים הנכונות

השתמשי במדרסים כדי לעזור לך להיראות גבוה יותר בנעליים שכבר בבעלותך. אם את לא רוצה לקנות זוג נעליים חדש, את יכולה לשנות את אלה שכבר יש לך עם זוג מדרסים. רפידות מדרסים מגיעות במספר סגנונות שונים, כולל בד, ג’ל וסיליקון, ופשוט מחליקות לתוך הנעל שלך, מה שהופך אותן לבלתי נראים. ניתן למצוא מדרסים ברוב חנויות ההנעלה.

איפור מעושן עדין

אם את צריכה להשתמש במדרסים שלך עם עקבים גבוהים או נעלי אצבע פתוחות, חפש מדרסים מיוחדים שתוכננו במיוחד עבור סוג הנעלה זה.

קבלי נעליים עם עקבים להגברת גובה משמעותית. נעלי עקב מגיעות במגוון רחב של מידות ובממוצע, יכולות לתת לך גובה נוסף בין 1 אינץ’ (2.5 ס”מ) ל-3 אינץ’ (7.6 ס”מ). למרות שנעלי עקב די בולטות לעין, הן משתלבות היטב עם מגוון תלבושות ונחשבות מתאימות לרוב האירועים הרשמיים.

קבלי נעלי עקב נסתרות להגברת גובה סודית. אם את רוצה ליהנות מהיתרונות של נעלי עקב מבלי להסב לעצמך תשומת לב, חפשי הנעלה שמסתירה נעלי עקב בתוך הנעל עצמה. לא רק שהטריזים הנסתרים האלה מרימים אותך יותר מהקרקע, הם לרוב נוחים יותר מעקבים מסורתיים מכיוון שיש להם תמיכה מלאה לקשת.

עוד על: כיצד למרוח חימר על השיער?

נסי נעלי פלטפורמה להרמה עדינה. נעלי פלטפורמה הן סוג של הנעלה שטוחה עם סוליה חיצונית עבה להפליא. הם גורמים לרגליים שלך להיראות ארוכות יותר על ידי הרמתך עוד יותר מהקרקע. אם את רוצה להימנע מהפניית תשומת לב לסוליות המוגבהות שלך, לבשי מכנסיים ארוכים או חצאית מקסי המכסה את החלק העליון של הנעליים שלך.

נעל נעלי מעלית להגברת גובה ניכרת. בדומה לנעלי פלטפורמה, לנעלי מעלית מתווסף חומר נוסף לסוליות המרימה אותן עוד יותר מהקרקע. עם זאת, הנעליים מכילות את ההרמה הזו לעקב החיצוני וכוללות הוספה נוספת בתוך העקב עצמו. לנעלי מעלית יש בדרך כלל סגנון מובהק ומפואר, אז שמרו אותן לפונקציות ברמה גבוהה.

קני נעליים עם ריפוד אוויר להרמה מסוגננת. למרות שעוצבו לשימוש בספורט ובפעילויות אתלטיות אחרות, לנעליים עם סוליות מרופדות אוויר יש יתרון נוסף בכך שלמי שלובש אותן נראה גבוה יותר. יצרנים כמו נייקי וריבוק מציעים נעליים עם טכנולוגיית כריות אוויר מובנית, ומכיוון שהחברות פופולריות להפליא, העיצובים שלהן מסוגננים בהתאחדות.

נעלו נעליים שמראות מעט עור כדי לגרום לרגליים להיראות ארוכות יותר.

אם את לובשת חצאית ארוכה, שמלה או זוג מכנסיים, נעל זוג נעליים חתוכות כדי להראות קצת יותר את החלק העליון של כף הרגל שלך. זה יעזור לך לחשוף כמה שיותר עור, ויגרום לרגליים שלך להיראות ארוכות יותר.

לדוגמה, במקום ללבוש מגפונים המכסים את כל החלק העליון של כף הרגל שלך, את יכולה ללבוש עקב פתוח עד ממש מעל בהונותיך.

מייבש שיער מומלץ

נעילת נעלי עירום התואמות את גוון העור שלך תעזור גם לגרום לרגליים שלך להיראות ארוכות יותר.

ללבוש מגפיים ארוכים עם תלבושות קצרות כדי לגרום לך להיראות גבוהה יותר. אם את לובשת חצאית קצרה להפליא או זוג מכנסיים, הפכי אותה למגפיים שעוברים על הברכיים שלך. הניגוד החד הזה יפנה את תשומת הלב לרגליים שלך ויגרום להן להיראות ארוכות יותר.

קראו עוד מאמר על: איך להרגיש יפה?

מרכיבים בגד מחמיא

קני בגדים מתאימים כדי להדגיש את הגזרה שלך. פריטי לבוש רחבים, כולל חולצות טריקו מתוחות, שמלות רפויות וחליפות גדולות מדי, מתלכדים על גופך וגורמים לו להיראות קצר יותר באופן משמעותי. את יכולה להילחם בזה עם בגדים מצוידים, אשר מביאים תשומת לב למבנה הגוף שלך תוך כדי מראה של הרגליים והגו שלך ארוכים יותר. את לא צריכה ללבוש דברים צמודים במיוחד, רק פריטים שמתאימים לך היטב.

לבשי חולצות צווארון V כדי לגרום לגופך להיראות ארוך יותר. לחולצות צווארון V יש משולשים גדולים הפוכים חתוכים בצווארון הקדמי, וחושפים את האזור מיד מתחת לצוואר. על ידי הצגת מעט עור נוסף, צווארון ה-V מושך את עיניהם של אנשים לחלק העליון של החזה שלך, וגורם לפלג הגוף העליון להיראות ארוך יותר.

לבשו מכנסיים, חצאיות ושמלות בגזרה גבוהה כדי לגרום לרגליים להיראות ארוכות יותר. לרוב פריטי הלבוש בפלג הגוף התחתון יש קווי מותניים המיועדים לשבת על או סביב הירכיים. עם זאת, קמעונאי אופנה מוכרים גם מכנסיים מיוחדים, חצאיות ושמלות עם קווי מותניים גבוהים בהרבה.

כשהם לובשים עם חולצה קצרה או תחובה, פריטי הלבוש האלה מעבירים את קו המותניים למעלה וגורמים לרגליים להיראות ארוכות יותר.

עברו לדף: מוצרי יופי שלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות