איך להיכנס לתחרות יופי?

תוכן העניינים

איך להיכנס לתחרות יופי?

מבחוץ בהסתכלות פנימה, עולם תחרויות יופי יכול להרגיש מרתיע לנסות להיכנס אליו. עם זאת, עם הכנה ועקביות נכונה, היתרונות שיש לתחרויות יופי להציע שוות את המאמץ. תחרות יופי יכולה להיות דרך מצוינת לצבור ביטחון עצמי, משמעת, עקשנות ולהוות הזדמנות מצוינת להרוויח פרסים והזדמנויות למלגות.

נכנסים לתחרות

חפשh בתחרויות יופי שונות כדי למצוא את אלו שאת זכאית להן. השתמשי במגזינים מקוונים כמשאב אמין למציאת תחרויות לגיטימיות עבור נערות ונשים המעוניינות להשתתף בקטגוריות נוער, מיס וגברת.

ייתכן שתהיי זכאית להשתתף ביותר מסוג אחד של תחרות. לדוגמה, נשים נשואות מסוימות, המעוניינות להשתתף בתחרות יופי, יכולות לא רק להיכנס לתחרות מלכת היופי המיועדת לנשים נשואות, אלא עשויות להיות גם זכאיות להשתתף בתחרויות יופי כגון ‘יופי אחרי גיל 30’ וכן הלאה. 

השווה והשוואה בין פרטי תחרות שונים כדי למדוד אילו אפשרויות מציעות את ההזדמנות הגדולה ביותר. ודאי שהתחרות שאת זכאית אליה ומנסה להיכנס מציעה פרסים ו/או מלגות שאת רואה ראוי לפני שתשלמי דמי כניסה.

היזהרי מכל דרישות מוקדמות. יש כמה תחרויות הפתוחות רק למשתתפים שזכו בתחרויות והחזיקו בתארים בעבר. ישנן תחרויות ממלכתיות הדורשות שמעולם לא השתתפת בתואר לאומי קודם. חלק מהתחרויות מחשיבות מתמודדות שנישאו, נישואים בוטלו או שהיו אי פעם בהריון לא כשרות להתחרות. אז ודאי שאת מגישה בקשה לתחרויות התואמות את הסטטוס שלך.

לאהוב את השיער המתולתל שלך

צרי את קורות החיים שלך לתחרות. בדומה למה שקורות חיים עושים עבור אנשים בכוח העבודה, קורות חיים של התחרות מסבירים לשופטי התחרות מדוע כדאי לשקול אותך כבעל הזכות של המדינה או הלאומית. עקבי אחר הוראות העיצוב של קורות החיים שלך, וודאי שהכל מתאים לדף אחד. היה מוכנה לכלול בקורות החיים שלך את נושא הפלטפורמה שלך, הכישרון שלך, כיבודים לימודיים, תפקידי מנהיגות, הישגים, עובדות מעניינות עליך ותעסוקה.

יש להגדיר את השוליים ל-1 אינץ’ עבור כל ארבעת הצדדים של מסמך ה-Word. הגופן צריך להיות Times New Roman בגודל הגופן 10-12.

הגדירי את ההצדקה ל”שמאל”, הקלידי “שם:” בהדגשה, ולאחר מכן הקשה על מקש הרווח פעמיים ולאחר מכן הקלידי את שמך כפי שאת רוצה שהשופטים ידעו אותו. לדוגמה, שם: נופר.
עברי לשורה הבאה והקלידי “כותרת:” בהדגשה. לחצי על מקש הרווח פעמיים ולאחר מכן הקלידי את כותרת המדינה שלך. קראו עוד על: איך להשיג שיער בלונדיני מחום כהה?

חזרי על פעולה זו כאשר תעברי לשורה הבאה והקלידי גם “עיר מגורים:” בהדגשה.
בהתאם לתחרות, ייתכן שתתבקשי לכלול תשובות ל-2-3 שאלות פתוחות בקורות החיים שלך. קראו עוד על: איך לשפר את שנת היופי שלך?

שאלות אלו עשויות להיות, “איך העולם שממנו באת עיצב את החלומות והשאיפות שלך?” או “לאיזה נושא חברתי, מלבד הפלטפורמה שלך, תהיה הבעיה הגדולה ביותר בדור שלך ומדוע?”

החליטי מה תהיה הצהרת הפלטפורמה שלך. זכרי שהצהרת הפלטפורמה שלך היא הסיבה או הנושא שאת בוחרת להקדיש את זמנך ולהביא למודעות.

דוגמה להצהרת פלטפורמה היא הצורך של ישראל  לאמץ גיוון תרבותי והכלה. קראו עוד על: איך להיראות יפה עבור החבר שלך?

דוגמה מוצקה נוספת להצהרת פלטפורמה היא רמות העוני וחוסר בית. תחשבי על מאמצים שאת מקווה ליישר את עצמך באמצעות התנדבות ויישום אסטרטגיה לפתרון. בחרי בעיה שאת רואה שהמדינה שלך מתמודדת איתה או כזו שמשפיעה על חיים ברחבי העולם שבאמת מהדהדת איתך.

כתבי את הצהרת הפלטפורמה שלך. מסמך זה, ברווח בודד, מסביר לשופטים מה תהיה הפלטפורמה שבחרת ומדוע חשוב למישהי שמתחרה על התואר לאמץ את הפלטפורמה שלך. הסבירו גם כיצד הפלטפורמה שבה אתם עומדים תקדם את המותג של התחרות הכוללת לציבור. עוד מאמר על: כיצד להשתמש בחומץ ליופי?

התמקדי במה שאת חושבת שחשוב שהשופטים ידעו על הפלטפורמה שלכם ולמה זה הכרחי שאתם האדם שעושה את העבודה ומקדם את הנושא.
שקלי גם לפרט תוכנית ליצירת מודעות לפלטפורמה, האסטרטגיה השיווקית שלך, תוכניות המדיה ו/או הדרך בה תשנה התנהגויות בנושא.

התחילי את היישום שלך. הצעד הראשון לכניסה לתחרות היופי היא הגשת הבקשה שלך (טופס הגשה, הצהרת פלטפורמה וקורות חיים), תמונה (בדרך כלל צילום ראש) ודמי כניסה. בקשות יכולות להיות כתובות או אלקטרוניות.
שימו לב במיוחד לתמונה שאת שולחת לתחרויות כי זו התמונה שתגיע בסופו של דבר לספר תכנית התחרות ותייצג אתכם בפני שופטים כרושם ראשוני שלהם מכם.
מנהל התחרות יבדוק את הבקשה שתשלחי ויחליט אם לשקול אותך כמועמד סופי כדי להתחרות בתחרות לצד שאר המשתתפים.
הקפידי לכלול את כל מרכיבי הבקשה שלך בבת אחת כדי להבטיח שהכל יוגש עד המועד האחרון.
שלחי את דמי הכניסה שלך. לאחר עיון בבקשתך וביצוע הראיון הטלפוני שלך עם השופטים, ייצרו איתך קשר אם תיבחרי. כאשר תתקבלי רשמית לתחרות, דמי הכניסה שלך חייבים. דמי תחרות יכולים להגיע עד 1800 שקך בהתאם למדינה או לרמת תחרות מלכת היופי שאת נכנסת אליה.
עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח ויופי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות