איך לגרום לרגליים שלך להבריק?

תוכן העניינים

איך לגרום לרגליים שלך להבריק?

כמהה לרגליים יפות ומבריקות? ובכן, להשיג את הרגליים המושלמות האלה קל יותר ממה שאת חושבת! יש אנשי מקצוע שיכולים לעזור לך להשיג את הרגליים שאת רוצה, אבל יש גם כמה שיטות בבית שיעשו את העבודה. בין הקרמים הנכונים, טכניקות הסרת שיער ואיפור, תוכלי לגרום לרגליים שלך להבריק ולזרוח תוך זמן קצר.

לחות לרגליים שלך

השתמשי בקרם לחות מדי יום. רגליים עם לחות יזכו אוטומטית לזוהר יפה. כאשר העור שלך נרטב, הוא נראה צעיר יותר והרבה יותר תוסס. שימו שכבה רעננה של קרם כדי להעניק לרגליים שלכם ברק מדהים ועדין. ישנם טונות של קרמי לחות שניתן לרכוש בחנויות יופי ונוחות, ותוכלו גם להשתמש במוצרים טבעיים כמו שמן קוקוס או חמאת שיאה כדי להעניק לחות לעור שלכם.

תמיד למרוח קרם לאחר המקלחת. זה יעזור לנעול לחות לתוך העור שלך, ולמנוע ממנו להיראות עמום.

יש למרוח תמיד קרם לאחר גילוח או שעווה לרגליים. גילוח ושעווה עלולים להיות קשים לעור שלך, אז הקפידו להרטיב לאחר מכן.

אם את לובשת מכנסיים קצרים או שמלה, קחי איתך קרם קטן כדי למרוח מחדש במהלך היום. תני לרגליים שלך לשפשף עם קרם כל כמה שעות כדי לשמור על הרגליים שלך נראות בהירות.

לשפר את היופי הטבעי שלך

פילינג את הרגליים. פילינג הוא המפתח לרגליים חלקות ומבריקות, מכיוון שהוא מסיר את כל תאי העור המתים שלך. תאי עור מתים גורמים לעור שלנו להיראות עמום ויבש. פילינג יבטל את השכבה העליונה של עור עמום, ויחשוף שכבה חדשה של עור בהיר ולחות. השתמשי בקרצוף גוף כדי לקלף את הרגליים 2-3 פעמים בשבוע.

ניתן לרכוש קרצוף גוף ברוב חנויות הנוחות והיופי, או להכין לבד בבית.

כדי להכין קרצוף גוף משלך, תזדקק לסוכר או מלח ושמן כלשהו (שמן זית, שמן קוקוס וכו’). הסוכר או המלח שלך יהיו הפילינג שלך, והשמן שלך יהיה קרם הלחות. מערבבים את החומרים יחד, השפשוף שלך צריך להיות סמיך. את יכולה לשמור את קרצוף הגוף שלך במיכל טאפרוור במקלחת.

שקול להוסיף שמן אתרי (כמו רוזמרין או מנטה) לקרצוף הגוף שלך כדי לתת לו ריח מרגיע.

מרחו שמן על הרגליים. אם את רוצה שהרגליים שלך יבריקו באמת, מרחו כמות קטנה של שמן על הרגליים. ישנם טונות של שמנים שיכולים להפוך כל זוג רגליים לבליינים מבריקים, כולל שמן קוקוס, שמן חוחובה ושמן זית. עם שמן, קצת הולך רחוק.

שפכו כמות שמן בגודל ניקל לתוך כפות הידיים, שפשפו את כפות הידיים זו בזו והמשיכו למרוח שמן על כל הרגליים. השמן יצור ברק שיימשך שעות ובו זמנית מטפח את העור שלך.

היזהרי בעת מריחת שמן על העור שלך, כי שמן יכול בקלות להכתים בגדים. הקפידי לשפשף היטב את השמן לתוך העור שלך לפני שמתלבשים, מכיוון שזה ימנע נזק לבגדים.
מריחת שמן על הרגליים מיד לאחר הגילוח היא דרך מצוינת לנעול לחות.

עוד על: איך להיות לוהטת?

הסרת שיער מהרגליים

גילח את הרגליים כדי להסיר את שיער הרגליים. גילוח הוא הדרך המהירה והקלה ביותר להסיר את שיער הרגליים. הסרת שיער הרגל שלך תגרום אוטומטית לרגליים שלך להיראות מבריקות יותר. להתגלח בתדירות הנדרשת – יש אנשים שמתגלחים כל יום, יש שמתגלחים פעם בשבוע. השקיעו בסכין גילוח טוב, במיוחד אם יש לכם עור רגיש. לסכין גילוח טוב יהיו לרוב להבים מרובים ורצועת מיזוג.

כשאת מתגלחת, השתמשי בקרם גילוח טוב. ישנם הרבה קרמי גילוח שניתן לרכוש בחנויות יופי או נוחות, אך ניתן להשתמשי גם בקרם גילוח טבעי. חמאת שיאה ושמן קוקוס יוצרים קרמי גילוח נהדרים, מכיוון שמוצרים אלה מחזקים את העור בצורה עמוקה.

15 טיפים איך להיות סקסית

קח את הזמן שלך בעת גילוח הרגליים. אל תמהר לעבור את תהליך הגילוח, מכיוון שאת עלולה לחתוך את עצמך או לפספס חלק משיער.

לגלח את הרגליים בזמן אמבטיה או מקלחת חמה. המים החמים יפתחו את הנקבוביות שלך, ויאפשרו לך להתגלח קרוב יותר.

הסירי את השיער על הרגליים על ידי שעווה. שעווה היא דרך מצוינת לקבל רגליים חלקות ומבריקות, והתוצאות יחזיקו מעמד הרבה יותר מגילוח. שעווה קצת כואב, אבל שווה את זה אם את רוצה תוצאות טובות יותר לאורך זמן. אנשים רבים בוחרים לקבל שעווה על ידי איש מקצוע, אבל את יכולה גם לעשות שעווה לרגליים שלך בבית.

פילינג לפני שעווה לקבלת התוצאות הטובות ביותר ולגרום לרגליים שלך להבריק.

רכשו ערכת שעווה בבית. ערכה זו צריכה להכיל שעווה (שבדרך כלל מחוממת במיקרוגל) ומקלות שעווה וסדינים.

עוד על: איך להרגיש יפה?

שעווה את הרגליים לאט ובזהירות. מרחו את השעווה החמה על חלק קטן אחד של העור בכל פעם באמצעות מקל השעווה, הניחו את יריעת השעווה על גבי השעווה החמה ולחץ כלפי מטה. לאחר כ-15 שניות, משוך במהירות את הרצועה כלפי מעלה מהעור שלך. חזרי על פעולה זו עד שתעשי את הרגליים שלך בשעווה לחלוטין.

קבלי הסרת שיער בלייזר כדי להיפטר לצמיתות מהשיער. אם את חולה ועייפה מגילוח ושעווה כדי להיפטר משיער הרגליים הלא רצוי שלך, שקלי להסיר אותו לצמיתות. תהליך זה קצת יותר כואב ויקר משיטות הסרת שיער טיפוסיות, אבל רבים מאמינים שזה שווה את זה. את יכולה להסיר את השיער שלך באופן מקצועי, או שאת יכולה לרכוש ערכת לייזר בבית.

כל ערכת לייזר בבית שונה במקצת, אז הקפידו לקרוא את ההוראות בקפידה.

שימוש בבורסקאים ואיפור

שקלי שיזוף. יש אנשים שחושבים שעור שזוף או כהה יותר נוטה להיראות מבריק יותר מעור חיוור. אם יש לך עור כהה או שזוף באופן טבעי, אמצו אותו! כל מה שתצטרכו הוא מעט קרם או שמן כדי ליצור ברק. אין שום דבר רע בעור חיוור יותר, אבל אם את רוצה ללכת על המראה השזוף, את יכולה לנסות להוסיף קצת צבע עם אור שמש טבעי, מיטת שיזוף, שיזוף בהתזה או קרם שיזוף כלשהו.

לקבלת התוצאות המהירות ביותר, קבלי שיזוף עצמי בחנויות הנוחות המקומיות שלך. שיזוף עצמי אלה מגיעים בפורמולות ספריי או קרם. קראי את ההוראות על הבורסקאי שאת רוכשת לקבלת הוראות ספציפיות.

שיער שטני

אם את בוחרת להשתזף באמצעות אור שמש או מיטת שיזוף, היזהר. יותר מדי שמש יכול להזיק לעור שלך, אז תמיד ללבוש קרם הגנה.

השתמשי בשימר גוף. ניתן לרכוש שימר גוף ברוב חנויות היופי או הנוחות. זה מגיע בצורות תרסיס ותחליב, והוא דרך מצוינת להוסיף מעט ניצוץ לעור שלך. חנויות נושאות לעתים קרובות שימרי גוף.

צרי שימר גוף משלך במקום לקנות אחד בשביל לגרום לרגליים שלך להבריק.

ערבבי קצת צללית מבריקה מזהב או כסף לתוך התחליב שלך לקבלת ברק תוצרת בית. התחל על ידי הוספת כמות קטנה של צללית (רק זילוף של צללית), והוסיפו עוד עד שתגיעו לברק הרצוי. מרחי את הקרם על הרגליים כרגיל.

השתמשי באיפור כדי להוסיף ברק לרגליים. שימוש באיפור על הרגליים לא רק יוצר ברק, אלא גם מיישר את גוון העור. סוגי יסוד טבעיים דמויי טל נהדרים לרגליים, וכך גם קרנות אבקה מבריקות.

שפשפו את הבסיס לתוך הידיים, ולאחר מכן מרחו אותו על הרגליים כמו שכבה דקה של קרם. כדי למרוח אבקה, השתמשי במברשת פודרה גדולה והשתמשי בתנועות סיבוביות גדולות כדי להבריש את הפודרה על העור שלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות