איך להיות יפה?

תוכן העניינים

איך להיות יפה?

אז איך להיות יפה? למרות שזה עשוי להיות קל לראות יופי אצל אחרים, לעתים קרובות קשה לזהות יופי בעצמך. למרות שאת אולי לא מבינה את זה עכשיו, את יפה בדרכך שלך. אם את רוצה לשפר את היופי הטבעי שלך, התחילי עם טיפול עצמי, כגון אכילה טובה וטיפול בעור שלך. בנוסף, הביעו את האישיות שלכם באמצעות בחירות הסגנון שלכם. לבסוף, הציגי את היופי הפנימי שלך על ידי היותך אותנטי, אדיב ופתוח.

קבלי תסרוקת שמחמיאה לפנים שלך. ראשית, השתמשי בשפתון כדי לאתר את הפנים שלך במראה. לאחר מכן, גלי מהי צורת הפנים שלך על ידי התבוננות בקו המתאר. לאחר מכן, בחרי תסרוקת שנראית נהדר על צורת הפנים הייחודית שלך. הדפיסי תמונות של התספורת שאת רוצה להראות אותן למעצב שלך.

צורות פנים נפוצות כוללות סגלגל, עגול, ריבוע, לב וארוך.

אם את מתקשה לבחור תסרוקת, קצצי את השיער שלך ממש מעל הכתפיים, עם שכבות. סגנון זה נחשב ל”תספורת המושלמת” כי זה נראה נהדר על כולם.
כובעים ואביזרי שיער הם גם אפשרות מצוינת לעיצוב השיער שלך. השתמשי בהם כדי להראות את הסגנון האישי שלך.

תתאפרי אם זה עושה לך טוב. את לא צריך להתאפר כדי להיות יפה, אבל עשי זאת אם זה משמח אותך. השתמשי בבסיס, קרם לחות כהה או קרם כדי ליישר את גוון העור שלך. לאחר מכן, שחקי עם סומק, צללית ושפתון שגורמים לך להרגיש בטוח.

קונסילר מומלץ

עשי מראה איפור טבעי אם את לא רוצה להיראות כאילו את מתאפרת.

עשי שפה נועזת או עין דרמטית. את לא רוצה לעשות את שניהם בו זמנית כי המראה שלך יהיה מהמם מדי.

לבשו בגדים שמחמיאים לגוף שלכם וגורמים לכם להרגיש מצוין. כל מבנה גוף יכול להיות יפה, אז אל תדאג לגבי המידה שלך. במקום זאת, התמקדו בבחירת חלקים שמראים את הנכסים שלכם וגורמים לכם להרגיש במיטבכם.

תיתני כל חלק שלא גורם לך להרגיש נפלא.

נסי הכל בארון הבגדים שלך ושמור רק את הבגדים שאת אוהבת.

הציגי מה גורם לך להרגיש בטוח. לדוגמה, לבשי חצאית קצרה כדי להראות את הרגליים או טופ ללא גב כדי להראות גב מחוטב.
חפשו מותגים מעולים ופריטים ייחודיים באמת במחירים נוחים בחנויות משלוחים או חנויות יד שניה.

נסה לצלם כל בגד שאת לובשת במשך שבועיים. זה עוזר לך להתחיל לעשות מלאי של הבגדים שלך ולהבין לאילו אתה נמשך.

מצאי תמונות אופנה באינסטגרם או בפינטרסט שבאמת מדברות אליך. לאחר שאספת כמה תמונות וצילומי מסך שונים, בדקי אם יש להם משהו במשותף. לדוגמה, אם רוב התמונות כוללות אנשים חובשי כובעים, ייתכן שתתחילי לחבוש כובע בתלבושת שלך.

תרגלי היגיינה טובה על ידי רחצה יומית ושימוש במוצרים אישיים. עשי אמבטיה או מקלחת לפחות פעם ביום כדי לשמור על עצמך נקיה. בנוסף, מרחי דאודורנט כדי לשלוט בריח הגוף שלכם, והשתמשי בקרם לחות כדי לשמור על עורכם רך ומזין. זה יעזור לך לשמור על עור נקי ובריא.

השתמש בסבון עדין או תרחיץ גוף כדי לנקות את הגוף שלך.

שטפי את השיער 2-3 פעמים בשבוע או לפי הצורך. השתמשי במרכך לאחר שטיפת השיער או בין השטיפות כדי לשמור על שיער רך וחלק.

לשטוף ולחות את הפנים פעמיים ביום. השתמשי בתכשיר ניקוי עדין ובמים חמימים לניקוי הפנים. יבשי את הפנים שלך עם מגבת נקייה. לאחר מכן, עקבי אחר עם קרם לחות לפנים כדי לאטום את הלחות. עשי זאת כל בוקר וערב לעור בריא.

בחרי קרם יום קל משקל לבוקר וקרם לילה סמיך יותר לשימוש לפני השינה.

פילינג את העור שלך פעמיים בשבוע עם פילינג כימי או ידני. למשל, שטיפת פנים פילינג עובדת מצוין.

שמרי על העור שלך על ידי מריחת קרם הגנה ושמירה על לחות. כסי את העור בקרם הגנה לפני שאת מבלה בחוץ. פעולה זו תגן עליך מפני נזקי שמש וקמטים. בנוסף, שתי לפחות 2 עד 10 כוסות (0.47 עד 2.37 ליטר) מים מדי יום כדי שתישארו לחות. זה ישמור על העור שלך רך וגמיש עם לחות.

דונה אלקסיה - קרם פנים מומלץ

בחרי בקרם הגנה רחב טווח

כיסוי העור בבגדים וחבישת כובע להגנה על הקרקפת והפנים יעניקו לך הגנה טובה יותר מפני השמש.

שמרי על הידיים והרגליים, כולל הציפורניים. הידיים והרגליים שלך עוברות הרבה מדי יום, אז תן להן הרבה טיפול. מרחו קרם לחות על הידיים והרגליים מדי יום לפני השינה. בנוסף, גזזי ושייפי את הציפורניים מדי שבוע כדי שיהיו במצב טוב. קראו עוד על: מחליק שיער מומלץ.

אם תרצי, צבעי את הציפורניים או הציפורניים פעם בשבוע. את לא צריכה לעשות את זה כדי להיות יפה, אבל זה עלול לגרום לך להרגיש טוב.

צחצחי שיניים פעמיים ביום כדי לשמור על החיוך. בחרי במשחת שיניים המכילה פלואוריד להגנה מפני עששת. זה ישמור על השיניים שלך נקיות ובריאות, מה שיעניק לך חיוך בריא. עשי לך הרגל לצחצח כל בוקר אחרי שאת מתעוררת וכל ערב לפני השינה.

השתמשי בחוט דנטלי לפני הצחצוח פעם ביום, כמו לפני השינה.

קבלי בדיקת שיניים וניקוי כל 6 חודשים כדי לשמור על החיוך שלך נקי ובריא.

אם את מרגישה שהשיניים שלכם משתבשות, נסיפתרונות להלבנת שיניים.

תמכי בבריאותכם על ידי פעילות גופנית יומיומית ואכילת מזון מזין. גוף בריא מגיע בכל הצורות והגדלים. הדרך הטובה ביותר לשמור על בריאות הגוף היא לאכול טוב ולהישאר פעיל. שוחחי עם הרופא שלך כדי לברר אם עליך לבצע שינויים בתזונה או במשטר האימון שלך.

שאפו להגיע ל-150 דקות של פעילות גופנית מדי שבוע או להתאמן לפחות 30 דקות ביום 5-7 ימים בשבוע.

בני את הארוחות שלך סביב חלבונים רזים ותוצרת טרייה. הימנעי ממזונות מעובדים או עשירים בסוכר. עם זאת, זה בסדר לאכול את המאכלים האהובים עליך במתינות, אז אל תרגיש שאת צריכה להגביל את עצמך.

את יכול למצוא ויטמינים שנוסחו כדי לתמוך בעור יפה, שיער שופע וציפורניים בריאות. עם זאת, שאל את הרופא שלך לפני הוספת אלה לתזונה שלך.

עברו לדף הבית: דונה אלקסיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות