לקוחות יקרים, תודה על אהבתכם! נותנים לכם חזרה קופון הנחה של 10% עם הקוד 'Love'

איך לאדות שיער?

תוכן העניינים

איך לאדות שיער?

אידוי השיער שלך הוא דרך מצוינת להעניק לו לחות. לא משנה באיזו שיטה את משתמשת, שטפי את השיער שלך לפני שאת לאדים אותו, מכיוון שתהליך האידוי עובד הכי טוב על שיער נקי. התחילי בכיסוי השיער שלך במוצר המיזוג האהוב עליך. לאחר מכן, השתמשי במטלית פנים חמה ובכובעי מקלחת או בספינת קיטור עם ברדס כדי לאדות את השיער שלך. זה יגרום למרכך לשקוע עמוק לתוך השיער שלך. תהני מהשיער הצח והמבריק שלך!

שימוש במגבת חמה

החליקי 2 כפות (30 מ”ל) של מרכך על השיער שלך.סחטי את המרכך לידיים ושפשפי אותן יחד. לאחר מכן, השתמשי באצבעותיך כדי להחליק את המרכך לאורך פירי השיער שלך, החילי מהשורשים. הקפידי למרוח ציפוי אחיד. אם נגמר לך המרכך עד שתגיעי לקצה שלך, פשוט השתמשי במעט יותר.

אם את מעדיפה, את יכולה להשתמש בשמן השיער האהוב עליך במקום במרכך. שמן קוקוס ושמן זית הם אפשרויות לחות פופולריות.

הניחי כובע מקלחת על הראש. אם יש לך שיער ארוך, קשרי אותו תחילה בצורת לחמנייה נמוכה. לאחר מכן, הניחי את כובע המקלחת מעל ראשך ותחבי את השערות התועה מתחת.
רכשי כובע מקלחת מבית מרקחת או מחנות טיפוח השיער.

מחליקי שיער מומלצים

הרטיבי מטלית פנים וסחטי אותה החוצה. המשיכי ללחוץ את מטלית הפנים עד שלא ירדו ממנה טפטופים. זה חשוב, מכיוון שלטפטופים חמים של מים יש פוטנציאל לשרוף את הצוואר שלך. נערי את מטלית הפנים כדי לוודא שלא יישארו בה טפטופי מים.

אם יש לך טורבן לשיער, את יכולה להשתמש בזה במקום בד לפנים.
מטליות פנים עובדות היטב בגלל גודלן הקטן. אם אין לך, השתמשי במטלית בגודל דומה במקום זאת.

הכניסי את מטלית הפנים למיקרוגל למשך 2 דקות. הגדירי את המיקרוגל להגדרה הגבוהה ביותר ולחץ על התחל. זה מחמם את המים בבד שיעזור לאדות את השיער שלך. אל תדאג אם את רואה אדים יורדים מהבד בזמן שהוא במיקרוגל – זה נורמלי.

אם צלחת המיקרוגל שלך מלוכלכת, הניחי את מטלית הפנים בקערה המתאימה למיקרוגל כדי לשמור עליה נקייה.

הניחי את מטלית הפנים על גבי כובע המקלחת. מקמי את מטלית הפנים על אמצע הראש מעל כובע המקלחת. אם את מרגישה את בד הפנים מחליק במורד ראשך, פשוט כוונני אותו בחזרה לאמצע ראשך במצב מאוזן יותר.

ללבוש כפפות בעת העברת בד הפנים לראשך כדי למנוע כוויה. לחלופין, השתמשי במחבק כדי להסיר את מטלית הפנים.

שימי כובע מקלחת נוסף על מטלית הפנים. זה עוזר לעצור את בריחת החום ומעודד היווצרות אדים. אל תדאגי אם כובע המקלחת לא מתאים על כל הראש שלך, פשוט מתחי אותו על בד הפנים.
אם אין לך כובע מקלחת נוסף, הניחי במקום זאת שקית פלסטיק או שקית אשפה על בד הפנים.

השאירי את השיער שלך לאדות למשך 30 דקות. זה נותן זמן לאדים להיספג לתוך קווצות השיער שלך. נסי לשבת בשקט יחסית כדי שהבד לפנים לא יחליק מהראש שלכם. קראי ספר, צפי בטלוויזיה או פשוט תירגעי!

אם את רוצה שיער ממש לח, השאירי אותו לאדות עד שעתיים. עם זאת, הקפידי לחמם מחדש את בד הפנים שלך 2-3 פעמים במהלך האידוי.
אם בד הפנים נופל, פשוט החזירי אותו למקומו המקורי והניחי את כובע המקלחת בחזרה מעליו. אולי כדאי לחמם אותו לפני שתחליפי אותו אם הוא התקרר.

איך לצבוע את השיער שלך בגוון הבלונד המושלם

שטפי את השיער במים קרים. הסירי את כובעי המקלחת ומטלית הפנים מראשך ושחררי את השיער, במידת הצורך. לאחר מכן, התאימי את המקלחת ללחץ הגבוה ביותר ואפשרי למים לדחוף את המרכך מהשיער שלך. המים הקרים עוזרים לאטום את קוטיקולת השיער ונועלים לחות. קראו עוד על: איך להגיע לעור חלק ובהיר?

תחושת הלחות היפה תימשך כשבוע. הימנעי מקיטור השיער שלך בתדירות גבוהה יותר, שכן אידוי לעתים קרובות מדי מחליש את השיער שלך.
השאירי את השיער שלך להתייבש באוויר. זה ממקסם את הלחות בשיער שלך וממזער נזקי חום.

אידוי השיער שלך עם מייבש ברדס

הרווי את השיער שלך עם מרכך עמוק. החליקי חופן קטן של מרכך על השיער שלך. התחילי מהשורשים שלך ואז התקדמי עד לקצוות השיער שלך. השתמשי במרכך הרגיל שלך או בחרי במוצר מיזוג עמוק.
במידת האפשר, השתמשי במוצרים עם מרכיבים טבעיים, שכן אלה יגנו על השמנים הטבעיים בשיער שלך.

שבו מתחת למייבש ברדס למשך שעה. מקמי את ראשך בתוך מכסה המנוע של מכונת הייבוש והגדירי אותו להגדרת הקיטור. זה יצור אדים בתוך המייבש, מה שיגרום למרכך לשקוע עמוק לתוך קווצות השיער שלך.

אם למייבש המנדף שבו את משתמשת אין הגדרת קיטור, את יכולה לנסות לשים אותו על הגדרה נמוכה.

אם אין לך מייבש קפוצ’ון, פני למספרה המקומית שלך ובקשי להשתמש בשלהם. בדרך כלל יש עלות קטנה עבור זה. לחלופין, שקלי לרכוש משלך מחנות לציוד שיער או באינטרנט. זוהי אפשרות מצוינת אם את רוצה לאדות את השיער שלך באופן קבוע.

אם השיער שלך תלוי מתחת למייבש הברדס, קשר אותו.

שטפי את השיער במים קרים במקלחת. המים הקרים אוטמים את קוטיקולת השיער ונועלים לחות, מה שעוזר לשיער שלך להיראות מבריק. עמדי מתחת לזרם המים במקלחת ואפשר ללחץ המים לדחוף את מוצר המיזוג מהשיער שלך.

במידת הצורך, השתמשי בידיים שלכם כדי לעזור לדחוף את המרכך אל קווצות השיער שלכם.

אפשרי לשיער שלך להתייבש באופן טבעי. זה מונע נזקי חום ועוזר לשמור על השיער שלך במצב בתולי. זמן הייבוש יהיה תלוי באורך ועובי השיער שלך. בממוצע, ייקח בערך 3 – 6 שעות עד שהשיער שלך יתייבש לחלוטין.
לאדות את השיער שלך עד פעם בשבוע, שכן אידוי לעתים קרובות מדי מחליש את קווצות השיער.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות