איך לגדל ריסים?

תוכן העניינים

איך לגדל ריסים?

אם את רוצה ריסים ארוכים ויפים, את לא לבד! לאנשים רבים יש ריסים דקים או קצרים ורוצים לגדל אותם. למרות מה שאולי קראת באינטרנט, אין תרופת קסם שתגרום לריסים שלך לגדול בן לילה. עם זאת, אל תתייאשו – כמה שלבי ניקוי וטיפול עצמי יכולים לעזור לעורר את צמיחת הריסים.

רוב העצות הללו אינן מוכחות רפואית, אבל הן יכולות לעבוד בשבילך. אם אלה לא עובדים, פנה לרופא העור שלך כדי לקבל סרום מרשם שיעזור לך להצמיח ריסים עבים וארוכים.

את יכולה גם להשתמש בכמה טיפים לעיצוב כדי לגרום לריסים שלך להיראות ארוכים יותר אם הם לא גדלים כמו שאת רוצה שהם יגדלו.

טיפוח ריסים טוב

השתמשי במסקרה רגילה במקום סוגים עמידים למים. בעוד שמסקרה עמידה למים פופולרית בגלל העמידות שלה, היא גם קשה לרדת ממנה. תצטרך לעשות הרבה קרצוף, מה שיכול לשבור את הריסים שלך. מסקרה עמידה למים גם מייבשת את הריסים שלך. עדיף לדלג על המוצר הזה באופן כללי.

את יכולה ללבוש מסקרה עמידה למים לאירועים מיוחדים, כל עוד את לא משתמשת בה כל יום.

הסירי את איפור העיניים שלך כל יום. איפור עיניים יכול לייבש את הריסים שלך ואף לגרום להם לנשור לאורך זמן. לעולם אל תשאירי את המסקרה או הצללית שלך למשך הלילה. השתמשי במסיר איפור עדין כל לילה לפני השינה כדי להסיר כל איפור שיש לך במהלך היום.

היו עדינים כשאתם מסירים את האיפור. קרצוף עלול לגרות ולפגוע גם בריסים שלך.

שטפו את העפעפיים בעדינות במים וסבון. זקיקים נקיים הם המפתח לריסים בריאים. שטפי את הפנים בקביעות עם סבון עדין ומים נקיים כדי להסיר לכלוך וחיידקים.
ניחוחות הם סיבה נפוצה לגירויים בעור כמו דרמטיטיס.

שיער שטני

הקפידי להשתמש בסבונים ללא ריח כדי למנוע בעיות.

ללא איפור לעתים קרובות ככל שאתה יכול. מכיוון שאיפור יכול להזיק לזקיקי השיער שלך, עדיף לדלג על האיפור לעתים קרובות ככל האפשר. זה נותן לריסים שלך הפסקה ויכול למנוע נזק.

אם את עדיין רוצה להתאפר כל יום, נסי להסיר אותו ברגע שאת בבית במקום לחכות עד שאת הולכת לישון. בדרך זו, את מגדילה את משך הזמן שהריסים שלך יכולים לנשום.

תפסיקי לשפשף את העיניים. זה מאוד מפתה וכולם משפשפים את העיניים מדי פעם. עם זאת, עשי כמיטב יכולתך לעמוד בפיתוי. שפשוף מתמיד יכול להזיק לריסים שלך ואפילו לשלוף אותם החוצה. עדיף לשפשף כמה שפחות.

שפשוף גם מזיק לעיניים שלך באופן כללי, מכיוון שהוא יכול להפיץ חיידקים. אם אתה צריך לגעת בעיניים שלך, תמיד לשטוף ידיים קודם.

לחצו על התמונה לרכישת המוצר:

גוון ריסים מקצועית להרמת

אם יש לך עיניים מגרדות מאוד ואתה מרגיש מתפתה לשפשף אותן הרבה, ייתכן שיש לך בעיה כמו עיניים יבשות כרוניות או אלרגיות. פנה לרופא עיניים כדי לרדת לעומקו.

הקפידו על תזונה בריאה. הריסים שלך הם בדיוק כמו השערות האחרות בגופך, והם זקוקים לחומרים מזינים כדי לצמוח כראוי. הקפד להקפיד על תזונה בריאה מלאה בחלבונים, פירות וירקות טריים, וברזל כדי שהריסים שלך יגדלו חזק.

כמה מדריכי יופי ממליצים על תוספי ביוטין כדי לעורר את צמיחת הריסים. יש מעט מאוד עדויות לכך שתוספי תזונה אלו עובדים, אז עדיף לחסוך בכסף שלך ולדלג עליהם.

ודאי שכל איפור העיניים שלך טרי ופג תוקף. אמנם את אולי לא חושבת שהאיפור יכול לפוג, אבל זה בהחלט יכול, ואת יכולה לחבל בריסים שלך על ידי שימוש במסקרה ישנה. מסקרה שפג תוקפם עלולה לגרום לצמיחת חיידקים וזיהומים. באופן כללי, היפטר מהאיפור לאחר 2-3 חודשים כדי למנוע בעיות כלשהן.

מחליקי שיער מומלצים

וודאי גם שאין לך אלרגיות למוצרים שבהם את משתמש. אלרגיות יכולות לגרום לדלקת ולעצור את הריסים שלך מלגדול כראוי.

הימנע מהארכת ריסים. אולי תרצה להדגיש את הריסים שלך עם הרחבות, אבל זה רעיון רע אם את מנסה לעודד צמיחה. הארכת ריסים עלולה לפגוע בריסים ובזקיקים שלך, מה שעלול לגרום לשערות לנשור מהר יותר. דלג על התוספות ותן לריסים שלך לצמוח מעצמם.

את יכולה להשתמש בהרחבות לכמה אירועים מיוחדים. עם זאת, זה כמעט בלתי נמנע שתאבדי כמה ריסים כשאת מורידה את התוספות שלך, אז אולי תרצי לדלג עליהם לגמרי.

אם את כן משתמשת בתוספות, וודאי תמיד שאין בדבק מרכיבים שאת אלרגית אליהם. אחרת, הזקיקים שלך עלולים להידלק.

שימוש בסרום לצמיחת ריסים

בקרי אצל רופא עור לקבלת מרשם לאטיס.  היא כרגע התרופה היחידה שאושרה להמרצת צמיחת הריסים. זה זמין רק עם מרשם, אז אם את רוצה לגדל ריסים מלאים יותר, קבעי פגישה עם רופא עור כדי לדון באפשרויות שלך ולקבל את התרופה הנכונה.

ישנם גם סרומים לצמיחת ריסים ללא מרשם, אך אלה אינם מוסדרים ויש להם תוצאות מעורבות. אם את רוצה לנסות אחד מאלה, שאל תחילה את רופא העור שלך.

עברו לדף: כלי איפור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות