לקוחות יקרים, תודה על אהבתכם! נותנים לכם חזרה קופון הנחה של 10% עם הקוד 'Love'

איך להיות לוהטת?

תוכן העניינים

איך להיות לוהטת?

להיות לוהטת זה יותר מסתם מבט – זה הלך רוח. לא רק שאת צריכה להיראות בטוחה, סקסית ומסקרנת, אלא שאת צריכה גם לדעת שאת נראית טוב, וגם להתנהג כמו זה. בין אם את סתם הולכת ברחוב או עוצרת כדי לנהל שיחה מהירה, אם תלכי על זה בדרך הנכונה, כולם במסלול שלך יחשבו שאת לוהטת תוך זמן קצר. אם את רוצה לדעת איך להיות לוהטת, ראה שלב 1 כדי להתחיל.

קבלת המראה

הקפידי להיות “לוהטת” במקום “חמודה”. להיות “לוהטת” יש קונוטציה של להיות מבוגר שלאנשים יש משיכה מינית מיידית כלפיו. זה עומד בניגוד להיותו “חמודה”. בדרך כלל כשמישהי נחשבת חמודה, היא מושכת בצורה יותר צעירה ופחות מינית. אז אם את רוצה להיות אדם לוהט, את יכולה להתלבש כדי להרשים ולקבל את היחס.

ישנה גם תפיסה שגויה ש”לוהטת” פירושו “סקסית“, אבל הם למעשה לא אותו דבר. “סקסית” פירושו אטרקטיבי בצורה בוגרת יותר, בוגרת יותר (שאין צורך שיהיה לך יתרון).

תחשבי על ההבדל בין מייגן פוקס לאנג’לינה ג’ולי. אנג’לינה ג’ולי בוגרת וקלאסה (מכאן היא שואבת את הסקסיות שלה), בעוד מייגן פוקס עצבנית, נועזת ומפתה (שזה בעיקר מה שהופך אותה ל”לוהטת”).

חדדי את הקצה שלך. כדי להיראות לוהטת, את צריכה להיות קצת מסקרנת ומסתורית. כשאנשים רואים אותך, את רוצה שהם יחשבו “ואוו” ולא “איי”. את יכולה לעשות זאת על ידי לא לספר לכולם הכל על עצמך בבת אחת, לא תמיד להיות זמינה, ופשוט לקחת יותר זמן להיפתח. זה יגרום לאנשים לתהות ולנחש לגביך.

את צריכה קצת יתרון. תחשבי על ההבדל בין כוכב רוק סטריאוטיפי למורה סטריאוטיפי. אם שניהם נראים טוב, בטח הייתם חושבים על כוכב הרוק כחמוד, והמורה כחמוד. שניהם טובים, אבל אם את רוצה להיחשב לוהטת, פלירטוט בעדינות או גוון של מרדנות עוזר.

15 טיפים איך להיות סקסית

תהיי נוחה עם הגוף שלך.

כדי להיות מושכת מינית, את צריכה להיות נוחה בעור שלך ולדעת איך להדגיש את התכונות הטובות ביותר שלך. זה לא אומר שאת צריכה להיראות קרה, אבל להיות רק קצת מפתה לא מזיק.

אם את מרגישה בנוח לעשות את זה, תני לאנשים לראות את החלקים בגוף שלך שאת הכי אוהבת – או רק מספיק כדי לסקרן אותם. בין אם את מראה את הזרועות המפוסלות שלך או רק קצת מחשוף, את תהיי בדרך להיות לוהטת.

אם את מתקשה להרגיש בנוח בעור שלך, נסי למצוא דרך אחרת להיות עם הגוף שלך. לדוגמה, במקום לבקר את הגוף שלך, מצאי דרכים לנוע בגוף שלך שמרגישים טוב. מצאי פעילות שאת נהנית לעשות בה את משתמשת בגוף שלך.

עוד על: איך להיראות במיטבך?

זה יכול לעזור לך לשפר את דימוי הגוף שלך ולהעריך את מה שהגוף שלך עושה בשבילך – ככל שתשתמשי יותר ותעריכי את הגוף שלך, כך יהיה לך יותר נוח עם הגוף שלך.

שיהיה לך יציבה טובה. תעמדי זקוף ותיראי גאה ושמחה להיות מי שאת ולהיראות איך את נראית. שמרי את הכתפיים שלך למעלה, את הראש שלך מביט ישר קדימה, ואת הידיים שלך לצדדים. הימנעי מרכינה, אחרת לא תיראי בטוחה בעצמך.

לאנשים חמים יש יציבה טובה כי הם גאים להחזיק במה שיש להם – והם אוהבים להתהדר בו. אם את אישה, תלכי כמו דיווה וחייך באופן מפתה מדי פעם.

להרגיש יפה

להיכנס לכושר. יש הרבה אנשים לוהטים שהם לא בכושר הכי טוב, ויש הרבה אנשים בכושר מעולה שהם לא לוהטים. עם זאת, אם את רוצה לקבל קצת יותר תשומת לב מאחרים, עבדי כדי לרדת במשקל אם את סובלת מעודף משקל,

או עשי תרגילים לבניית שרירים אם את בתת משקל או רזה. קבעי פגישה עם חדר הכושר המקומי כדי לראות אילו מכונות/שגרות אימון מתאימים לך ביותר.

פעילות גופנית גם תגרום לך להרגיש נוח יותר בעור שלך ומאושר יותר להיות מי שאתה. זה יגרום לך להיראות ולהרגיש לוהטת, גם.

עם זאת, זכרי שהאדם היחיד שיכול להחליט מה טוב לך ולגוף שלך הוא עצמך. חוסר שביעות רצון בדימוי הגוף משתולל בחברה שלנו, ואת יכולה לבחור לאהוב את הגוף שלך כפי שהוא.
שימי תמיד את הבריאות שלך במקום הראשון, לא את המשקל שלך. זכרי, מה שאת שוקלת לא חשוב יותר ממי שאתה.

תהיי היגיינית. זה אומר לצחצח שיניים ולהשתמש בחוט דנטלי לפחות פעמיים ביום, לשטוף את הפנים כדי להיפטר מנקודות שחורות או אקנה, לשטוף את השיער בלוח זמנים מתאים, ובאופן כללי לדאוג לגוף.

כדאי גם להשתמש בדאודורנט, לקצץ את הציפורניים ולהריח רענן. אם תרצי, נסו ניחוח בעל ריח נעים, או פנקו את עצמכם ביום ספא.

לא משנה כמה את מתאמנת, אם את מופיעה עם ריח כאילו לא התקלחת כבר כמה ימים, לא הרבה אנשים יחשבו שאת לוהטת.

נראית בוגרת.

ודאי שאת נראית חדה בתלבושות שלך על ידי בחירת בגדים המחמיאים לגזרה שלך. זכרו שחום הוא בעיני המתבונן, אבל קחי את הזמן כדי לחפש בגדים שמשלימים אותך בצבע ובסגנון.

הנה כמה דברים שכדאי לזכור ככל שתהיה לוהט יותר:

  • ניסיון של מגמות אופנה יכול לעזור לך להבחין יותר.
  • השתמשי בתכשיטים. חפשי עגילים, שרשראות, צמידים, טבעות או צמידים.
  • אל תלבשי בגדי כושר, נעלי ריצה או חולצות טריקו עם צווארון חופשי. שמרי אותם כשתתאמני.
  • את יכולה להתלבש כל עוד את נראית כאילו את מתאמצת בדרך.

כיצד להשתמש במי ורדים לעור יפה

לשמור על תסרוקות נהדרות.

כמה סגנונות נהדרים כוללים יישור, סלסול, כיווץ, לחמנייה, גלים דמויי חוף, צמת זנב דג, קוקו או לחמנייה מבולגנת. אנשים חמים הם דינמיים. הם תמיד מערבבים דברים ושומרים על אנשים על קצות האצבעות. תחשוב על מישהי שגוזרת את המנעולים שלה לתסרוקת קצרה – היא נראית אפילו יותר לוהטת!

לגבי חבר’ה, אם תמצאי גזרה אחת שבאמת עובדת בשבילך, תוכלי לדבוק בה לזמן מה. אם את מתקרחת, אל תזלזלי בכמה לוהטת את יכולה להיות וגם קצת איפור בהחלט לוהטת.

שקלי להתאפר, אם את רוצה. המפתח הוא לשמור על זה למינימום. צלליות, מסקרה, אייליינר וליפ גלוס או באלם הם כל מה שאת צריכה, אלא אם יש לך אקנה או מחלת עור הקשורה, ובמקרה זה קונסילר ואופציונלי בסיס הם בחירה טובה.

הקליקו על התמונה למעבר למוצר: 

שפתון שקוף עמיד למים

איפור יכול להגיד לבחורים שאת אוהבת את תשומת הלב שלהם (עד כמה שזה נשמע לא מציאותי, כל דבר “סקסי” יכול לתת מסר שאת מתחננת לתשומת לב, אז היזהרי לא להגזים עם האיפור).
את מוזמנת לנסות איפור אם את פתוחה לסגנון הזה. אייליינר במיוחד יכול להיות מושך על אנשים מכל המינים, או שאת יכולה פשוט להשתמש בקונסילר כדי לכסות על פגמים.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות