איך להיראות במיטבך?

תוכן העניינים

איך להיראות במיטבך?

להיראות במיטבך פירושו להבין מה מושך בך ולהראות את הצד הזה לעולם. מדובר בהדגשת התכונות שהופכות אותך למיוחדת, לחדד את תחושת הסגנון האישי ולהשקיע אנרגיה בשמירה על עצמך בריא ובכושר.

כשאת נראית נהדר, את גם מרגישה מדהים! ראה שלב 1 ואילך כדי להתחיל מיד.

משחק את התכונות הטובות ביותר שלך

חשבו על התכונות האהובות עליכם. אולי יש לך שיער בגוון שקיעה שנשפך על הגב שלך.

אולי העיניים שלך הן בצבע חום קפה עמוק. אולי יש לך עצמות צווארון אלגנטיות, ירכיים חזקות וחסונות או סט של כתפיים רחבות בקליבר קוורטרבק.

מה שזה לא יהיה, אל תפחדי לשחק את זה! כשאת קונה בגדים, בחרי את התסרוקת שלך ובוחרת צבעים ללבוש, חשבי כיצד תוכל להבליט את התכונות האהובות עליך.

כיצד להשתמש במי ורדים לעור יפה

השינוי שאת עושה יכול להיות קטן, כמו לקנות עוד צווארי V כדי לחשוף את הצוואר היפה שלך, או להניח את כובעי הבייסבול שלך כדי להראות את המצח הגבוה והחתיך שלך.

בצד השני של המטבע, את יכולה להמעיט בתכונות שאת לא רוצה להשוויץ בהן. עם זאת, אל תיסחפי יותר מדי עם זה – זה יהיה ברור שאת מנסה להסתיר משהו. במקום זאת, התמקדי בתכונות שאת גאה להדגיש.

הציגי את השיער שלך. שיער הוא אחד הדברים הראשונים שאנשים מבחינים זה בזה, כך שהמראה הטוב ביותר שלך פירושו למצוא סגנון ושגרת טיפוח שיער שגורמים לשיער שלך להיראות נהדר.

לא משנה מה צבע השיער, המרקם והאורך שלך, יש שם סגנון שיבליט את היופי שלו.

כדי למצוא את המראה המתאים ביותר עבורך, נסי את הפעולות הבאות:

  • מצאי תספורת שמתאימה לצורת הפנים שלך. לדוגמה, מראה ארוך יותר עם שכבות נראה נהדר עם פנים בצורת אליפסה, בעוד שגזרות פיקסי יפות על פנים עגולות יותר.
  • טפלו בשיער שלכם בצורה שתשמור עליו בריא. צביעת אותו יותר מדי, שימוש באריגות דבק, החלקות כימיות וטיפולים אחרים עלולים להזיק לשיער שלך, ולגרום לו להיראות יבש, עמום או רפוי.
  • תעצבי את השיער שלך כל יום לפני שאת יוצאת, גם אם זה רק אומר לסרוק אותו ולהוסיף קצת פומד או ג’ל. אם אתם הולכים לאירוע מפואר, קחו את הזמן לשטוף, לייבש ולעצב אותו היטב.
  • אם את מאבדת שיער, ישנן מספר שיטות שאת יכולה לנסות לעשות אותו עבה יותר. עם זאת, אל תרגישי שאת צריכה לכסות את זה עם קומבובר או כובע. הקפדה על קיצוץ קבוע ושטיפה קבועה של השיער שלך תשמור על מראה יפה. הבעלים של השיער שלך, לא משנה איך הוא נראה!

איך להיות יפה

שחקי את העיניים שלך. העיניים שלך הן תכונה חשובה שכדאי לחשוב עליה כשאת מתכוננת ליום שלך – אחרי הכל, כל מי שאת מדברת איתו יקבל את ההזדמנות להתבונן בהם מקרוב. לגרום לעיניים שלך להיראות נהדר מתחיל משנת לילה טובה, אבל יש כמה דברים שאת צריכה לעשות בבוקר כדי לוודא שהן נראות מוארות ומושכות:

  • הרטיבי את האזור סביב העיניים שלך. השתמשי בקרם כדי להרטיב את העפעפיים שלך, מתחת לעיניים שלך, ובקמטים ליד הרקות. את יכולה להשתמש בקרם לחות כל לילה גם לפני השינה.
  • שמרי על הגבות שלך מסודרות. השתמשי בפינצטה כדי לעצב את הגבות שלך, או ללכת לסלון כדי לקבל אותן בשעווה או להשחיל. זה יוציא את הטוב ביותר בצורת העיניים שלך.
  • דאגו לעיגולים מתחת לעיניים על ידי מריחת פרוסות מלפפון קרירות או שקיות תה למשך 5 דקות.
  • תלבשי איפור עיניים אם תרצי. אייליינר, צללית ומסקרה פועלים יחד כדי לגרום לעיניים שלך להיראות גדולות ומוארות יותר.

מאמר שחובה לעשות: איך לעשות עיסוי רומנטי?

תחייכי לעיתים קרובות יותר. חיוך אמיתי ימשוך את תשומת הלב של אנשים. אם את נוטה להסתובב במראה חגיגי, את תיצרי לאנשים את הרושם שאת סגורה, והם יסיטו את מבטם. בנוסף, הכעס יוצר קמטים ואינו נותן לתווי הפנים שלך הזדמנות לזרוח. חיוך קל הוא דרך פשוטה לגרום לעצמך להיראות טוב יותר בכל יום.

עוד על: כיצד להבהיר ברכיים כהות?

אם יש משהו שמונע ממך לרצות לחייך יותר, נקטי באמצעים כדי לשנות אותו. לדוגמה, אם את מודעת לעצמך לגבי השיניים שלך, יש ליישר אותן או להלבין אותן.

צחצוח שיניים כל בוקר לפני היציאה יעזור לחייך להיראות בהירה ומושכת ולהיראות במיטבך.

התקיני את השפתיים שלך עם צ’אפסטיק כך שלא תהססי לחייך רחב. את יכולה גם לשקול להשתמש בשפשוף שפתיים כדי לקלף את השפתיים שלך אם הן נוטות להתייבש ולהתקלף.

יש יציבה יפה. שיפור היציבה שלך הוא תיקון קל שיעשה הבדל עצום במראה שלך מיד. אם את נוטה לחוש קצת, עשי מאמץ מודע לעמוד זקוף. זרקי את הכתפיים לאחור ושמרי על ראש זקוף. כשאת יושבת, אל תתרככי בכיסא שלך. לא משנה איזה סוג של דמות יש לך, את תיראי טוב יותר אם היציבה שלך זקופה ואלגנטית.

איך להתאפר כשיש לך אקזמה

שיפור היציבה שלך דורש קצת תרגול. תצטרך במודע לעמוד זקוף ולשבת זקוף במשך שבועות לפני שזה יבוא באופן טבעי. זה יכול לעזור למתוח ולעשות תרגילים קלים בכל יום.

ללבוש בגדים שמתאימים. זוהי דרך חשובה להיראות במיטבך, אך היא חומקת ממספר רב של אנשים. אולי את שואפת להשתלב במידה קצת קטנה מדי, או אולי את מתעטת בבד כדי להסתיר משהו שאת לא רוצה להשוויץ בו במיוחד.

כל גישה ללבישת בגדים גורמת למראה מעוות. שימי את הטוב ביותר שלך קדימה על ידי בחירת בגדים בגודל הנכון עבורך. תאמיני או לא, את תיראי הרבה יותר טוב!

לבישת חזייה שמתאימה היטב יכולה לשנות באופן דרסטי את המראה שלך. אביב לחזייה נהדרת ותבחין בהבדל.

Shapewear רק מרחיק לכת כדי להחליק את הקימורים שלך. הגישה הטובה יותר היא לבחור בגדים שמתאימים היטב, במקום לנסות להידחק למידה קטנה מדי.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות