איך לגרום לאייליינר להיראות רך?

תוכן העניינים

איך לגרום לאייליינר להיראות רך?

אייליינר מושך את תשומת הלב לעיניים היפות שלך וגורם לך להיראות ערה יותר. אז איך לגרום לאייליינר להיראות רך?, לפעמים את פשוט רוצה מראה איפור טבעי ועדין. למרבה המזל, זה סופר קל לגרום לאייליינר שלך להיראות רך. עם תרגול, תוכלי לשפר במהירות ובקלות את העיניים שלך עם תוחם רך.

תוחם עיפרון

בחרי תוחם עיפרון כשאת עושה אייליינר רך. אייליינר עיפרון עובד הכי טוב כי הוא עדין יותר וקל יותר לטשטש אותו. קדימה השתמשי באיילינר שחור אם זה מה שאת מורחת בדרך כלל. עם זאת, אולי תנסי אייליינר חום למראה רך עוד יותר.

קשה יותר לטשטש בטניות אטומות למים אז היצמדי לפורמולות שאינן עמידות למים.

כמה עפרונות אייליינר מגיעים עם כתם בקצה הנגדי.
אפשר לרכך את מראה האייליינר הנוזלי על ידי מריחת צללית מעליו, אבל כנראה בסופו של דבר הוא יתקלף. עדיף להתחיל עם אייליינר עיפרון למראה רך.

לתוספת כוח עמידות, מרחי פריימר על העפעף לפני שתניחו איפור עיניים.

ציירי משיכות קצרות לאורך קו הריסים העליון שלך עם התוחם שלך. שמרי את עיפרון האייליינר שלך קרוב לקו הריסים שלך בזמן שאת מציירת את המקפים. התחילי במרכז העפעף שלך ופני החוצה עד לקצה קו הריסים. לאחר מכן, חזרי לאמצע העפעף והמשיכי את הקו לחלק הפנימי של העין.

עקבי אחר העקומה הטבעית של העין שלך לקבלת אפקט טבעי ועדין.
אל תדאגי יותר מדי לגבי איך את מיישמת את השורה הראשונה הזו. את הולכת לטשטש אותו מאוחר יותר, אז זה בסדר להשתמש בכל טכניקה לציור קו ישר שעובד בשבילך.

איפור עיניים עדין

החליקי את העיפרון קדימה ואחורה על החלק החיצוני של הקו כדי לעבות אותו. התחילי בקצה החיצוני של העין שלך וטאטאי קלות את העיפרון לכיוון מרכז העפעף שלך. לאחר מכן, צאי בחזרה אל קצה העין. עשי זאת 2 או 3 פעמים כדי לעבות את האייליינר שלך ממרכז העין לפינה החיצונית. זה יעבה ויכתם מעט את האייליינר שלך כדי לרכך את המראה.

השתמשי בלחץ קל כדי לא להכהות את הצבע יותר מדי.

רפדי את השליש החיצוני של קו הריסים התחתון שלך אם תרצי. את לא צריכה לתחום את קו הריסים התחתון שלך. למעשה, ייתכן שתעדיפי להשאיר אותו ללא ריפוד למראה טבעי יותר. אם את רוצה למרוח אייליינר על קו הריסים התחתון שלך, החליקי את העיפרון רק לאורך החלק החיצוני של קו הריסים התחתון שלך. התחילי בקצה העין שלך ונקדי לאט את התוחם על כ-1/3 מקו הריסים התחתון.

ביצוע רק 1/3 מבחוץ מקו הריסים שלך תיצור מראה רך יותר מאשר ביצוע כל קו הריסים.

שפשפי את הקו עם ספוג או קצה האצבע שלך כדי לסיים את המראה הרך שלך. הסוד למראה אייליינר רך הוא כתמת הקו. אם יש לך ספוג איפור, ספוג את האייליינר עם הקצה הדק של הספוג כדי לטשטש אותו. לחלופין, שפשפי קלות קצה אצבע נקי על האייליינר כדי לטשטש אותו.

את יכולה גם להשתמש במברשת איפור ספוגית או מברשת איפור כתם אם יש לך.
בדקי ששני הצדדים נראים גם לאחר שמכתים אותם. אם לא, השתמשי בספוג או בקצה האצבע שלך כדי ליישר אותם.

מרחי צללית תואמת על התוחם כדי להגדיר אותה (אופציונלי). טבלי את מברשת האיפור בצללית כדי לצפות את הזיפים בצבע. החליקי את הצללית על התוחם כדי לשמור אותה במקומה. זה עשוי גם לרכך את מראה האייליינר שלך.

לדוגמה, השתמשי בצללית שחורה מט אם השתמשת באיילינר שחור או צללית חומה אם השתמשת בתוחם חום.

שימוש בצללית בתור איליינר

בצעי תחילה איפור עיניים כדי שתוכלי לנקות עודפי צללית. המתיני למרוח קונסילר מתחת לעיניים, הבסיס והסומק עד לאחר איפור העיניים. כאשר את משתמשת בצללית בתור תוחם, זה די נפוץ שצללית נופלת על הלחיים שלך. למרבה הצער, זה יוצר צללים לא רצויים. למרבה המזל, את יכולה לנגב את הצללית העודפת בעזרת מעט מסיר איפור או ניקוי.

מכיוון שהצללית שבה תשתמשו לתוחם כהה, סביר להניח שהנשורת תהיה בולטת יותר מאשר בצבעים אחרים של צללית.

הניחי תחילה את הצללית הרגילה שלך על המכסה שלך. את יכולה להשתמש בצבע יחיד למראה עדין. לחלופין, מרחי תחילה גוון בהיר יותר ולאחר מכן הוסיפי גוון עמוק יותר על קפל העפעף שלך ועל הזווית החיצונית של העין. השתמשי במברשת הצללית שלך כדי לטאטא את הצבע על פני העפעף ומעל הקפל.

מכיוון שאת עושה מראה רך יותר, תוכלי להחיל גוון חום ניטרלי או גוון מתכתי שקוף.
נסי לשים פריימר על העפעף שלך לפני שתמרחי צללית לקבלת כוח עמידות רב יותר.

שפריץ 1 או 2 שפריצים של ספריי הגדרה על מברשת צללית זוויתית. מברשת זווית היא אופציה מצוינת לרפד את המכסה שלך בצללית מכיוון שהזיפים מגיעים לקו ישר דק. הרטיבי את המברשת בתרסיס הגדרת האיפור האהוב עליכם לפני שתטבלו אותה בצללית. ספריי ההגדרה מקל על מריחת הצללית כתוחם ומספק קצת כוח עמידות.

עבדי כאשר ספריי ההגדרה עדיין רטוב. אם המברשת מתייבשת, קדימה השפריצי עליה שוב.

טבלי את קצה המברשת בצללית שחורה מט. שפשפי בעדינות את קצה מברשת האיפור שלך לאורך פני הצללית כדי לצפות את קצוות הזיפים בצבע. געי רק בקצה הזיפים בצללית מכיוון שזה מה שתשתמשי כדי למרוח את התוחם.

השתמשי בצללית מאט כי היא תיראה כמו אייליינר לאחר מריחתה.
את יכולה גם לנסות צללית חום עמוק, כחול כהה, אזמרגד או שזיף אם את רוצה לשחק עם הצבע.

רכשו את המוצר המומלץ בחברתנו:

הקליקו על התמונה:

אייליינר נוזל שחור ייחודי

ציירי קו לאורך קו הריסים שלך באמצעות המברשת הזוית שלך. התחילי במרכז העפעף שלך והתקדמי לזווית העין. לאחר מכן, החזירי את המברשת למרכז העין ומרחי תוחם על זווית העין. אם במברשת שלך נגמר הצבע בשלב כלשהו, טבלי אותה בחזרה בצללית כדי לאסוף עוד.

נסי לשמור את המברשת שלך קרוב ככל האפשר לקו הריסים שלך כדי שהקו שלך לא יהיה עבה מדי.

אז איך לגרום לאייליינר להיראות רך?

חזרי על אזורים דלילים כדי לעבות את הקו. אל תדאגי אם האליינר שלך לא נראה נהדר לאחר המעבר הראשון שלך כי ייתכן שיהיה עליך לצבוט אותו. השתמשי במראה כדי לבחון מקרוב את הקו שלך. חפשי אזורים שנראים דקים או חלקים. אם את רואה כזה, טבלי את המברשת בחזרה בצללית וטפחו אותה על האזורים שצריכים יותר כיסוי.

בדקי את העבודה שלך תוך כדי כך שתוכלי למלא נקודות לא אחידות.
ייקח לך זמן לשלוט בטכניקה הזו, אז אל תוותרי! עם תרגול, תוכלי למרוח תוחם צלליות תוך זמן קצר.

רככי את הקו עם מברשת כתם או צמר גפן אם הוא כהה מדי. תוחם צלליות כבר נראה רך יותר מאיילינר רגיל. עם זאת, ייתכן שעדיין תצטרכי לטשטש אותו מעט. בנוסף, גימור עם מברשת כתם או צמר גפן יעזור לך ליצור קו אחיד יותר.

כדי לעשות זאת, שפשפו בעדינות את קצה המברשת או צמר גפן על תוחם הצלליות כדי לטשטש אותו מעט.
זה בסדר לדלג על שלב זה אם את אוהבת איך האליינר שלך נראה ללא כתמים.

החליקי את מסיר האיפור או חומר הניקוי מתחת לעין כדי להיפטר מנשורת. ברגע שאת מרוצה מאיך שנראה איפור העיניים שלך, הגיע הזמן להיפטר מהנשורת של הצללית. השתמשי במסיר האיפור שלך או במטלית לחה עם מעט חומר ניקוי כדי לנקות את העור שלך. פשוט, נגבי את האזור מתחת לעין שלך עם המטלית.

איפור מעושן עדין

עושים עין מעושנת

מרחי פריימר על העפעף כדי שהאיפור יחזיק מעמד זמן רב יותר. שימי נקודה של פריימר על קצה האצבע שלך, ואז טפחי אותו על העפעף שלך. לאחר מכן, ערבבי את הפריימר לתוך העור באמצעות קצה האצבע.
פריימר נותן לאיפור שלך כוח עמידה, כך שהוא יחזיק מעמד זמן רב יותר.

טבלי מברשת איפור זוויתית בצללית אפורה או חומה. השתמשי בכל גוון כהה מלבד שחור, מכיוון שתשתמשי בצללית שחורה בתור תוחם. מצפים את הקצוות של המברשת הזוויתית שלך בגוון שבו את רוצה להשתמש.
אפור כהה, פחם, אספרסו וצימוקים הם כולם אפשרויות צבע נהדרות. ניתן להשתמש בצללית מאט או מבריקה, בהתאם להעדפותיך.

הברישי את הצבע בקו עבה לאורך קו הריסים שלך. השתמשי במברשת זווית כי הזיפים יכולים ליצור קו נקי. לחצי את הצללית לתוך קו הריסים שלך וגררי אותה לאט לאורך העפעף, בעקבות קו הריסים. ציירי קו מעט יותר עבה ממה שאת נוהגת למרוח עם האייליינר שלך.

טבלי את המברשת בחזרה לתוך הצללית כדי לאסוף יותר צבע במידת הצורך.
קו זה יהווה בסיס לאוניה המעושנת שלך. מאוחר יותר, תמזגי לתוכה צללית כהה יותר.

גררי את המברשת למעלה בזווית העין כדי ליצור את הכנף. טבלי את המברשת בחזרה בצללית כדי לאסוף יותר צבע. לאחר מכן, הניחי את המברשת הזוית שלך בקצה החיצוני של העין. גררי לאט את המברשת החוצה ולמעלה כדי ליצור כנף. טפחי את המברשת על הכנף כדי למלא את הצבע.

אם את צריכה עזרה בציור הכנפיים שלך, נסי למקם חתיכת סרט באלכסון בקצה העין. לאחר מכן, עקבי לאורך החלק העליון של הסרט כדי לצייר את הכנף.

טבלי מברשת זווית קטנה יותר בצללית שחורה מט. השתמשי במברשת קטנה יותר כך שהקו הזה יהיה דק יותר באופן ניכר מהראשון. מצפים את קצוות המברשת בצללית שחורה.
השתמשי בצללית מאט כך שהיא תיראה כמו אייליינר מסורתי.

ציירי קו דק לאורך קו הריסים שלך ואת הכנף בתור אייליינר. התחילי במרכז העין שלך ופני לכיוון הפינה הפנימית של העין. לאחר מכן, חזרי למרכז וגררי את המברשת החוצה אל קצה העין. סיימי על ידי התחקות מעל הכנף שלך.
לכי לאט כדי שתוכלי לקבל את הקו ישר ככל האפשר.

איפור מעושן

השתמשי במברשת רכה כדי למזג את תוחם העין המכונף שלך. קחי מברשת צללית רגילה והחליקי אותה על שני הקווים כדי למזג את הצבעים. טאטאי את המברשת גם על קו הריסים וגם על הכנף. חזרי קדימה ואחורה עד שהקו השחור נמרח לתוך הקו הבהיר יותר.

העין שלך צריכה להתחיל להיראות מעושנת.
אם זה לא כהה מספיק בשלב זה, מרחי עוד צללית כדי לבנות את הצבע.

חזרי על שלבים אלה עד שהעין המעושנת המכונפת שלך תהיה כהה מספיק. תפסי את המברשת הזוית שלך ומרחי יותר מהגוון הבהיר שלך לאורך קו הריסים והכנף. לאחר מכן, השתמשי במברשת הזווית הקטנה יותר כדי לרפד שוב את העין שלך בצל שחור. טשטשי את הצבעים יחד באמצעות המברשת הרכה שלך. לאחר מכן, בדקי את העבודה שלך כדי לראות אם את מרוצה מהעין המעושנת שלך.

ייתכן שתצטרכי לבצע מספר יישומים כדי לקבל את הצבע הרצוי. אל תוותרי! עין מעושנת לוקחת כמה שכבות של צללית.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות